Welke laptop?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Welke laptop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 17:35

Hmm tsja. Ik wil een laptop. Clown Niet al te duur, wel veel geheugen. Wil geen vista..
Het is eigenlijk alleen maar voor games, en msn. Ik weet dat laptops niet ideaal zijn voor games, maar dat is wat ik wil, dus geen gezeik over, dankje. Clown

Heb net even gekeken op de sites van de games die ik speel, en daar staat dit;

Code
System       Recommended System
System         Pentium-IV 1.0GHz or better
RAM          512MB
VGA RAM    256 MB
Direct-X     9.0c

Code
              Recommended Requirements
OS                 Windows XP
Direct X        DirectX 9.0c or above
CPU                Pentium III 800 MHz or higher
RAM                512 MB or above
Graphics Card    GeForce 4MX or higher
Sound Card    Direct3D Sound Compatible

Code
* Microsoft® Windows® 2000/XP
    * Intel® Pentium® 4 2.0 GHz or AMD® Athlon™ XP 2000+
    * 1Gb RAM
    * 16X CD-ROM Drive
    * 4Gb available HDD Space
    * NVIDIA® GeForce™ 6200
    * 16-bit Sound Card
    * Broadband internet connection
    * DirectX® 9.0c

Dat heb ik dus minimaal nodig..
Ben er helemaal schijtziek van dat m'n pc steeds vastloopt bij m'n games, dus ik wil nu iets dat goed loopt.. Max +/- 500 euro 2ehands.. Zou dat lukken?

8nnemiek

Re: Welke laptop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 17:45

Helaas zijn er geen laptops meer te koop waar standaard Windows XP op zit.
En de nieuwere laptops zijn vaak ook niet meer geschikt om XP er overheen te draaien.
Ik zou dus eens naar een goede computerwinkel gaan, en vragen of die laptops hebben waar ze XP voor je kunnen opzetten.

Maar misschien kunnen je spellen ook wel op vista draaien? Veel spellen kunnen dat, ook al staat het niet altijd op de beschrijving.

manonxxlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 17:49

ik heb de HP Compaq Presario C501NR.
heb dr Vista op, spelletjes doen het er prima op Haha! alleen één top.. zet je laptop snachts uit Clown ben dr zo langzame hand achtergekomen dat ie dr aardig sloom van word als je hem altijd aan laat haha Bloos maar voor de rest prima laptop Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 17:53

Wat voor spelletjes speel jij dan Manon? Ik speel namelijk vooral online games die nogal geheugen vreten.. Hoezo word ie sloom als je 'm lang aan laat staan? Ik heb namelijk dagen dat ik van 7 savonds tot 5 s'ochtends achter de pc zit. Clown

@MT; Vista wil ik absoluut niet. Bloos Maar iig bedankt voor de tip.. Ja Heb zelf een tijdje vista gehad maar daar kon ik echt niet mee overweg. *LOL*

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 17:56

dan moet je naar duurdere laptops gaan kijken. Ik heb een acer aspire 5920 met 4 gb ddr2 en een 9500 nvidia geforce kaart. 700 euro geloof ik op internet. Kan je prima spelletjes op spelen.

manonxxlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 18:02

Anthea schreef:
Wat voor spelletjes speel jij dan Manon? Ik speel namelijk vooral online games die nogal geheugen vreten.. Hoezo word ie sloom als je 'm lang aan laat staan? Ik heb namelijk dagen dat ik van 7 savonds tot 5 s'ochtends achter de pc zit. Clown

@MT; Vista wil ik absoluut niet. Bloos Maar iig bedankt voor de tip.. Ja Heb zelf een tijdje vista gehad maar daar kon ik echt niet mee overweg. *LOL*

joah online, maar niet intensief ofzo;) en ik HAD de sims en zoo tycoon er opstaan, maar dat heb ik er afgegooid omdat ik het niet meer speelde en voor de rest download ik zoooo ontzettend veel muziek ben de hele dag , en 3000 fotos zn beetje dus deze laptop kan het makkelijk aan:) terwijl ik vista heb ( hoor vaak dat ze dr sloom van worden ) opzich valt het wel mee qua sloomheid, maar ik heb hem echt dag en nacht aan.. 365 dagen+nachten - 1 weekje vakantie Knipoog dus hij staat altijd aan ( dus niet op slaapstand of op stand by ) maar alles blijft bij mij aan staan.. msn, muziek, internet, enz. en daarom is die van mij wat slomer van geworden;) maar dat komt dus niet door spelletjes of wat dan ook.. Haha! volgens mij heb ik hem ook gekocht als XP, maar mn vader heeft dr vista voor me opgezet.. weet zo niet hoeveel deze laptop kost. maar ben dr dik tevreden mee:D

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 16:40

Volgensmij zit tegenwoordig op elke laptop standaard Vista.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 18:08

Op elke laptop zit standaard Vista.

Maar als je alleen maar spelletjes en msn erop wilt hebben, kun je dat niet beter een computer kopen inplaats van een laptop. Een laptop kun je niet uitbouwen met geheugen, maar een computer vaak wel Lachen

shadowprince

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 18:18

op een laptop goede spellen spelen, dan ben je vaak wel een duurder type nodig met een goeie videokaart enzo.

heb er zelf ook 1 maar de videokaarten zijn niet te vergelijken als die in een gewone pc zeggen ze.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 10:09

Die laptop is ook handig voor school, of voor 'n luie dag in bed. Knipoog Anders had ik deze pc wel wat geheugen gegeven. Haha!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 10:11

Volgensmij kun je het geheugen van een laptop wel uitbreiden. Dat is teminste wat ze mij wijs hebben gemaakt in de winkel.

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 10:48

Ja dat klopt Sence.Je hebt alleen minder usb-poorten.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 10:50

Ah zo!

Mja, en dan is het maar net wat je zelf wilt!

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 10:57

Anthea...je moet even iemand iemand zoeken die een pasje heeft van 'Office center'.Daar heb je heel wat laptops die net wat goedkoper zijn.En waarom iemand met een pasje?omdat je daar alleen binnenkomt met een pasje Lachen