Sexuele voorkeur onder bokkers?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Van welke kant zijn jullie, bokkers????

hetero
264 (88%)
homo
5 (1%)
lesbisch
2 (0%)
bi
27 (9%)
iets anders............(toelichting graag!!!)
1 (0%)

Totaal aantal stemmen: 299


Tallie1979
Berichten: 22759
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 11:59

Ik heb beste vrienden die homo zijn. Helaas ben ik met de meeste van hen niet meer in contact Scheve mond

Het leukste wat er is: Samen met je beste vriend mannen kijken *LOL* Het is alleen zo jammer als hij zegt dat hij zeker weet dat de begluurde homo is.. Vaak zijn dat ook de allerleuksten Verdrietig

Maar het is heel apart, dat wel Haha!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 14:25

Steef schreef:
Vertel jij tegen iedereen bij de eerste kennismaking: ik ben Leon en ik ben bi? Haha! Haha, dat is toch iets wat in mijn ogen niet belangrijk is, komen ze vaak vanzelf wel achter, tenminste bij mij wel.


Nee zo stel ik me meestal idd niet voor! Maar ik vind het wel belangrijk dat de meesten het weten, zo laatst ook. Was in discussie met een jongen en toen viel het onderwerp ook op een jongen bij osn op school die dus ook Bi is, van mij wist hij t alleen nog niet. Toen hij zei dat hij het niet zo op dat soort mensen had, vertelde ik toch wel degelijk gelijk dat ik ook Bi ben. Toen nam ie zn uitspraak terug en blablabla... Maarja ik heb liever dat mensen mij nemen zoals ik ben en daar hoort het bi zijn bij!

En zoals jij mij uitspraak interpreteerde, bedoelde ik het eigenlijk nog niet eens... Alleen hij is wel open gay hiero, maar dat is het enige wat wij van hem zullen weten :S Vind ik een beetje raar op een paardenforum.

cherry_oud
Berichten: 43
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 15:20

doe mij maar een lekere vend Lovers hetero dus

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 16:38

snowdon"]
[quote="Steef schreef:
Vertel jij tegen iedereen bij de eerste kennismaking: ik ben Leon en ik ben bi? Haha! Haha, dat is toch iets wat in mijn ogen niet belangrijk is, komen ze vaak vanzelf wel achter, tenminste bij mij wel.


Nee zo stel ik me meestal idd niet voor! Maar ik vind het wel belangrijk dat de meesten het weten, zo laatst ook. Was in discussie met een jongen en toen viel het onderwerp ook op een jongen bij osn op school die dus ook Bi is, van mij wist hij t alleen nog niet. Toen hij zei dat hij het niet zo op dat soort mensen had, vertelde ik toch wel degelijk gelijk dat ik ook Bi ben. Toen nam ie zn uitspraak terug en blablabla... Maarja ik heb liever dat mensen mij nemen zoals ik ben en daar hoort het bi zijn bij!

En zoals jij mij uitspraak interpreteerde, bedoelde ik het eigenlijk nog niet eens... Alleen hij is wel open gay hiero, maar dat is het enige wat wij van hem zullen weten :S Vind ik een beetje raar op een paardenforum.
[/quote]

Als iemand zoiets tegen mij zou zeggen zou die kunnen oprotten, kan mijn energie beter besteden dan aan mensen die mij niet accepteren zoals ik ben. En dan kan hij honderd keer zeggen dat hij dat niet zo bedoelt, maar dat vind ik dan schijnheilig gekonkel.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 16:50

ik ben 100% hetro.. kan me niet inbeelden om sex te hebben met een vrouw.. zie er de lol niet van in...

Nee doe mijn maar een man...

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 17:37

Ben het eens met Steef. Als iemand zonder te weten mijn seksuele geaardheid negatief bekritseerd, en zijn mening terugneemt nadat ik hem vertel wat mijn seksuele geaardheid is, ben je heel schijnheilig bezig.

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 19:36

Ik ben ook hetero en super blij en gelukkig met Aukje

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 20:59

Steef schreef:
Als iemand zoiets tegen mij zou zeggen zou die kunnen oprotten, kan mijn energie beter besteden dan aan mensen die mij niet accepteren zoals ik ben. En dan kan hij honderd keer zeggen dat hij dat niet zo bedoelt, maar dat vind ik dan schijnheilig gekonkel.....


Zo denk ik er ook over, daarom staat er blablabla in mn stukje, ik liet hem kakelen , voor mij hoefde ie niet meer aardig te doen.

Maarja ik word wel vaker verkeerd begrepen...

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 01:11

Dennis, dat is zo ongeveer de 4e keer dat je dat in dit topic hebt geschreven Gaaaap

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 11:01

XoNo schreef:
Dennis, dat is zo ongeveer de 4e keer dat je dat in dit topic hebt geschreven Gaaaap


*LOL* *LOL* *LOL* *LOL* Sorrie, ik moet ff lachen.... *LOL* *LOL* *LOL* Hoe dat eruit komt...