Kan dit wel, Relatie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Maflinger

Kan dit wel, Relatie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-08 15:02

Normaal ben ik niet zo van ik gooi het open en bloot op internet maar nu, omdat niemand mij kent, doe ik het toch!
Ik zit een beetje in een 'liefdes' dilemma om het maar zo te zeggen.

Een paar weken geleden ben ik op kamp gegaan met 3 vriendinnen van mij. Er was ook een super leuke leiding bestaande uit 3 mensen. Twee meiden en een jongen. In het begin keek ik de kat uit de boom en hij ook, naar iedereen zegmaar. Ik eerder naar hem.

Na twee dagen werd hij wat losser in zn doen en ik ook naar hem om 't maar zo te zeggen. Ik vond het een steeds leukere jongen worden en aan het eind van de week vond ik m gewoon echt leuk. Gewoon echt verliefd.

Na via, via, via aan zijn nummer gekomen te zijn ge-smst hoe 't met m ging. Zo heen en weer gesmst. Toegevoegd op msn en voila, je krijgt gesprekken. Het waren echt super leuke gesprekken en ik werd steeds verliefder. Maar nu komt het. Hij is 18 en ik 15 geen probleem opzich schilt drie jaar, vind ik nog mee vallen. Hij word in dec. dit jaar 19 en ik begin februari 16.

Gister vond ik gewoon dat ik het m moest vertellen want ik werd gewoon gek, en hij zat op msn en over de sms ook wel een beetje te sollen met mij. Ik had hem wat gestuurd en toen kreeg ik terug geef mij jou dan maar. Ik terug gestuurd is goed met een knipoog erbij. Verder is er niks bijzonders gebeurd. Uiteindelijk heb ik m gister avond ge-smst dat ik hem gewoon echt leuk vind. Daaruit heb ik zo ongeveer op kunnen vatten uit een sms van hem dat hij mij ook wel leuk vind, hij ziet het iig zitten om met mij iets te krijgen. Maar, we wonen twee uur uitelkaar. Een redelijk end dus, hij kan wel autorijden maar ik natuurlijk niet. Dus dilemma?

Gister had 'ie nog ge-smst met dat ik er maar over na moest denken en dat die dan wel een antwoord zou krijgen. Nadenken over hoe ik het voor me had gezien. Maar ik weet niet hoe ik het voor zie?

Dus wat te doen, zeggen we doen het allebei niet of gewoon doen?

Alvast bedankt, _maflinger!
Laatst bijgewerkt door Ranja op 24-07-08 21:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag verwijderd

_meissie_

Re: [MW] Kan dit wel, Relatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 15:33

Wel heel spannend allemaal hè. Ik zou niet te hard van stapel lopen en eerst gewoon eens een paar keer wat afspreken. Als je niet op kamp bent is de sfeer meestal toch anders. Afstand is natuurlijk lastig maar hoeft geen probleem te zijn als jullie elkaar echt leuk vinden! Openbaar vervoer is natuurlijk altijd een optie en daarnaast kan hij natuurlijk ook naar jou toe rijden (als hij auto heeft...). Heel veel sterkte, succes en geniet ervan! Cool Leeftijd vind ik persoonlijk geen enkel probleem, maar jij ook niet lees ik Clown

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 15:35

Nou meis, het spijt me heel erg dat ik het zeg, maar als jullie sex zouden hebben is hij strafbaar voor de wet, je bent namelijk jonger dan 16.

Verder tja, als jij het er voor over hebt om regelmatig met de trein te gaan en je ouders willen eraan mee betalen, dan zie ik niet in waarom het niet zou kunnen Lachen

_Maflinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-08 15:35

Te hard van stapel wil ik ook zeker niet lopen eigenlijk. Nouja, dat het goed zit tussen ons, dat is gewoon heel zeker. Openbaar vervoer kan idd ook, en ja hij heeft een auto, dus dan kan die me ook wel op een punt halen. Maar toch, het is lastig.

_Maflinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-08 15:36

Tallie_Ho schreef:
Nou meis, het spijt me heel erg dat ik het zeg, maar als jullie sex zouden hebben is hij strafbaar voor de wet, je bent namelijk jonger dan 16.

Verder tja, als jij het er voor over hebt om regelmatig met de trein te gaan en je ouders willen eraan mee betalen, dan zie ik niet in waarom het niet zou kunnen Lachen

Ik weet idd dat dat strafbaar is en hij ook. En zo snel zal dat er denk ik ook nog niet van komen, maar het kan altijd.

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 15:37

ach de wet,er zijn zoveel mensen die dan strafbaar zijn,als jullie echt om elkaar geven kan t best een gaan werken! Knipoog
de tijd zal het leren!
je kan het altyd proberen,toch?!

_Maflinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-08 15:39

Daarom, dat is waar. En we zullen vast niet de enige zijn, als het zover komt. Maar toch... Ik twijfel enorm maar aan de andere kant heb ik zoiets van waarom twijfel ik, hij is gewoon echt leuk!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 15:49

Tallie_Ho schreef:

ze kennen elkaar net. dan ga je toch sowieso niet gelijk van sex uit? ik mag hopen dat ts er sowieso niet gelijk mee het bed in duikt Knipoog

ik denk dat als je echt gek op elkaar bent dat je het dan best kunt proberen... al moet je wel eerlijk naar jezelf zijn of je hem echt leuk vind of alleen maar omdatt spannend is/was omdat hij leding was Knipoog

_Maflinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-08 15:50

Nee, ik vind m echt leuk, niet vanwege spanning. Haha! Om er nou meteen het bed mee in te duiken nee dank u Knipoog

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 16:10

Tja, als jij zeker weet dat het hem om jóú gaat en niet bij elk kamp een ander 'liefje' scoort, wat helaas niet ongebruikelijk is in dat soort baantjes en die leeftijdsgroep, wat let je dan om er op in te gaan? En hoe je het voor je ziet, dat is natuurlijk moeilijk want het is maar net hoe het verder loopt. Misschien eerst een keer afspreken? Misschien met wat vrienden/vriendinnen naar een pretpark? Leer je elkaar een beetje privé kennen en weet je gelijk of hij het ervoor over heeft om speciaal voor jou daar naartoe te komen Knipoog Dan kun je wel eens verder zien...

Mocht het toch wel erg klikken is er vast een oplossing te vinden om elkaar toch vrij regelmatig te blijven zien, bijv. openbaar vervoer, ene keer bij jou, andere keer bij hem, zoiets. En verder, meid wees lekker verliefd, zoals een bokker als onderschrift heeft: beter spijt van wat je wel hebt gedaan, dan spijt van wat je níét hebt gedaan...

wennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 17:06

Ik zou eerst gewoon een keertje afspreken, via internet kunnen dingen toch anders over komen.
Leeftijd en afstand lijken me geen onoverkomelijke problemen. Veel plezier.

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 22:52

Ik ga met wennie mee! Ja

Afstand moet geen probleem zijn. Als je écht verliefd bent, maakt dat niet meer uit! Ik reis ook bijna elke week 3 uur voor m'n vriend al een jaar lang Lachen

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 08:45

Ik ook. Als jullie elkaar echt serieus leuk vinden dan is leeftijd en afstand niet zo'n probleem hoor!
Ben het ook met de rest eens dat het wel een goed idee is om eerst een paar keer gewoon af te spreken, eventueel met wat vriendinnen erbij om elkaar zo beter te leren kennen.

Elianna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 08:55

Ik ga ook met Wennie mee. Spreek eerst een keer in RL af, misschien valt hij dan al enorm tegen, en brengt het je op andere gedachtes. Leeftijd en afstand lijken mij niet zo'n groot probleem. Succes er nog mee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 09:00

Vind dat Tallie gelijk heeft voor wat betreft het sex gedeelte...
Maar als je nog zo jong bent en elkaar net kent, dan zou ik het zowieso rustig aan doen op dat gebied Knipoog

Leeftijd vind ik een minder groot probleem dan de afstand.
Jullie zijn allebei nog zo jong en willen waarschijnlijk nog gezellig stappen en leuke dingen doen met jullie vrienden.
Dan is 2 uur reizen om elkaar te zien wel heel erg lang! Helemaal omdat jij natuurlijk met het OV zou moeten...
Ik denk dat jullie dat toch gaat opbreken, maar als je elkaar echt helemaal geweldig vindt, waarom zou het dan niet werken?
Gewoon een keertje afspreken en kijken of jullie elkaar echt zo leuk vinden! Haha!

