Hij geeft verwarrende signalen (leuke jongen)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rebel_Jits

Hij geeft verwarrende signalen (leuke jongen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-08 16:02

Ja, ook ik heb iemand op het oog (noem hem T.) Beetje situatieschets: we kennen elkaar al zo'n 4 jaar, hij is 17, ik ben 18. Er waren tijden dat we echt veel met elkaar omgingen (zowel op de manege als op msn als op school), ook tijden dat we elkaar helemaal niet spraken. Hij heeft me eens afgewezen, maar hij zei later dat hij zich dat niet meer kon herinneren en dat hij echt stom was dat hij mij had laten gaan. Jaar na die afwijzing hebben we gezoend (ik trok de stoute schoenen aan en zei dat ik hem wou zoenen Haha! Dat wou hij ook wel Bloos Bleek later dat dat zijn eerste zoen was, wist ik helemaal niet Bloos ), maar daar is het bij gebleven. Om elkaar heen draaien, iedereen merkte het, maar ik wou niet weer afgewezen worden.
Toen heb ik een vriend gekregen, waar ik ruim 1,5 een relatie mee had. Ondertussen wel T. veel gesproken, ook nog flirten (ondanks dat het fout is, I know). Afgelopen schooljaar fietsten we bijna elke dag samen naar school (moest hij voor omfietsen), kwam van zijn initiatief.

Maar toen kregen we een ruzie (over dat ik hem gebruikte voor wat ik miste bij m'n vriend, was echt niet waar. Ik was daar erg boos over en verbrak al het contact.) Maar half juni ging het uit met m'n vriend. Week later kreeg ik van T. een sms'je:"I feel sorry for you. Maar even serieus, misschien ben ik wel degene die fout was. Ik zou graag weer willen dat het normaal kan worden. Nogmaals gefeliciteerd met je slagen Lachen ."
Ik had al wel gedacht:"Zal je zien, ben ik vrijgezel, komt T. weer terug.."
Ik wist niet wie het was (had zijn nummer verwijderd en ik herken nummers nooit), dus ik vragen wie het was. Lang verhaal kort: ik had hem weer toegevoegd op msn uiteindelijk en daar nog wat gepraat.
Kort erna ging hij op vakantie naar Mallorca, voor 2 weken ofzo. Direct erna weer op vakantie naar Friesland. Kwam hij thuis (afgelopen zondag), had hij het de hele week volgepland Verdrietig .

Toen hij in Friesland zat, hebben we elke dag samen WoW gespeeld. Ook flirten daar, vooral van mijn kant. Hij reageerde niet echt op mijn hints, dus ik zei daar wat van. Wat bleek? Hij moest wennen aan het idee dat ik weer vrijgezel was en hem nogsteeds leuk vond (heb al sinds ik hem voor het eerst zag, een zwak voor hem)(ik had hem gezegd door te gaan met zijn leven en niet te wachten op mij.) Ik vroeg of ik door moest gaan met mijn gedrag of dat hij wilde dat ik ermee stopte. Nee, ik mocht er wel mee doorgaan Bloos Fanatieke ik ga daar ook gewoon mee door dan Duivel . Maar ik heb eigenlijk geen zin meer om te wachten..
Ene keer kan hij heel veel praten op msn, echt gezellig. Ook leuk smsen (zo had hij maandag gesmst, toen ik sliep: Slaap je lekker? Kus. Helaas was mijn simkaart kapot en ontving ik het vandaag pas.) Maar andere keren reageert hij amper op wat ik zeg, smst hij niet terug (zelfs niet als ik een vraag heb).. Ik vind het zo verwarrend, ik heb geen zin om dit de rest van de vakantie vol te houden.

Een vriend van me, met wie ik veel over T. praat, zegt dat T. waarschijnlijk gewoon verlegen/bang is. Ik wil heus wel geduld hebben en alles rustig aan doen, maar ga niet ergens voor werken, als er geen toekomst in zit.

Oja, ik ben al volledig over mijn ex heen. Het is niet dat ik hem wil vervangen door T., want ik vind T. al jarenlang een super leuke jongen Bloos

Het is vooral van me af schrijven, maar tips en adviezen zijn natuurlijk welkom Knipoog

Liselot

Re: Hij geeft verwarrende signalen (leuke jongen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 16:06

lees voor de grap het boek "he's just not that into you" eens... er gaat een wereld voor je open Knipoog

als hij echt gek op je is had ie allang actie ondernomen, ook al is hij verlegen of weet ik veel wat.
misschien banketstaaf om te horen, maar wel ff de waarheid: verspil je ernergie er niet aan en ga verder met je leven Haha! je komt vanzelf wel een jongen tegen die ook supergek op jou is en wél moeite voor je wil doen

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 16:19

Ben ik niet met je eens lissy (heb dan ook het boek niet gelezen, dus misschien komt het daar door Knipoog ).
Hij is een jaar jonger en jij komt net uit een relatie van 1,5 jaar ik zou dan ook wat huiverig zijn om actie te ondernemen hoor.

