Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Borg schreef:Fjordjes, dat is een wel heel fatalistische gedachte. Natuurlijk is de situatie poedersuiker, maar daar kun je 2 dingen mee:
1 je gooit de handdoek in de ring want het heeft toch allemaal geen zin, zoals je nu aangeeft
2 je rukt jezelf uit die slachtofferrol en probeert een oplossing te vinden zodat je toch het paard waar je gek van bent kunt blijven verzorgen. Schrijf bijvoorbeeld een nette brief waarin je vertelt hoeveel dit paard voor je betekent en waarin je de roddels tegen kunt spreken. Zet alles rustig op papier, misschien moet je wel tig keer overnieuw beginnen, geeft niet. Doe het eventueel samen met iemand die je vertrouwt zodat je alles zo goed mogelijk verwoordt. Reageren ze dan nog niet positief, dan heb je er in ieder geval alles aan gedaan en blijf je niet met een gevoel van 'had ik maar' zitten.
Trouwens, mijn bijrijdster zal ook wel eens zeggen "even MIJN paard losgooien" , want het voelt toch ook een beetje als haar paard als ze er mee bezig is? Zou ik persoonlijk geen aanstoot aan nemen hoor
.
Jammer dat jouw verhaal niet gelooft wordt.Marchador schreef:Gaat het om die pony in je profiel?
(Waarbij staat; sinds ..... heb ik een eigen paardje)? Dat is iets wat me daarbij wel opviel. Ik ga er verder niet over oordelen (maar wta ik me afvraag is, kan dat er misschien mee te mekaen hebben?), de situatie die je nu hebt is ontzettend rottigJammer dat jouw verhaal niet gelooft wordt.
Sterkte!
Marchador schreef:Gaat het om die pony in je profiel?
(Waarbij staat; sinds ..... heb ik een eigen paardje)? Dat is iets wat me daarbij wel opviel. Ik ga er verder niet over oordelen (maar wta ik me afvraag is, kan dat er misschien mee te mekaen hebben?), de situatie die je nu hebt is ontzettend rottigJammer dat jouw verhaal niet gelooft wordt.
Sterkte!
fjordjes schreef:Marchador schreef:Gaat het om die pony in je profiel?
Sterkte!
Ik snap wel wat je bedoelt, maar ze zit niet op bokt ofzo.