Problemen met LG viewty

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lovey_ou

Problemen met LG viewty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-08 14:21

Hallo bokkers ,

ik heb al een tijdje een LG viewty en nou wou ik wel bestanden erop zetten via de computer. Dus ik had het progamma gedowload via de cd en toen kwam er iets heel raars te staan met blokering enzo Verward
Ik ging toen in de gebruiks aanwijzing kyken en daar stond dat je de usb er niet in mocht hebben. Ik wist niet of ik dat toen had gedaan dus heb ik het progamme gewist. En net opnieuw geinstalleert. Maar ook las ik op internet dat je bij telefoon instellingen -> verbindingen -> USBVerbindingsmodus moest veranderen. er zijn 2 opties 1 Massa opslag en 2 gegevenservice. Als ik hem op massa opslag heb kan ie geen verbinding maken. en op gegevensservice wel. maar als ik dan Inhoud aanklik (op de computer) Krijg ik ''Ongeldige toegang tot geheugenlocatie.''

Ik hoop dat ik een duidelijke beschrijving heb gegeven en dat iemand mij kan helpen.
Want het is erg vervelend dat ik geen fotos/bestanden erop kan zetten

Sypheron

Re: Problemen met LG viewty

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 15:59

Hmm ik heb geen programma geinstalleerd, en de telefoon op massa opslag gezet, dan USB kabel eraan en je ziet hem in Deze Computer gewoon als 'extra schijf'.
Ik gebruik echter meestal gewoon mijn bluetooth USB stickje.