TS; Ik zou het gewoon nog een tijdje aankijken, en hem anders gewoon weer zoenen, kijken wat er gebeurt Haha!

Gentle_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 16:24

ik heb hetzelfde soort probleem met een jongen word er gek van. zo verwarrend. ik volg dit even Bloos

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-08 16:35

Dan moet hij wel eerst wat met me doen, zoenen via msn of de sms gaat zo lastig Haha!
Volgende week is er wel een feest hier in de stad, dus misschien dat ik hem kan uitnodigen daarvoor, maar ik kan die week wachten niet aan Bloos

Jana_en_Ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 16:40

LiSSy schreef:
lees voor de grap het boek "he's just not that into you" eens... er gaat een wereld voor je open Knipoog
als hij echt gek op je is had ie allang actie ondernomen, ook al is hij verlegen of weet ik veel wat.
misschien banketstaaf om te horen, maar wel ff de waarheid: verspil je ernergie er niet aan en ga verder met je leven Haha! je komt vanzelf wel een jongen tegen die ook supergek op jou is en wél moeite voor je wil doen

Hier ook al gedaan Knipoog Vermakelijk boekje. Als ik me nog eens laat meeslepen, lees ik er weer eens in en dan zie ikhet alweer heel anders allemaal Clown Maar Lissy heeft wel gelijk denk ik zo... Iedereen heeft wel mannen/vrouwen in zijn leven die wel leuk zijn en aantrekkingskracht hebben, maar waarmee het toch nooit wat zal worden. Denk dat deze er net zo eens is...

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 16:41

ik denk ook dat hij verlegen is. Ook omdat jij de eerste persoon bent met wie hij heeft gezoend..
Je kan het aan hem vragen. Ook omdat jullie elkaar al een tijd kennen.
Waarom ik denk dat hij zei dat je hem had gebruikt is omdat jij een relatie had en hij niet zeker wist wat je misschien met hem wou. Weet niet of het zo is..

Vetboltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 18:09

jij zal zijn eerste vriendin dan ook wel worden? misschien dat hem dat ook wel wat afschrikt zeg maar? of bang maakt, hoe je het maar wilt noemen Clown flirt hij dan ook wel terug? als jij dat bij hem doet? of flirt hij uit zichzelf wel eens?

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-08 19:07

Nee, hij heeft wel 2 vriendinnen gehad (waarvan 1 een scharrel was), dus ik ben niet z'n eerste vriendin Knipoog Maar misschien dat hij bang is van een relatie, bindingsangst ofzo.. Bedenk ik me nu pas Bloos
Nouja, soms flirt hij terug en soms niet. Uit zichzelf niet zo heel vaak, omdat ik meestal wel begin Clown

Ik heb 'm al 3 keer gesmst vandaag, maar hij antwoordt niet Verdrietig Ik weet dat hij bij z'n opa en oma zit, maar een smsje sturen kost toch niet zoveel tijd? Misschien ben ik een beetje te wanhopig Bloos

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 19:11

Als je het niet eens kan opbrengen om een week te wachten... Als je er wat van wil maken, moet je ook wel het geduld hebben. Jij komt net uit een relatie en zoals hij zelf al aangeeft, moet hij daar nog erg aan wennen. Geef hem die tijd, als jullie zo om elkaar lopen heen te draaien, komt er uiteindelijk echt wel wat van.

En drie keer sms'en zonder antwoord te krijgen slaat al helemaal nergens op. Op die manier jaag je jongens alleen maar weg.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-08 21:00

Okee..
Hij kwam net even online om sorry te zeggen (daar begon hij praktisch het gesprek mee, na hoi te hebben gezegd.) Hij zag de smsjes nu pas, zeiddie. Maar hij was nog bij z'n opa en oma, dus hij was ook weer snel weg daarna.

Dit bedoel ik nou.. Ik weet niet meer wat ik er van moet denken Verward

Kippesoep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 21:59

Hmm ik weet het niet, misschien moet je toch een beetje geduld hebben? Laat eens een dagje wat minder van je horen, misschien voelt hij zich een beetje opgejaagd? Of misschien heeft ie niet zo'n zin in een relatie? Hij is natuurlijk ook pas 17...

