Sinds 15-03-08 heb ik met mijn vriend
. Hij is uberlief etc etc. Alleen niet wanneer hij slaaptMijn vriend heeft namelijk enorm realistische dromen (?), waarvan ik vaak het slachtoffer ben
.Dit komt vooral door stress maar goed ik zal een paard voorbeelden noemen:
1# Op een nacht , de eerste nacht dat we romantisch samen mochten slapen, zat hij om 4 uur s nachts rechtop in bed en schreeuwde ( I quote
) : '' Politie !! Politie!! Ik zie Politie''. Dus ik zei das knap
. Ga nu maar slapen dan. Hij: Nee ik ga voetbal kijken( hij houdt niet van voetbal
). Ik: Dat hebben we al gedaan , we hebben verloren
Hij: Oh poedersuiker.
Ik: ga je nu slapen dan?
Hij: Nee ik ben aan t roken
Ik: kom je daarna naar bed dan
Hij: Nee dan ga ik werken
Ik: wat jij wil
vb2#
Een recentere:
We lagen lief in bed tegen elkaar aan, hij met zijn armen om me heen. Wat zowieso een slecht plan is aangezien meneer graag in zijn slaap mij knijpt of zo dicht mogelijk mij tegen zich aan duwt, en das niet zachtjes kan ik je vertellen. Ik word vaak wakker met blauwe plekken op me armen en meneer weet van niks. Hij kneep me dus weer vast
Ik: T!!! laat los
Hij: popje
Ik: T!! je doet me pijn
Hij: Boeiehhh!
Ik: * begon te slaan, knijpen heb hem zelfs gebeten
maar nee hij werd niet wakker.*Hij: Opeens draait hij om alleen had hij me nog vast. En ja hoor daar vloog Lot door de kamer, ik kwam terecht op de stoel
maar nee hoor zelf door mijn gescheld werd hij niet wakker.Maar hij liet ook niet los en weer draaide hij om en nu knalde ik met mn knieen tegen de muur.
uiteindelijk heb ik m zover gekregen om los te laten. Maar pijn deed het wel. En weer herinnerd hij er niks van.
vb3#
Ik had hem wakker gemaakt omdat hij weer had gedroomt, en hij ging boven op me zitten en praate. Opeens werd hij stil en zie ik zijn hoofdje knikken, Ja hoor wastie al in slaap gevallen maarja hij zat nog boven op me. Hij drukte dus met al zijn gewicht op mijn armen dus ik moest iets doen. Uiteindelijk heb ik zijn armennaar mij toe getrokken waardoor hij dus op me viel. ( Zie je me al bezig om half 5 in de ochtend
) toen heb ik hem naar de zijkant geduwd en geschopt ( Tjah hij voelt er toch niks van
) En toen werd hij wakker. Maar hij kon zich het niet herinneren. Pfff.Zo heb ik nog tientallen voorbeelden , soms maakt hij me wakker omdat hij mn gewicht wilt weten want dat is dringend en de andere keer is hij aan het tikken met zn handen, todat ik die vasthoud dan met zn voeten totdat ik die vasthoud ( Ik wil niet weten hoe dat eruit zag
) uiteindelijk met zn tanden. Ik vroeg hem wat er was en na 2 uur kreeg ik het vage antwoord dat dat de wespen weg jaagt
Heeft iemand hier ervaring mee, ik vind het zo zielig als hij weer doodsbang is en zn kop tegen de muur slaat etc. En ja tis nou eenmaal pijnlijk als hij knijpt of gooit oid.
En het is enorm irritant dat hij simpel weg niet wakker word als ik zijn naam roep of schreeuw reageert hij wel maar dromend (?) Hij is dan niet wakker maar reageert wel, en ik sla behoorlijk hard maar krijg klappen terug ( Once again in zijn slaap), En zelf bijten in zijn schouder , die spier daarzo
merkte hij niet. Ik vind het heerlijk om bij hem te slapen, maar veel rust heb ik niet
. Iemand ervaring mee??

Ook maakt hij me wakker alstie zijn deken niet kan vinden. Dan tiktie me aan en zegt deken? . Voor de rest is hij heel voorzichtig met me hoor.. nja als hij wakker is :p