Zolang als ik me kan herinneren gaat het al slecht bij ons thuis, ruzie enzo.
Nu is mijn vader net voor de kerst vorig jaar weg gegaan, woont nu ergens anders. Ze zijn niet gescheiden, ze willen tot rust komen en weten beide niet wat ze willen..
Mijn broer die is altijd al 'anders' geweest. Eerst was hij dik, ineens ging hij afvallen. De nodige drugs gebruikt en sportscholen versleten. Paar maanden geleden werden wij gebeld en gewaarschuwd dat hij Manisch Depressief is en ook suicidaal. Daar schrokken wij erg van! Vooral ik want hij wilde blijve leve voor zijn zusje, dat raakt je enorm.
Nu zijn ze verder gaan onderzoeken en heeft hij iets wat in de kring van de Autistische ziektes hoort. Wat precies weet ik niet, weet niemand eigenlijks nog.
Nu ik een beetje heb verteld hoe alles in mekaar steekt wil ik hetgene kwijt waar ik echt mee zit.
Elke dag ontloop ik hem, bang voor ruzie die ik op die manier ontwijk. De ene keer is hij lief, dan ineens veranderd hij... We hebben al de nodige ruzies gehad, met bedreigingen.
Afgelopen vrijdag kreeg hij te horen dat zijn auto niet meer verzekerd was en het was zo ver dat hij geen 1 voertuig meer verzekerd krijgt, niks betaald.... Nu ging hij mijn moeder alles verwijten en maar zeggen dat hij het niet zo bedoeld enzo, en ineens haalt hij er een meisje bij die pas zelfmoord had gepleegd. Zo van jullie helepn mij nie ik doe dat ook maar..
Nu weet ik eigelijks niet meer wat ik moet/kan doen. Zo leven wil ik niet langer, mijn moeder wil hem wel uit huis hebben maar het is zwaar voor haar. Het is haar eigen kind die ze de deur moet wijzen.. Snap haar wel..
Eigenlijk weet ik niet of jullie mij kunnen helpen.. Moet het gewoon ff van me af schrijven, kan met weinig mensen prate heirover..
Mijn vriend begrijpt mij niet, en andere vrienden eigenlijks ook niet..En me moeder die heeft genoeg aan haar hoofd..
Het is moeilijk...