Ik zit met ongeveer 't zelfde, vind een jongen erg leuk. Hij heeft gezegd dat hij me leuk vindt, maar toen had ie wel een paar biertjes op Vork
Hij belt mij, ik bel hem, we sms-en wat heen en weer en gebruiken elkaar om en om als taxi van en naar feestjes en de kroeg. Maar verder.... totaal geen hoogte van te krijgen Verdrietig
We hebben gezoend, ben er zelfs een keer blijven slapen (echt slapen Dromen ) na een laat avondje in 't café.
Maar net zet ik m thuis af, zegt ie: "ik zie je morgen wel weer hè" wil uitstappen en zegt: "oh ja" en geeft me een kus op mn wang...
Wat moet ik daar nou weer mee?
Ik krijg er ook een beetje een 'just not that into you' gevoel bij. Dat hij t allemaal wel gezellig vind en me daarom maar ff een kusje geeft ofzo Boos!

Ahrg!

Sorry TS dat ik mijn verhaal in jouw topic plant Bloos

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 22:02

Misschien dat ze beiden afgeschrikt worden. Of dat ze zelf willen ''jagen''.
Je kan proberen even niks vanuit jezelf te laten horen. Afwachten wat hij doet..

sasika

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 22:15

pfff jongens...

je hebt nu best veel actie ondernomen... dus laat het nu aan hem over, al hij jou echt leuk vind laat hij dat vast wel merken

Shirley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 22:41

sasika schreef:
pfff jongens...

Mijn eerste reactie ook. Het zal is makkelijk en vloeiend gaan Pling . Er is gewoon geen pijl op te trekken..

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 11:10

Ik vind ook dat TS wel erg achter deze aanzit. Als hij heel even op MSN is om sorry te zeggen dan snapt ze het niet meer, terwijl het voor mij toch duidelijk overkomt. Hij leest zijn sms'jes nu pas en heeft geen tijd om langer op MSN te zitten. Zo simpel is het. Jongens zijn niet ingewikkeld en daar kunnen meisjes nou eenmaal moeilijk mee omgaan, omdat wij dat zelf wel zijn Tong uitsteken

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 14:40

Ik zit in een gelijke situatie. Meneer is nu op vakantie en ik laat hem maar even lekker zijn gang gaan. Blijkbaar werkt dit, want er wordt regelmatig contact gezocht vanuit Spanje Bloos

Dus ik denk dat je hem beter even vrij kan laten, lekker laten denken wat hij wil. En Rebel_Jits, als een jongen sorry zegt en toch even de moeite neemt om dat te zeggen, is er meestal nog niet zo heel veel aan de hand. Maar geef hem wel even de ruimte Knipoog

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-08 15:53

Ik heb met mezelf afgesproken om het contact nu een tijdje van zijn kant te laten komen, tot en met maandag (moet niet meteen een week zijn, dan krijg ik het erg zwaar Bloos ). Als hij contact zoekt, antwoord ik wel normaal.

Kreeg gisteravond een welterusten-smsje (ik sliep al helaas) en vandaag weer 1 dat hij terug was van z'n grootouders.
En nog even een tijdje op msn gekletst daarstraks, dat was ook wel gezellig Hyper!

Toch wel weer een beetje positief, niet? Haha!

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 16:00

vind ik een hele goede keuze van jou!

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 19:50

Oh ik heb hetzelfde met dat rare smsgedoe etc, afentoe reageert hij afentoe niet, afentoe heel lief afentoe heel bot.. echt geen duidelijkheid uit te halen,
Erg goed van je dat je het van zijn kant gaat laten komen (zou ik persoonlijk niet kunnen ben veel te bang dat hij dan niet meer reageert dus dan praat ik maar weer *LOL* )

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 22:12

Kijk, nu je niet meer constant achter hem aanloopt, zoekt hij contact en dat is prima. Een keer een sms sturen is natuurlijk hartstikke oké, maar besef je ook niet een klein beetje dat drie onbeantwoorde sms'jes per dag wel erg veel is? Moet je je voorstellen dat jij een dag weg bent en daardoor niet op je mobiel kunt kijken, of misschien denk je er gewoon niet aan. Heb je dan de kans om even je berichten te bekijken, blijkt dat je drie 'wanhopige' sms'jes hebt van een jongen. Hoe zou jij daar dan over denken?

