Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
maar ik kon het al wel n beetje. en toen gelijk de weg op, heb gewoon zelf gereden en alles gedaan
) maar ben nog wel voor een extra potje aan het sparen in het geval van zakken voor de examens.
Nell_ schreef:Mijn eerste les gingen we naar een rustige weg, en ik mocht gelijk rijden, en alles doen!
Had het binnen een kwartiertje wel door!
2e les ging ik de snelweg op. Vanaf de 4e les moest ik leren kijken. Bij 20 lessen ben ik voor de eerste keer afgereden, en ben donderdag geslaags na 30 lessen en 3 keer afrijden :+
waar was je op gezakt dan!
spannend.
Mijn broer heeft 7 jaar geleden ook bij deze man gelest en hij voelde zich vereerd dat ik nu ook bij hem wil lessen. 

gipsyboy schreef:ik hou dit topic ook ff in de gaten over 2 weken ben ik ook 18 en wil ik ook gaan lessen.
ben nu al een beetje aan het oefenen in de auto van me stiefvader

Was heel leuk! Wat ik nog niet zo goed kon nam de instructrice gewoon over. Ik heb er wel veel van geleerd hoor, ik vond het heel leuk 
(al is het wel een man waarbij ik ga lessen) 
xMendy schreef:Ik denk dat ik het echt eng ga vinden, vooral het achteruit rijden en (achteruit) inparkeren enzo.. brr
en daarna ben ik de weg op gegaan. ik mocht toen nog niet remmen, koppelen, schakelen.
en dat terwijl ik heel ontspannen ben tijdens me lessen.