Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Dus waarschijnlijk wordt ze met een master wel hoger ingedeeld en krijgt ze dus meer salaris. Maar voor mij staat dat niet op nummer 1 als ik ergens ga werken, ik moet er met plezier heengaan.
PUNT
het werk wat ik zou hebben met sph bevalt me ontzettend goed, dat is echt mijn ding!!KiWiKo schreef:in de zorg valt geen geld te verdienenPUNT
Misja schreef:Nou, dat valt wel mee.. Ik mag écht niet klagen over mijn salaris!
Evelyne79 schreef:Je krijgt betaald naar de functie en niet naar de opleiding
verootjoo schreef:Als je veel salaris wilt moet je niet in de zorg
Misja schreef:Je opleiding bepaalt anders wel in welke functie je terecht komt
Kendra schreef:Misja schreef:Je opleiding bepaalt anders wel in welke functie je terecht komt
Dat geldt feitelijk alleen voor starters, als je langer werkt gaan andere dingen tellen zoals prestaties, ervaring, dienstjaren, enz.
Misja schreef:verootjoo schreef:Als je veel salaris wilt moet je niet in de zorg
Wat een vooroordelen allemaal .. Als HBO'er in de zorg / senior verpleegkundige / sociotherapeut betaalt het toch écht niet slecht hoor..
je zal alleen wel een HBO opleiding moeten hebben.
Misja schreef:verootjoo schreef:Wat een vooroordelen allemaal .. Als HBO'er in de zorg / senior verpleegkundige / sociotherapeut betaalt het toch écht niet slecht hoor..Als je veel salaris wilt moet je niet in de zorg
Ik word ook een HBO'er in de zorg, en vind het salaris tegenvallen
) eigenaar verzekeringsbedrijf, rechter, piloot, topman in het bedrijfsleven.