Ik weet even niet meer wat ik moet doen met school , ik krijg verschillende reacties wat ik kan doen en dat laat mij weer twijfelen over mijn opleiding .
Ik leg het even van het begin uit .
Mijn niveau was na aanleiding van een toets HAVO / WVO .
Ik ging uiteindelijk VMBO TL doen , aangezien me ouders niet wouden dat ik hoger ging aangezien ik dan geen tijd had voor kerk / paarden [ Erg vervelend ] .
Uit eindelijk uit huis gezet / gegaan omdat ik niet meer met het geloof van mijn ouders kon omgaan , en daardoor een slecht jaar gehad en blijven zitten in de 3e .
Erg verveelt in dat jaar en moest daarna dus een niveau lager doen [ VMBO kaderberoeps? ] .
Ik was daar niet mee eens en ben van school gegaan om een opleiding te beginnen , omdat ik geen diploma had van de middelbare school moest ik met NIVEAU 2 Paardenhouderij beginnen .
Nu heb ik het eerste jaar gehad en krijg ik verschillende dingen naar me hoofd .
Omdat ik '' te slim '' ben verveel ik me snel en word daardoor een beetje gemakkelijk met alles , ik zou liever veel willen leren en wat moeilijker maar dat gaat dus niet aangezien ik geen diploma heb .
Paardenhouderij is niet iets wat nodig is voor later , maar omdat ik Fysiotherapie wil gaan doen zou ik toch echt eerst mijn niveau omhoog moeten schoppen ?
Wat kan ik nou het beste doen , ik hoorde ook wat over een examen waarin ze kijken wat je niveau is en dat kan je dan gaan doen ?
Weet alleen niet of dat zo is want ik kan het nergens vinden op internet .
Doordat ik best een hoog niveau heb ga ik me dus erg snel vervelen en word ik een beetje gemakkelijk met alles , en ik zou dus graag een andere oplossing willen vinden .
In mijn '' normale leven '' werk ik met / voor accountants en directeurs van Thuiszorg en doe ik het prima , ik kan volgens velen echt erg veel .
Wat ik dus uiteindelijk wil [ mijn gedachtes over toekomst ] :
Diploma voor Fysiotherapie bij dieren / paarden en dan starten met eigen praktijk .
Fotografie bij paarden [ cursus? ]
Fokken met arabieren speciaal voor de endurance .
Ik wil dus eigenlijk een bedrijf met vele dingen in één .
Ik weet echt even niet wat ik moet doen , wie o wie kan mij helpen / advies geven .
?