De volgende ochtend om half vijf ging de wekker af, en snel aangekleed, op de fiets gesprongen en de kranten opgehaald.
Er leek niks aan de hand totdat ik bij een straat was waar een jongen, met een witte trui achter mij fietste.
Ik dacht nog; die rijd zo vast wel door, maar dat was dus niet zo.
Hij heeft mij de hele weg gevolgt tot aan huis! Ik was echt doodsbang en rilde als een rietje.
Als een idioot ben ik naar huis gefietst, met hem dus achter mij aan. Had mijn zusje en zus even gebelt aangezien die ook de kranten deden. Toen heb ik het tegen mijn vader vertelt, ondertussen stond die jongen half op de oprit!
Mijn vader ging als een idioot aankleden en achter hem aan, maarja die jongen was natuurlijk veel sneller en hij kon hem net niet te pakken krijgen.
Daarna ben ik samen met mijn vader naar politie bureau gegaan, waar we naar een hok moesten en beschrijven hoe die erut zag.
Nou ik had hem niet aan durven te kijken dus hoe die er precies uit zag wist ik niet.
Pfff, ik zit nu nog te trillen ook al deed die niks, maar je weet ook niet waarom je die, je de hele weg volgt?
sorry voor beetje onduidelijk verhaal maar moest het even kwijt
.
In mijn ogen is dat al debiel genoeg en mijn vader zou 100% zeker op precies dezelfde manier gereageerd hebben. Het is toch niet gezond als iemand je de hele tijd achtervolgd en vervolgens zelfs het léf heeft om naar de voordeur te lopen? En wegrennen als haar vader naar buiten komt is ook geen goed teken, dan ben je iig niet van plan om haar onschuldig de weg te vragen ofzo. Of moeten we wat deze jongen heeft gedaan als normaalste zaak van de wereld gaan beschouwen?
Waarom moet hij iets hebben gezegd of wat dan ook? En je moet toch echt met wat beters komen dan dat ik 'een rel wil uitlokken' als je toch niets beters te zeggen hebt op mijn post. Maarja, wij spreken elkaar iig niet meer denk ik, vind het alleen wel altijd jammer als mensen met geheel andere dingen (die absoluut niets toe te voegen hebben aan het onderwerp) aankomen als je alleen maar wilt discussieren