Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

snowylover schreef:Het is maar net hoe de jongen zich gedraagt, sommige oudere jongens zijn net kleine kinderen en sommige jongere jongens zijn een stuk serieuzer. Het is maar net wat jij fijn vind.
ja daar geef ik je gelijk in 
op oudere mannen, meestal een jaar of 6-8 ouder. En volgende maand ga ik met mijn vriend trouwen en die is 12 jaar ouder dan mij!!
.
nouja, dat zegt genoeg? moonprayer schreef:hihi..een vriendin van mij is ook 21 en heeft met een man van 40...Haar ouders accepteren het ook, haar vrienden ook.. agja.
die man ziet er veel jonger uit, en is eigenlijk een beetje zo'n eeuwig kind, ze hebben elkaar ook leren kennen op zo'n festival dat je verkleed moet en dan moet zwaardvechten en boogschieten enzonouja, dat zegt genoeg?
het is een leuk stel. maar als ik het anders zou tegenkomen en ik ken de mensen niet, en het verhaal achter de relatie niet zou ik wel denken, goh 20 jaar verschil, dat kan niet goed zijn.. dat moet een ongelijkwaardige relatie zijn, of omdat dat meisje een vader figuur zoekt, of om het geld ofzo..
ja dat zijn toch wel meteen je vooroordelen.

Wel heb ik, met name in het begin, insinuerende opmerkingen gehad die daar toespelingen op maakte, "grapjes" over 'pedo' tegen mijn man, en een hele berg ongebrip van onze omgeving (vooral de mijne).snowylover schreef:De waarheid als een koe.Het is maar net hoe de jongen zich gedraagt, sommige oudere jongens zijn net kleine kinderen en sommige jongere jongens zijn een stuk serieuzer. Het is maar net wat jij fijn vind.
Geen mens is hetzelfde en dus ook geen jongen. Een 'jongen' van 28 kan heel kinderachtig zijn terwijl er van 18 zijn die doodserieus in het leven staan en veel volwassener zijn. Hangt er gewoon van af.
, en anders jaartje jonger.