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 09:01

Als jullie echt gek op elkaar blijken te zijn, dan maakt afstand ook niet uit! Ik reis inmiddels ook al 4 jaar lang 2x per week heen en weer. Maar zoals gezegd, dan zou ik eerst IRL afspreken en wat leuks gaan doen, misschien valt hij wel tegen.

En dat hij strafbaar is, omdat jij jonger dan 16 bent..als je samen een relatie hebt, weet je wel wanneer je iets wilt of niet, dus daar zou ik me absoluut niet door laten weerhouden!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 13:54

Spreek gewoon eens wat af, en je ziet wel hoe het allemaal loopt! Lachen

xxmiszlizzxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 17:21

Ik vind ook dat je gewoon een keertje af moet spreken en dan zie je het allemaal wel.
Misschien is hij dan toch wel niet zo leuk als je dacht en misschien is hij nog wel veeeel leuker:P
Houw t gewoon nog even lekker spannend tussen jullie en leeftijd zegt niets,( nou of t moet 20 jaar verschil zijn:P)
Ik was ook 16 bijna 17 toen ik mijn vriend leerde kennen en hij was toen 19, bijna 20. En jongens zijn altijd jonger van gedachten Tong uitsteken

_Maflinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-08 17:26

Bedankt allemaal voor de reacties. We hebben vanochtend op msn gepraat en we zijn het er allebei mee eens dat het gewoon niet gaat lukken. Ik zit dit jaar in mn examen jaar, en als we elkaar zien is het waarschijnlijk op het weekend. Maar misschien ga ik wel eens gewoon een weekend daar naar toe. Maar allemaal bedankt Haha! !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 17:27

Hmm.. je kan het altijd poberen, ook met die afstand. Maar houd jezelf niet voor de gek en doe niks tegen je zin. Lachen Je kan toch een paar keer naar hem toe gaan en kijken hoe het loopt? Bij echte liefde is er altijd wel een weg. Knipoog

Ranja

Re: Kan dit wel, Relatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 21:41

[MW] --> [LZP]

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 21:43

als jij hem leuk vind moet je dat gewoon doen mijn vriend woont in assen en ik in nijmegen en jullie leeftijden valt reuze mee. als jij het wilt en hij ook gewoon doen dus

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 20:18

ikenindi schreef:
Tallie_Ho schreef:

ze kennen elkaar net. dan ga je toch sowieso niet gelijk van sex uit? ik mag hopen dat ts er sowieso niet gelijk mee het bed in duikt Knipoog

ik denk dat als je echt gek op elkaar bent dat je het dan best kunt proberen... al moet je wel eerlijk naar jezelf zijn of je hem echt leuk vind of alleen maar omdatt spannend is/was omdat hij leding was Knipoog

Sluit ik me volledig bij aan.

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 21:02

Een relatie op afstand (er van uitgaande dat de afstand tussen jullie het grootste 'propleem' is) kan heel goed werken, als je je maar goed beseft waar je aan begint, en dat het niet altijd makkelijk is; iemand die ver weg woont.

2 uur met de trein is goed te doen, en omdat je weet waar je het voor doet (voor hem) is het helemaal te doen; boekje, mp3, kopje thee, en zonder vertraging ben je zo op de plaats van bestemming Knipoog.

Ik zou iig gewoon een keer afspreken om te kijken hoe het gaat, of het uberhaut wel klikt, en van daar uit verder werken aan iets.
En je kunt natuurlijk altijd een blik werpen in dit topic Knipoog [HK] Long distance Love....