Ik wil liever niet dat dit topic weer hetzelfde word als die andere 2, maar wou iig de mensen even melden die alles mee hebben gekregen en de vorige topics ook bij hielden, dat Richard ( mijn vriend) 18 augustus naar Veenhuizen gaat ( gevangenis ).
Voor een totaal van 237 dagen, ik hoop dat hij ervan leert
( heeft jij ook al, maar nog even extra )Het zal moeilijk voor hem worden, en voor ons, maar we weten allemaal dat het zen eigen schuld is.
En ik wou graag weten wat voor soort gevangenis het is, want de 1 zegt het is een hele strenge en de andere zegt dat het wel meevalt.
Maar ik kan er niet veel over vinden namelijk.
Ik ga sowieso mee, de 18e om hem er te brengen, maar wou graag voor de tijd wat info er over hebben, maar dat zal wel moeilijk worden.
Maar ja voor degenen die er wat van weten, zou ik graag een pb of reactie krijgen

En de mensen die de vorige topics bij hebben gehouden weten waar ik het nu over heb

En ik ga nu ook niet de nadere 2 topics erbij zetten, want dan beginnen de mensen die het voor het eerste lezen waarschcijnlijk weer op mij te schelden, dus vandaar zet ik ze er niet bij
.Naja voor de mensen die het hebben gelezen bedankt!
P.s Oh ja voor de mensen die steeds zeiden dat ik het uit moet maken, erg lief bedoeld maar dat weet ik nu wel hoe jullie erover denken, maar ik ben nog steeds stapelgek met hem