Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Jellie schreef:Ehm best lastig![]()
Diverse soorten Quiches
Stokbrood/broodjes met lekkere salades of sate en saus
Pita broodjes met shoarma
Gebakken kippenpootjes
Pasta salade
Ik weet ook niet voor hoeveel personen er komen maar ik hoop dat je er wat aan hebt.
Edit; leuke tapas
(net op mezelf) Maar verder heb ik wel gewoon gasvornuis snacktoaster en een magnetron
En dan eventueel nog soep erbij voor degene die het niet lusten met stokbrood? (zo'n stokbrood die al afgebakken is) PinkyBubble schreef:Hoi!
Ik ben 7 augustus jarig, maar ik vier het 2 augustus (niet zulk nuttige info haha)
Dan kan iedereen pakken wat hij/zij lekker vindt.
Allemaal kleine hapjes (fingerfood). Lotje02 schreef:Ik zou het ook lekker simpel houden. Waarschijnlijk is het op je verjaardag lekker weer, dus dan eten mensen toch wat minder. Wat Oscar al zei: Misschien een soort van buffetje op tafel zetten? Iets van aardappelsalade, pastasalade en dan een pannetje met sate en stokbrood met verschillende salades en kaas of zalm voor op? Als je hiervoor naar de Lidl of Aldi gaat wordt het ook niet zo heel duur.
Maar ik heb het zelf niet zo op alleen salades en koude dingen, En nog vind ik het TE simpel, komop ik word 22 ik heb geen feestje gegeven toen ik 16 was, ook niet toen ik 18 werd, dus dan doe je het als je 22 word
Plus het is voor het eerst dat er mensen in mijn nieuwe huis komen, Dus dan is het extra, dan ga ik niet aankomen zette met banketstaaf saladetjes. Sorry
(is wel een goed idee voor komende verjaardagen hoor maar niet voor deze) 

) Sabbientje schreef:Ik heb gisteren geBBQed voor mijn verjaardag. Maar dat zal bij jou wel niet lukken op 6 hoog
Maar je mag mijn naakte gourmetstel wel hebben hoor
(of hem een string aandoen)

. Maar als extra's naast gourmetten zou je oa "corn fritters" (geen idee hoe ik dat in het nederlands moet noemen, zie http://www.smulweb.nl/koken/recepten/de ... ept=156094 voor een recept ) kunnen maken met een lekkere zelf gemaakte dipsaus / salsa er bij
)
Ze zijn echt lekker in ieder geval, zeker met een fris sausje er bij
.