Ik blijf er maar aan denken!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rigolet

Ik blijf er maar aan denken!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-08 21:37

Ik ben nu 15 maanden samen met mijn vriend, het gaat heel erg goed en we zijn echt super gek op elkaar, maar ik blijf me steeds maar druk maken over zijn exen.
Hij heeft geen contact met hun, maar ik voel me gewoon echt verdrietig als ik eraan denk dat hij ook om hun heeft gegeven en dat hij het met hun ook fijn heeft gehad.
Hij zegt zelf wel dat ie nog nooit zoveel om iemand heeft gegeven als dat ie nu om mij doet, dat ik de ware voor hem ben en dat ie veel meer van mij houd als dat ie van hun deed. Hij is ook al langer met mij dan dat ie met die andere is geweest, maar toch blijf ik me zo druk maken, soms is er een hele tijd niks aan de hand en dan een tijdje later denk ik daar weer aan en voel ik me opeens weer helemaal down en verdrietig.
Heeft iemand tips??

Dav

Re: Ik blijf er maar aan denken!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 21:39

Stop met piekeren om niks.
Als het andersom was geweest
(dat hij zichzelf loopt op te naaien om niks eigenlijks dan zou je dat ook niet leuk vinden)

Gewoon vergeten en iets ander positiefs aan gaan denken als je weer gaat doemdenken en genieten van iedere dag.

Wiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 21:43

Geniet van wat jullie samen hebben en denk niet meer aan wat is geweest.
En bedenk goed: het zijn toch niet voor niets zijn exen!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 21:44

dit had ik precies hetzelfe, hij zei dezelfde dingen, precies dezelfde situatie. en ook toen het al uit was zeei hij dat ik nog steeds speciaal voor hem was en zeker van al zn exen. ik had er ook moeite mee omdat hij mijn eerste vriendje was en ik dus geen verleden had. hij een hele hoop. ik zette mezelf erover heen en vaak zocht ik bevestiging bij hem wat wel hielp, maar dan moet je een vriendje hebben die daar goed in is. (bevestiging geven en troost). ik was zeker niet zijn langste relatie.

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 22:13

Ik heb mij ook een tijd druk gemaakt om de ex van mijn vriend.
Mijn vriend had namelijk foto's en tekeningen van haar op zijn kamer hangen en een ketting van haar om.
Dat vond ik natuurlijk niet leuk en hij wist dat, maar hij haalde niets weg en deed de ketting niet af. Tot ik er een keer wat van zei en een beetje boos werd. Binnen een dag was alles weg, behalve 1 tekening die heel mooi was, en dat kon ik ook begrijpen, het ging om de tekening, niet om zijn ex.

Ik denk dat je je niet al te druk moet maken, zolang er geen communicatie tussen hen is. Dan al helemaal niet eigenlijk.
Probeer het uit je hoofd te zetten en te bedenken dat het allemaal verleden tijd is, dat het nu jij en hem is, en niet zij en hem.

cijsalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 11:03

Echt, wees blij dát ie geen contact heeft met hun/haar. Dat is pas echt küt. En idd, ze zijn niet voor niks exen en hij heeft niet voor niks nu met jou! Dus geen reden om je zorgen te maken. Knipoog

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 11:05

Een ex is niet voor niks een ex. Lachen

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 11:42

Hij heeft toch voor jou gekozen, mijn vriend ziet zn ex nog wel een aantal keer in de week en is er beste vriendjes mee. Niet leuk, maar zoiets moet je maar gewoon accepteren denk ik dan..

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 12:23

Ik snap heel goed dat je daar onzeker over bent, dat ben ik ook soms. Maar ik denk tegelijk ook van ze is niet voor niets zijn ex. En hij heeft heel bewust voor mij en niet voor haar gekozen [ in zo'n situatie zaten we wel]
Let it go meid, zo maak je je alleen maar druk en denk je niet aan de fijne dingen in je relatie.
Oh en ik heb hier een blad liggen, zal zo even zoeken waar het is. Daar staat een heel artikel in waarom je juist niet jaloers op z'n ex moet zijn maar blij met haar! Ik ga het nu zoeken

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 12:25

Aah gevonden het lag zo onder m'n neus Clown het staat in de Viva nummer 31.
Het heet ode aan zijn exen.

Haha dit is wel grappig zo begint het.
'Het liefst wil je zijn exen waarschijnlijk met wortel en al uit zijn leven verwijderen. Níet doen! Want: Dankzij hen is hij zo goed in bed, kan hij kinderen opvoeden, wast hij regelmatig zijn lakens en laat hij lompe opmerkingen achterwege.

cijsalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 12:29

_Micha_ schreef:

'Het liefst wil je zijn exen waarschijnlijk met wortel en al uit zijn leven verwijderen. Níet doen! Want: Dankzij hen is hij zo goed in bed, kan hij kinderen opvoeden, wast hij regelmatig zijn lakens en laat hij lompe opmerkingen achterwege.

Dat is wel heel positief denken! Tong uitsteken

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 12:31

geniet van wat je nu hebt, het kan zo over zijn en dan ben je ook een ex Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 12:32

cijsalover schreef:
_Micha_ schreef:

Dat is wel heel positief denken! Tong uitsteken

Jup maar in het artikel staan ook wel dingen in waarvan ik denk van hey dat kan best eens kloppen.

cijsalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 12:39

_Micha_ schreef:
Jup maar in het artikel staan ook wel dingen in waarvan ik denk van hey dat kan best eens kloppen.

