Sexuele voorkeur onder bokkers?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Van welke kant zijn jullie, bokkers????

hetero
264 (88%)
homo
5 (1%)
lesbisch
2 (0%)
bi
27 (9%)
iets anders............(toelichting graag!!!)
1 (0%)

Totaal aantal stemmen: 299


snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 21:58

Gaylord als je er niet zo mee zit, waarom heb je dan niets in je profiel staan? (gewoon nieuwsgierig hoor Lachen )

Ik vind het ook wel leuk om te lezen hoe iedereen er over denkt en hoeveel er wel niet ergens voor uit komen. Stond er echt van te kijken dat er al 3 homo gestemd hebben en 22 bi!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 22:20

snowdon schreef:
Gaylord als je er niet zo mee zit, waarom heb je dan niets in je profiel staan? (gewoon nieuwsgierig hoor Lachen )



Vertel jij tegen iedereen bij de eerste kennismaking: ik ben Leon en ik ben bi? Haha! Haha, dat is toch iets wat in mijn ogen niet belangrijk is, komen ze vaak vanzelf wel achter, tenminste bij mij wel.

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 23:14

Ik kan eigenlijk ook geen antwoord geven, ben nog nooit ècht verliefd geweest. Dus heb maar voor niets gekozen Lachen
Wat mij opvalt, is dat er nog geen 'lesbi' gestemd is, wel bi en homo.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 23:44

Dat viel mij ook al op Daphne. Misschien zijn er nog steeds mensen bang om er voor uit te komen, kan ik me heel goed voorstellen Lachen En dan is het nog mogelijk dat er echt geen lesbiennes op Bokt zitten

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 23:49

Toch kan ik me dat niet voorstellen

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 00:16

Met op bokt meer dan 80% aan dames en maar 20% of minder aan heren lijkt mij dat ook moeilijk voor te stellen ja Verward

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 00:19

Nou Syph.... wat let je? *LOL* Stem lesbi... (als je toch zo into je partij bent *LOL* ) Leef mee met de bokkers Tong uitsteken.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 00:22

Haha, Iloon Tong uitsteken
Ik kan het me eerlijk gezegd ook niet voorstellen dat alle 240 mensen die hetero hebben gestemd ook daadwerkelijk hetero zijn. Daar moet een lesbiennetje tussen zitten *LOL* Tong uitsteken

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 00:25

ok ok ik beken Schijnheilig

kom ik geloofwaardig over?

manzano

Berichten: 24016
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 00:26

Kweet niet, maar als je reageerd (via poll is het anoniem) waarom zou je er dan over liegen?

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 00:27

Je komt heeeeel geloofwaardig over Kayla!
Toch nog een lesbienne in ons midden Cool

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 00:28

manzano schreef:
Kweet niet, maar als je reageerd (via poll is het anoniem) waarom zou je er dan over liegen?


Misschien heeft niet iedereen net zoveel kennis van computers en internet als jij, en weten ze niet dat het anoniem is.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 00:28

Uhum, morgen naar de kapper om m'n haar te laten milimeteren Haha!

manzano

Berichten: 24016
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 00:30

XoNo"]
[quote="manzano schreef:
Kweet niet, maar als je reageerd (via poll is het anoniem) waarom zou je er dan over liegen?


Misschien heeft niet iedereen net zoveel kennis van computers en internet als jij, en weten ze niet dat het anoniem is.
[/quote]

Haha! Ik en verstand van computers . Maar ja, zou kunnen.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 00:31

Ware het niet dat de beheerder elke stap die je maakt kan na gaan

manzano

Berichten: 24016
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 00:33

sh*t!!!!!!! goed dat je het zegt!!! Haha!
Maar goed, in principe kunnen wij toch niet zien wat anderen invullen?!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 00:34

nee wij niet

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 00:41

Wij niet inderdaad...petje af voor degeen die dat toelichten overigens *smiley die petje afneemt*

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 01:01

AnneOmie schreef:
Ik ben hetero maar val op de foute mannen


Wat zijn dat? Homo's in dit geval?

Ik heb zelf nogal een jongens-uiterlijk heb ik wel eens gehoord en heb een paar keer complimenten gekregen van andere vrouwen, meisjes over mijn vrouw-zijn. Zelfs over het seksuele aspect. Nou, ik vind het een groot compliment dat ik ook voor vrouwen aantrekkelijk ben. Net alsof het een gevoel van evenwicht geeft ofzo.

