)Fiets ik terug naar huis(2 minuten)en loopt er tegenover mijn huis een klein mannetje door het bos.
Terwijl ik met een zware tas loop te sjouwen en mijn sleutelbos in mijn mond heb hoor ik: pssssssssst dus ik denk: ja moi en loop door, weer: psssst maar nu harder dus ik draai me om.
Staat die man daar tussen de bomen half achter een struik met een lange waxcoatjas aan.
Ik stond praktisch voor de voordeur en op dat moment gooit hij zijn jas wijdewaag open en onthult een héél klein vies piemeltje.(de afstand tussen hem en mij was ong 15 meter).
Mijn mond valt open, de sleutelbos valt op de grond en ik begin toch te lachen, boodschappen maar neergezet en hem weer aangekeken.
Lekker he zegt hij, ik nóg harder lachen en ik zei dat hij eerst zijn schaamhaar wel eens mocht scheren.
Bizar dus.
Zit ik nu net achter de computer na het eten van een broodje en het uitpakken van de boodschappen en nu dringt het eigenlijk pas tot me door; voel nu eigenlijk pas de schrik.
Zo'n vies, vunzig mannetje en dat praktisch in mijn voortuin brrrrrrrr
Zit nu te twijfelen of ik de politie zal bellen; ga morgen iig wel even bij de boswachter langs denk ik
Iemand dit ook wel eens meegemaakt?
Sowieso erg vunzig. 

!