Potloodventer....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wildgirl

Potloodventer....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-08 15:34

Jahoor, gisteren teruggekomen uit Frankrijk wegens een sterfgeval;vanmiddag snel naar de AH omdat er niks meer in huis was en ik was er met mijn hoofd niet helemaal bij(wat wil je Knipoog )
Fiets ik terug naar huis(2 minuten)en loopt er tegenover mijn huis een klein mannetje door het bos.
Terwijl ik met een zware tas loop te sjouwen en mijn sleutelbos in mijn mond heb hoor ik: pssssssssst dus ik denk: ja moi en loop door, weer: psssst maar nu harder dus ik draai me om.
Staat die man daar tussen de bomen half achter een struik met een lange waxcoatjas aan.
Ik stond praktisch voor de voordeur en op dat moment gooit hij zijn jas wijdewaag open en onthult een héél klein vies piemeltje.(de afstand tussen hem en mij was ong 15 meter).
Mijn mond valt open, de sleutelbos valt op de grond en ik begin toch te lachen, boodschappen maar neergezet en hem weer aangekeken.
Lekker he zegt hij, ik nóg harder lachen en ik zei dat hij eerst zijn schaamhaar wel eens mocht scheren. Bloos
Bizar dus.

Zit ik nu net achter de computer na het eten van een broodje en het uitpakken van de boodschappen en nu dringt het eigenlijk pas tot me door; voel nu eigenlijk pas de schrik.
Zo'n vies, vunzig mannetje en dat praktisch in mijn voortuin brrrrrrrr
Zit nu te twijfelen of ik de politie zal bellen; ga morgen iig wel even bij de boswachter langs denk ik

Iemand dit ook wel eens meegemaakt?

marleen_usar

Re: Potloodventer....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 15:36

Ha ha heb ik ook een keer gehad weet je wat ik toen zei,wil je soms een punteslijper dan kan je hem slijpen.Hij was meteen weg,ja tis wat he als je zo iets ziet.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 15:36

Ik zou de politie toch even waarschuwen. Straks doet hij het bij kleine kinderen oid.. Niet echt een fijn idee.
Ach gut Sowieso erg vunzig.

ecyoj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 15:37

Vind dat je eerste reactie knap was. Bijdehand terug doen. Ik zou niks hebben kunnen uitbrengen hoor.
Ja misschien ff bij de boswachter melden misschien zijn er meerdere mensen die hem hebben gezien.

Slotty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 15:37

haha, jouw reactie was wel leuk Knipoog Zou het even in de gaten houden, weet niet of er kinderen wonen?

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-08 15:40

er wonen hier wel kinderen in de buurt maar er komen weinig kinderen in het bos.
ik kende de man in kwestie ook helemaal niet; hij komt hier zowiezo niet uit het dorp denk ik, rare behoefte eigenlijk van mensen...

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 15:40

Respect voor je reactie!
Ik weet niet of de politie er wat mee doet, maar voor de zekerheid kun je het altijd melden natuurlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 15:40

Ik denk dat je beter wel even de politie kan inlichten. Vieze kerel.

Ik heb het een keer meegemaakt toen ik een jaar of 10 was en samen met een vriendinnetje in het park liep. Mijn ouders hebben toen wel aangifte gedaan.

Tommy_hvj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 15:41

ik heb het ook een keer gehad, toen was ik met nog een vrouw de honden aan het uitlaten en toen zat er een man op een bankje. dus die vrouw zegt van jaa ik zou maar zorgen dat je weg komt anders bel ik de politie, toen rende die weg. Maar we hebben toen nog wel de politie gebeld. Er liepen daar gewoon kleine kinderen in het park. Echt te smerig gewoon.
Ik zou tog even te politie bellen.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 15:42

Inderdaad politie sowieso waarschuwen, dan kunnen ze daar extra patrouilleren

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 15:44

Ik heb het ook een keer meegemaakt en een heleboel mensen volgens mij. In de tram in amsterdam, een man die tegen een vrouw stond aan te rijden maar ik dacht dat hij haar misschien wilde beroven dus ik bleef kijken, totdat ik ineens zag waarom hij tegen haar aan stond te rijden...

maar het schijnt dat ze vooral "genieten" van een schrikreactie. dat jij begon te lachen zal dus wel iets minder leuk zijn geweest Tong uitsteken

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 15:45

Wel idd politie waarschuwen. Ik heb mij ook wel eens kapot gelachen, maar ik kwam zo'n figuur niet vlakbij mijn huis tegen. Ik zou het toch niet prettig vinden dat zo iemand weet waar ik woon en dus vlakbij mijn deur zijn zaakie laat zien...

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 15:47

haha vond je reactie wel grappig dat je begon te lachen haha maar wel balen dat je alsnog de schrik kreeg en gewoon even bij de politie melden.

Elianna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 15:50

Haha, ik moest stiekem wel even lachen om je reactie. *LOL*
Inderdaad geen gek idee om even naar de boswachter te gaan.
Die kan misschien wel naar de politie stappen als er meer klachten binnengekomen zijn.