Kan je het misschien voor mij inscannen? Vork

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 12:42

Weet je ook wat je precies zo verdrietig maakt? Is het het idee dat jij niet de enige bent van wie hij houdt/gehouden heeft? Of ben je bang dat het, omdat het met hun misgegaan is, ook mis zal gaan? Of heb je het gevoel dat je hem moet delen?
Waarom maakt het denken aan zijn exen zo verdrietig?
Ik denk dat je daar achter moet komen, zodat je met de oorzaak aan de gang kan.

Sterkte!

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 12:44

ik wil dat ook wel is lezen Vork Tong uitsteken

Maar inderdaad wat al vaak gezegd is, het is niet voor niets een ex Lachen

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 13:02

Probeer van alle dingen die jullie doen gewoon lekker te genieten Knipoog
Denk niet aan zijn exen, hoe moeilijk dat soms ook is. Maar inderdaad is het niet voor niets een ex en als je er echt heel erg mee zit, praat er dan rustig met hem over.. Dat kan je ook een goed gevoel geven Knipoog

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 13:25

cijsalover schreef:
_Micha_ schreef:

Kan je het misschien voor mij inscannen? Vork

Ik heb helaas geen scanner -_- Ik zat ook al te bedenken hoe ik het misschien toch kon plaatsen Nagelbijten / Gniffelen

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 21:07

Meid, dat klinkt herkenbaar, maar probeer je eroverheen te zetten, het heeft toch helemaal geen nut om je daar druk om te maken.

Je vriend is bij jou en houd van jou!

Cathelijne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 21:25

Je kan van iemand niet verwachten dat ie voor jou heeft geleefd als een monnik. Mijn vriend heeft goed contact met in ieder geval 1 van z'n exen. Zij woont tegenover hem en is getrouwd. Verder zijn een best een paar vriendinnen waar hij in een verleden (lees 10 jaar terug) een oogje op had, maar ook die zijn 't uiteindelijk niet geworden (en zij zijn inmiddels ook al bezet). Ik woon momenteel een uur bij hem vandaan en het gaat al ruim een jaar goed. Ik vertrouw hem gewoon, net zoals hij mij vertrouwd. Als de plannen doorgaan gaan we dit jaar ook samenwonen (iemand nog een bijna volledige set meubilair nodig tegen december?

Blackflag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 12:47

Ik heb dat ook heel erg. Alleen het stomme is dan ook nog, ik vraag zelf naar zijn ex. Hij heeft 1 meisje gehad. 4 maanden ofzo, ze woonde ver weg van elkaar en hij hield blijkbaar van der. Ik heb nog nooit een ex gehad, en ik voel me er rot over als hij er iets over verteld.

Eigenlijk precies hetzelfde verhaal als wat de TS zegt. Hij houd echt heel veel van me. Ik ook van hem, zou geen leven zonder hem kunnen zijn. Maar toch, ik ben gewoon onzeker over vanalles. En daar trek ik onze relatie bij. Best vervelend als je er over nadenkt ..

Succes ermee Lachen

Sonja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 13:08

Ikzelf heb dat ook!
M'n vriend die spreekt zijn ex nog redelijk vaak.. en ik voel me daar dan zo bagger over..
Ook toen ik van ze vrienden tehoren had gekregen dat hij elke week wel een stuk of 3 meisjes had.. kreeg ik zowat tranen in me ogen.. vreselijk vind ik het!

Had het er ook met me vriend over gehad, en toen zei die : Ja het is toch niet voor niets uit met hun..
Toen dacht ik ja dat is wel zo, maar het blijft moeilijk!

Succes !

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 20:23

Ik moet even terugkomen op mijn berichtje hierboven Bloos
Wat makkelijker gezegd is dan gedaan, om het te vergeten en te genieten van de dingen die jullie nu doen.

Mijn vriend is voor +- 2 weken naar Spanje met een vriend.. prima verder Haha!
En ik hier zit in zijn huisje, opruimen, koken, etc. etc. zorgen dat het huisje gewoon goed op orde is.
Nu kwam ik gisteravond per ongeluk wat kaarten en brieven tegen van zijn ex, ah ja snel opgeraapt en weer terug gelegd (ze waren gevallen).
En net was ik op zoek naar een groot kladblok en kom weer allemaal brieven en kaarten en foto's tegen van zijn ex (met ook hem op de foto's).
Ja dat is toch niet zo leuk eigenlijk Nagelbijten / Gniffelen En dat zet me ook wel aan het denken.

Mocht iemand die Viva nummer 31 hebben Tong uitsteken Zou me goed doen Haha! haha

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 20:27

Als er nog meer mensen zijn die het willen lezen. Wil ik het evt. wel over typen, maar dan moet maar even iemand een pm sturen als jullie dat willen Lachen

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 20:31

Van welke maand is die eigenlijk? Mocht het de nieuwste zijn kan ik hem ook halen natuurlijk. Overtypen is zo'n gedoe Ach gut Knipoog