buitenlandse tijdschriften

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RoosG

buitenlandse tijdschriften

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-08 10:02

Hoi,
Ik las laatst op internet een artikel over buitenlandse tijdschriften(cosmogirl enz..)
Om mijn engels wat te verbeteren leek dit me wel wat, maar ik wou eerst weten of hier op bokt nog meer mensen zijn met tijdschriften uit Amerika.
Hoe gaat dat met verzenden enzo?

Liefs,
Roos

Anoniem

Re: buitenlandse tijdschriften

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 10:09

Ik heb de AQHA, dat is een tijdschrift voor Quarter horse eigenaren uit de USA. Maar als je een creditcard hebt zou je in principe gewoon uit de US moeten kunnen bestellen. Ik weet niet waar je woont maar op Schiphol en sommige grote boekhandels kan je ook die tijdschriften gewoon kopen.

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 10:12

Buitenlandse tijdschriften kan je gewoon in de boekhandel kopen hoor Knipoog Als je een beetje ruim gesorteerde boekhandel hebt, hebben ze daar zeker de CosmoGirl, maar ook verschillende andere mode-tijdschriften.

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-08 15:35

maar ik bedoel ook echt in het engels... bij ons in de boekhandel kan je die echt niet krijgen hoor Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 15:36

Ik koop vaak tijdschriften bij de American Book Store. Zit volgens mij in Amsterdam en Den Haag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 15:37

@TS: Engelstalige tijdschriften heb je echt in de grotere boekhandels hoor. En zoals ik zeg, op Schiphol als je een ruime keuze wilt. Maar dan moet je wel in de buurt wonen Lachen

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 15:41

Er zijn vast ook wel krantenwinkels die buitenlandse tijdschriften verkopen. Hier in België is er een keten, International Magazine Store, en zij krijgen iedere dag hele ladingen buitenlandse tijdschriften binnen. Ze hebben bijna alle tijdschriften uit alle landen over alle mogelijke onderwerpen en rekenen ook niet belachelijk veel extra geld aan omdat het uit het buitenland wordt geïmporteerd. In Nederland is er vast ook wel zo'n soort keten/winkel.

Abonnementen kan je ook nemen als je in het buitenland woont, alleen krijg je ze dan vaak een paar dagen/week later binnen. En natuurlijk is het ook een stuk duurder... Kijk gewoon eens op de site van dat tijdschrift.

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 19:32

RedPassion schreef:
Ik koop vaak tijdschriften bij de American Book Store. Zit volgens mij in Amsterdam en Den Haag.

Wat hebben die aan paardenmagazines RedPassion ?? En waar zit ABS ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 07:24

HappyAppy schreef:
RedPassion schreef:

Wat hebben die aan paardenmagazines RedPassion ?? En waar zit ABS ?

Foutje, het is American Book Center.
Adressen:
http://www.abc.nl/frontpage/locations/index.php

Wat ze aan paardenmagazines hebben durf ik niet te zeggen, ik kom meestal voor andere magazines en boeken. Ga denk ik volgende week weer, zal dan eens kijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 07:59

In de ako heb je zoveel buitenlandse tijdschriften. Ik haal er altijd de spaanse en engelse voque enzo.
De ako's in amsterdam hebben heel veel buitenlands leesvoer dus ik zou daar is kijken!