Een tijdje terug heb ik een relatie geprobeerd met de ex van mijn beste vriendin. Hun relatie ging al een half jaar echt ontzettend bagger en ik heb hier erg veel met hem over gepraat. Vooral omdat de liefde vooral van zijn kant kwam en absoluut niet van haar kant, en hij vond het heel moeilijk om dat in te zien. Het was overigens alweer een behoorlijke poos uit toen ik begon te denken dat hij me misschien wel leuk vond. En ik hem eigenlijk ook wel. We hebben er toen over gepraat en besloten het op een gokje te wagen. En het klinkt misschien flauw, maar ik kwam er al snel achter waarom mijn beste vriendin zo snel niets meer van hem wilde weten of niet meer op hem reageerde. Hij smste me heel veel, liep zowat constant achter me aan en wilde altijd precies weten waar ik was geweest en wat ik met wie had besproken, enz. Ik werd er gewoon helemaal gek van. Ik heb dat toen tegen hem gezegd, maar eigenlijk was het allemaal al te veel verpest. Persoonlijk heb ik een jongen nodig die me ook de vrijheid geeft, en vooral op eigen benen kan staan.

Maar ik denk dat dat bijna voor iedereen geld. Er zullen maar weinigen onder ons zijn die iemand willen die volledig van hun afhankelijk is (dan heb ik het natuurlijk niet over de psychisch of chronische gevallen). Dus ook voor deze jongen zal waarschijnlijk gelden dat hij niet constant achterna gezeten wil worden. Geef hem wat ruimte en tijd. Zoals je nu doet, doe je het prima. Betekent dus niet dat je helemaal niets meer hoeft te ondernemen, dat is ook prima, maar niet al zijn aandacht willen en eisen en ook niet altijd willen begrijpen wat hij bedoelt. Soms denk je er gewoon te moeilijk over en bedoelt hij wat hij zegt.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-08 09:21

Ik weet van mezelf dat ik erg snel onzeker word, maar het is ook iets waaraan ik probeer te werken. Helaas gaat zoiets met pieken en dalen, waarbij ik in de dalen veel aandacht wil, als bevestiging dat ik nogsteeds leuk genoeg ben (of aardig, knap, lief, zoiets..) Maar ik zit wel altijd eerst minstens een uur in dubio voordat ik hem sms hoor, of ik het wel of niet moet doen Bloos

Maargoed, deze methode werkt wel Haha!
Ik kreeg vannacht 3 smsjes van hem (alweer sliep ik.. Ik doe mobiel uit als ik slaap, dus antwoorden gaat op dat moment lastig Bloos ).
Eerste was wel grappig: Gmg g gmd gp gdt? Ga wm mbp dd ptad tmd jtp jtp
Tweede was of ik dat kon vertalen Clown Nouja, met T9 kwam er dit uit: Hoi, hoe is het? Ga zo naar de stad toe kus kus
Derde was dat ik maar lekker moest slapen en veel over hem dromen Haha!
Heb terug gestuurd met de vraag of het leuk was in de stad, dat ik over hem heb gedroomd, maar dat de details geheim blijven Duivel

Hihi, voel me nu helemaal goed, zo op de vroege morgen Haha!

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 13:09

Ik heb gisteren eens goed met hem gepraat (kon het niet laten Bloos ). Hij moest tijd hebben, zei hij. Maar waarvoor dan? Nors opkijken Waarvoor heeft een jongen nou tijd nodig? Misschien dat jullie ideeën hebben, ik krijg alleen maar doemscenario's in m'n hoofd Verdrietig

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 13:12

om erachter te komen wat hij voor je voelt misschien.
Meiden hebben soms ook tijd nog om achter dingen te komen, waarom jongens niet.
Het hoeft helemaal niet met jou te maken te hebben. Misschien heeft hij andere dingen aan zijn hoofd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 13:43

typisch man, zo vaag doen. Enige manier om duidelikheid te krijgen is gewoon vragen wat je wil weten Nagelbijten / Gniffelen
als je dat niet wil.. tja.. beetje afkicken van m en blijven ouwehoeren!

edit: lees nu je reactie.. misschien wil hij nog ff vrijgezel blijven en zich niet zo jong al binden?? weet ik veel. Of hij vind je toch niet leuk genoeg.. Dat heb ik weleens, als een jongen mijn sms niet beantwoord denk ik van : tja.. als ie me echt leuk vond had hij binnen 3 sec terug gesmst.. dan hou ik de eer aan mezelf en kap ermee (waarop ze ineens heel hard weer achter je aan gaan lopen Tong uitsteken)

Nog een keer edit: Jaaa dat moet je doen!! hard to get spelen!! kort antwoorden op msn, ik ga doegg ipv xxx en ook eens paar keer niet of kort teurg smssen.. meestal werkt dat heel goed!!
en als ie dan vraagt waarom je zo doet zeg je gewoon: ja ik dacht dat jij tijd wilde hebben? Knipoog