Karin

Berichten: 65339
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 01:55

Pellie, dat komt me bekend voor maar dan net iets anders. Volgens mij heb ik hier op Bokt wel eens verteld dat er ooit een meisje verliefd op mij is geweest (ze is bi) en zij vertelde me dat ze op vrouwelijke vrouwen viel. Ik wist aan de ene kant niet goed wat ik ermee aan moest, maar aan de andere kant vond ik het ook wel een groot compliment (hmm... dat past dan misschien beter in het 'grote complimententopic' Haha!).

Overigens ken ik redelijk wat lesbiennes in mijn omgeving, maar niet eentje met gemillimeterd haar.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 02:21

Karin schreef:
Volgens mij heb ik hier op Bokt wel eens verteld dat er ooit een meisje verliefd op mij is geweest (ze is bi) en zij vertelde me dat ze op vrouwelijke vrouwen viel. Ik wist aan de ene kant niet goed wat ik ermee aan moest, maar aan de andere kant vond ik het ook wel een groot compliment


Ook ik heb dit wel eens meegemaakt en dat is nog niet zo lang geleden. En weet eigenlijk nog steeds niet wat ik ermee aan moet Haha!

Tot op heden heb ik in ieder geval een 100% hetero bestaan geleid. En zou me ook niet echt in kunnen denken dat ik ooit met een vrouw het bed ik zou duiken. Maar dat ik me nooit heb afgevraagd hoe dat zou zijn? Nee, dat kan ik niet ontkennen. Maar ik zou dat niet zo snel doen geloof ik.

Of moet ik mijn nieuwe relatie toch maar op zoek gaan naar een vrouw? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 02:54

Ik kan me niet zoveel voorstellen bij "dat soort" gevoelens voor een vrouw, laat staan dat ik er het bed mee in zou moeten. Ik snap homo's altijd zo goed, want vertel mij wat er leuk is aan een man!! Tong uitsteken

Ik stond eens bij een bushalte, komt er een meisje voorbij dat me een beetje schuin aankijkt en lacht, dus ik lach leuk terug, zij blij... Toen ze voorbij was overviel me ineens dat dat gewoon een flirt was! Ik zou het precies zo doen bij een man die ik op straat tegenkom en leuk vind overkomen. Toen wist ik ook even niet wat ik daar mee moest, maar besloot het net als Pellie en Karin maar als een compliment op te vatten.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 03:14

Honeybee schreef:
En zou me ook niet echt in kunnen denken dat ik ooit met een vrouw het bed ik zou duiken. Maar dat ik me nooit heb afgevraagd hoe dat zou zijn? Nee, dat kan ik niet ontkennen. Maar ik zou dat niet zo snel doen geloof ik.


Ohoh!!!!! Je bent bij mij in bed gedoken!!!!!


om te slapen Tong uitsteken

Ontopic: Ik ben echt hetero. Ik heb ooit in een ver verleden met een meisje gekust om het uit te proberen, never again (tenminste zo denk ik er nu over)...

Tsja, m'n zus is bi en heeft een huis met haar vriendin. Ik vind het super! Ik ga regelmatig stappen met ze en ja dan kom je ook in 'gay-tenten'.

De eerste keer schrok ik wel toen ik daar kwam, ik was amper binnen, de garderobe door en ik kreeg een kreet van een vriend "Mayo, jij bent toch hetero???" ik "yep, hoezo?" Vervolgens stort een meisje door d'r knieën en zegt "dat meen je niet, oh wat erg! Weet je het zeker? Heb je 't wel eens geprobeerd?" dan sta je stom te kijken en weet je even niet hoe je het hebt *LOL* Ze is de rest van de avond in m'n buurt geweest en om me heen gedraait. Telkens de vraag "Ben je al van gedachten veranderd???" en telkens mijn antwoord "nee!" Haha!

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 11:39

manzano schreef:
Kweet niet, maar als je reageerd (via poll is het anoniem) waarom zou je er dan over liegen?


Het is dan wel anoniem, maar als iemand 'lesbisch' invult, dan gaat iedereen zich meteen afvragen wie het geweest is...

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 11:49

En wat is daar erg aan dan? Als degene dat niet verteld komt niemand er achter lijkt me.