moeders???????

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-01 11:31

mijn mams moest gisteren dus paard rijden. is ze de cap vergeten. dus wilde ze er eentje lenen. komt ze op de manege zegt ze. goh ik koop wel een nieuwe. nouja zeg. ze vergeet wat en ze koopt zomaar een nieuwe ze wilde al een tijdje een andere (zo'n groot geval) maar pas over een paar maanden.
doet ze nou nooit bij mij als ik eens wat vergeet zomaar een nieuwe kopen. beetje flauw hoor.

Linski

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 12:26

banketstaaf he, heb ik nou ook altijd last van .BAH

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 16:51

he verveelde moeder! Lachen Mijn moeder rijd niet eens paard dus ze zal iig geen nieuwe cap kopen Lachen

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 17:53

als je genoeg geld hebt, dan kan dat gewoon

Viera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 20:05

mijn mammie rij niet eens paard en als ik een nieuwe cap wil is het zo je doet het er nog maar ff mee, niet dat ik met cap rij

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 09:47

Doe gewoon zoals ik:

Verhaaltje ophangen van:
'Pa, ik heb het licht gezien!
Het scheelde niks!
Was er bijna geweest!
Ik spring nooit meer zonder cap!
Maar die van mij is vééééls te slap hoor!
Er moet echt een nieuwe komen!
En ik kan het ècht bniet betalen!

En zo ben ik dus aan mijn Pikeur GPA gekomen Haha!

coco

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 10:11

Met zo'n verhaal hoef ik het niet te proberen.Geloven ze helemaal niks van. Haha!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 18:38

hahaha, het kan veel erger: gewoon niet aan mammies beginnen en een suikeroompje aanschaffen. Ben al vanaf mijn 3e heel hard op zoek, want toen was ik er al van overtuigd dat je dus NIKS aan moeders hebt, mijn vader had ik voor mijn geboorte al afgeschaft, maar hij blijft maar plakken... Sjonge, erg hoor, van die ouders die je niet kwijt willen Schijnheilig

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 19:10

haha ik vond t wel een strakke actie van je mams eigenlijk.... ze komt echt zo t erf oplopen en loopt naar de winkel en zegt "ow ik ben mn cap vergeten dus koop maar even een nieuwe". hahaha stoer man

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 23:33

Mijn moeder is ook zo vaag. Ik betaal in principe alles zelf, maar dan komt ze een keer van de ruitersportzaak terug met de mededeling dat ze zo'n ontzettend leuke winterjas voor me gezien heeft. En tegen verweer: "ik heb er al een" is niks in te brengen, dus dan heb je 3 dagen later een Kentucky jas erbij. Nou ja, daar ga ik dan niet over zeuren hoor!
Mam is ook zo dubbel in rijkleding enzo. Voor zichzelf trekt ze altijd iets heel ouds aan (ivm vies worden) maar Zep krijgt iedere keer nieuwe dekjes in de mooiste kleuren. Het het toppunt is dan dat ze eigenlijk van mij verwacht dat ik er wel een beetje toonbaar uitzie als ik op paard zit. Verward Ik denk dat ik haar van de week maar eens meeneem naar de ruitersportzaak en de eigenaresse eens flink op haar in laat praten dat ze zo'n leuke rijbroek voor me heeft... Extreme duivel