Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tallie_Ho schreef:Nou meis, het spijt me heel erg dat ik het zeg, maar als jullie sex zouden hebben is hij strafbaar voor de wet, je bent namelijk jonger dan 16.
Verder tja, als jij het er voor over hebt om regelmatig met de trein te gaan en je ouders willen eraan mee betalen, dan zie ik niet in waarom het niet zou kunnen
Tallie_Ho schreef:Nou meis, het spijt me heel erg dat ik het zeg, maar als jullie sex zouden hebben is hij strafbaar voor de wet, je bent namelijk jonger dan 16.
Verder tja, als jij het er voor over hebt om regelmatig met de trein te gaan en je ouders willen eraan mee betalen, dan zie ik niet in waarom het niet zou kunnen
ikenindi schreef:Tallie_Ho schreef:Nou meis, het spijt me heel erg dat ik het zeg, maar als jullie sex zouden hebben is hij strafbaar voor de wet, je bent namelijk jonger dan 16.
ze kennen elkaar net. dan ga je toch sowieso niet gelijk van sex uit? ik mag hopen dat ts er sowieso niet gelijk mee het bed in duikt
ik denk dat als je echt gek op elkaar bent dat je het dan best kunt proberen... al moet je wel eerlijk naar jezelf zijn of je hem echt leuk vind of alleen maar omdatt spannend is/was omdat hij leding was