Fuijfilm s5700

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RoosIris

Fuijfilm s5700

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-08 12:48

Ik heb een nieuwe camera gekocht. de fuijfilm 5700. Leuk ding dacht ik, op beeld lijken het mooie foto's.

Echter nu het probleem. Zodra ik de camera op de computer aansluit, dan loopt de compu helemaal vast. Dan moet ik de compu even met rust laten en dan herstelt hij zichzelf wel weer. maar het is heel irritant want duurt vrij lang.

Ook kan ik geen foto's openen via deze computer en dan het icoontje van de camera. Dan komen er geen foto's. moet de camera wel 20 x aan en uit zetten voor hij het een keer gaat doen.

Mijn computer start camera's automatisch op via adobe photoshop. Maar met deze camera geeft hij aan dat de camera bezet is.
Nou vind ik adobe een irritant programma dus die klik ik meteen weg.. maar dat lukt niet omdat hij vastloopt nadat hij de camera niet kan vinden.

Mijn vriend en zus hun camera 's geven geen enkel probleem. De computer loopt nooit vast en start via alle programma's braaf open.

Is fuijfilm gewoon waardeloos of zit er een fout in de camera?

Sypheron

Re: Fuijfilm s5700

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 12:57

Heb je de bijgeleverde software wel geinstalleerd (voordat je de camera aangesloten hebt) ?
Ik heb het oude model gehad en totaal geen problemen met de bijgeleverde software van Fuji.

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-08 13:05

Ja zelfs dat heb ik gedaan. En bij die andere 2 camera's hebben we dat niet gedaan en toch opent hij de foto's

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 13:14

Klopt, in principe hoeft het ook niet, maar het is wel makkelijker om dit soort problemen te voorkomen. Maar heeft hij de bestanden dan niet gekoppeld aan het Fuji programma in plaats van Photoshop?

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-08 13:17

Sypheron schreef:
Klopt, in principe hoeft het ook niet, maar het is wel makkelijker om dit soort problemen te voorkomen. Maar heeft hij de bestanden dan niet gekoppeld aan het Fuji programma in plaats van Photoshop?

Nee dat denk ik niet. En dat zou ook niet uit moeten maken bij mijn weten...