Eva___

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 15:51

Een mama van een vriendin van me heeft dit eens meegemaakt.
Hij had z'n "ding" vastgebonden aan z'n buik met een touwtje en Hij zei tegen die moeder of ze geen zin had om samen met hem z'n hondje uit te laten Scheve mond

Vies Misselijk !

of ze aangifte gedaan heeft weet ik niet

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 15:52

Geweldige reactie gaf je Haha! Haha! Haha!
ik zou het niet anders hebben gedaan Haha!

aangifte doen kan altijd, de vraag is wel of er iets mee gedaan zal worden..

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 16:04

Ik zou van minder in de lach schieten...(zenuwen, he Knipoog )
Maar heb idd iets soortgelijks meegemaakt tijdens een, wat de bedoeling was relaxed, buitenritje. Er reed een vent achter me aan op een fiets die bij elke hoek zijn zakie tentoonstelde. Ik werd er bloedzenuwachtig van.
Enfin, eerst maar genegeert, tot ik het écht zat was en iets heb gezegt als: 'Ben niet onder de indruk, die van mijn paard (een ruintje, okay dat wel) is véél groter'...

Niet dat het hielp want hij bleef langsfietsen en 'showen'. Ik heb hem maar héél goed in mijn geheugen gegrift en na de rit idd de politie maar geinformeerd, die me vriendelijk bedankte voor de tip aangezien ze daar wel vaker een melding van potloodventers hadden gehad. Uiteindelijk is de man, geloof ik van horen zeggen, wel gepakt.
Baat het niet dan schaadt het niet, gewoon maar even melden lijkt me! Oja, én bijkomen van de schrik natuurlijk...

Btw ik heb ooit eens een stukje gezien over potloodventers, waarin een man met 'dergelijke neigingen' werd geintervieuwd. Daaruit bleek dat 'dat soort' het meer om de kick van het bekeken worden ging dan om iets anders en dat ze dus meestal 'niet kwaadaardig' zijn. Misschien iets van een geruststelling, alhoewel het toch wel eng blijft, dat soort encounters of the creepy kind...

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 16:04

dat van dat hondje Clown

zulke mensen zijn eigenlijk een beetje zielig, meestal hebben ze geen kwaad in de zin volgens mij

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 16:08

Elk voorjaar is het altijd raak bij een klein bosje bij de Barendrechtse brug. Eerste keer altijd schrikken, 2e keer krijgen ze lel met zweep.

Ik bel wel altijd even met de politie om het geval te melden. Die idioten doen het nl. ook bij kinderen en dat wil ik hen besparen.

Mitchall

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 16:13

Poeh poeh, gelukkig is het mij nog nooit overkomen Clown
Mijn broer had het een keer over dat zijn juf Frans een keer gillend de school binnen kwam, en riep, "Er loopt een potloodventer door de straat...enz.' "

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 16:15

Zoiets heb ik ook gehad, ik en een vriendin liepen na school naar de c1000 loopt er een man richting ons toe zich af te trekken, gatver, wij lachen maar later toch de schrik, zijn we met de politie nog rond gereden maar niks meer gevonden.

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 16:19

Wel een keer in de trein anuit A'dam gehad.
2 treinstellen die naast elkaar stonden.
en die potloodventer stond precies voor het raampje in de andere trein.

Linda_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 16:25

Wahaa, daar had ie niet van terug! Wel eng dat hij bij je huis stond.

Ik ben een keer tijdens een fietstocht met mijn vader en broertje zo'n goorlap tegengekomen. Mijn vader maakte toen zo'n lollige opmerking.
Je had toen (15 jaar geleden ofzo) een reclame op de tv over Iglo Pizza, in die reclame zat zo'n pizzabakker die tegen een andere pizzabakker zei: "Mario, hij is een ietsie pietsie te mini" Dat riep mijn vader naar hem, die vent rende meteen er vandoor de bosjes in. Nagelbijten / Gniffelen

Ik zal het nooit meer vergeten...

Ik heb het ook nog een keer meegemaakt op de fiets naar huis, toen kwam ik uit school met 2 vriendinnetjes. Toen vond ik het wel eng, langs een snelweg waar bijna geen huizen staan..... Brrrrr

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 16:27

Mooi verteld, vooral het eerste stukje, ik denk dat ik het zo ook had aangepakt.

Al zal ik als ik jou was wel de politie inlichten, stel je voor dat er een kind langs komt...

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 16:35

zou toch echt de politie inlichten met een omschrijving van de man, van zoiets kunnen kinderen (en volwassenen) aardige trauma's overhouden, en je weet nooit wat hij verder kan doen...

Wel prachtige reactie trouwens! Geen idee wat ik zou doen, iets vergelijkbaars vermoed ik. Mn moeder heeft zoeits ook wel eens meegemaakt en dat verhaal verteld ze nog graag want hij ging met tranen in zn ogen weg omdat ze reageerde met een heel serieus hoofd: o gossie, dat is wel heel zielig....wijzend op zn dingetje Haha!