Wie heeft er ideetjes?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sabje1985

Wie heeft er ideetjes?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-08 10:12

Hallo allemaal

Ik had een vraagje.Weet iemand nog leuke ideeen om te gaan doen met de
kinderen.Heb vandaag geen auto en met dit weer hoeft dat voor me ook niet.
Maar zoek iets leuks om te doen met mijn dochter.Puzzelen enzo hebben we al gehad.
Zwemmen is voor haar ook maar 5 minuten en dan is ze er klaar mee.
Dus als iemand iets weet,laat het me maar horen.

Groetjes

Lotje02

Re: Wie heeft er ideetjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 10:35

Ik vermaakte me vroeger met dit weer altijd prima bij mijn ouders in de tuin. Mijn moeder deed altijd allerlei spelletjes met ons. bv. sproeier aanzetten, overgooien of een gevecht met waterballonnen, allemaal bekertjes water op het gras zetten en dan gaan voetballen, proberen iets uit een zwembadje of emmer water te vissen, snoephappen in een bak met water.
Zelf (water)ijs maken, (fruit)salade maken, in de zandbak spelen, tent bouwen van tuinstoelen en dekens.

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 11:39

Binnen: koekjes bakken, smoothies maken, ijs maken, fruitsalade maken.

Buiten: Strand, parfum maken, paardenbloemen (hmm.. zijn die er nu?) zoeken en die in stukjes in het water leggen (krullen om!), spel met tuinslang/sproeier, stoepkrijten, fietstochtje maken (met een picknick!)

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 13:02

Zitten er geen leuke speeltuinen in de buurt? Waar ze normaal niet komen? Waterspelletjes zijn erg lekker met dit weer. En voorgaande antwoorden kun je ook wel iets mee denk ik?
En als t slecht weer is Monkey Town, Ballorig oid.
www.monkeytown.nl

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 13:48

laat ze allebij een puzzeltocht of een zoektocht maken.. later ga je hem lopen met zn alle!!

Wat ook leuk is met dit weer: watergevecht (kooop waterballon) of paaltjes voetbal, leuke foto's maken van elkaar, BBQ'n en smiddags zelf sate, saus, salades ed. maken ervoor.. de mogelijkheden zijn eindeloos toch!?

sabje1985

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-08 16:30

oke we hebben vandaag lekker met water gekliederd.Met waterballonnen en met de tuinslang.Maar was niet echt wat voor Zoë,want als ze mij natmaakt is het leuk maar andersom mag dat niet hahha.Voor de rest was het een beetje te warm.We hebben hier in de buurt geen speeltuinen want we wonen erg afgelegen.

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 22:14

hmm, beestjes zoeken en dan in een encyclopedie of internet opzoeken wat voor dieren t zijn, hoe ze leven waar ze voor zijn? Geen idee of t wat is hoor, maar als je afgelegen woont zijn er vaak beestjes genoeg te vinden. Haha!