Klaar, over en uit (huwelijk)...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ylana

Klaar, over en uit (huwelijk)...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-08 14:37

Dit is het derde topic die ik aanmaakt, maar dit is ook wel de laatste.
Want er is geen huwelijk meer.
Mijn man en ik hebben zo juist via de telefoon besloten om definitief uit elkaar te gaan.
Hij houdt niet meer van me, voelt niets meer voor me en heeft er gewoon geen zin meer in.
Hij is de afgelopen 3 maanden weg gegaan, terug gekomen, weg gegaan, terug gekomen en weer weggegaan.
Hij feest, hij beest en heeft de tijd van ze leven.
Ik zit thuis met 2 kleine kinderen en kan eigenlijk geen kant op. Proberende om alles draaiende te houden.
Waar hij zijn eigen leven op nr 1 zet, staat bij mij op nr 1 mijn dochters.
Het heeft geen nut om verwijten te maken. Daar schiet niemand wat mee op.
Maar dat wil niet zeggen dat ik me momenteel even helemaal k*t voel...
Ik heb het alles gegeven. Maar hoe meer ik gaf, hoe minder ik er voor terug kreeg.
Al 3 maanden is hij aan het "denken", terwijl er eigenlijk niets meer te denken viel.
Al 3 maanden lang heb ik hoop. Hoop dat het nog goed kwam, hoop dat we hier uit zouden komen. Maar niets meer....
Zodra de liefde weg is, is ook de hoop weg.
Daar sta ik dan als alleenstaande moeder van 27 met 2 kleine kinderen.
Waar hij één keer in de 2 weken, een weekeind rekening met zijn kinderen moet houden heb ik voortaan maar één keer in de twee weken een weekeind eens tijd voor mezelf.
Tja, het zal er niet makkelijker op worden, maar ik sla me er wel door heen. Ik moet wel voor mijn meiden...

joyce83

Re: Klaar, over en uit (huwelijk)...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 14:39

Ik heb je topics gevolgd die je toen had aangemaakt en ik kan zeggen dat ik het heel jammer voor je vind. Helaas is er in de tussentijd geen "oplossing" gekomen waardoor het weer lekker is komen te lopen bij jullie.

Maar goed liever gelukkige ouders hebben dan ouders die ruzie hebben. In dat opzichte is het het beste voor de kinderen, helaas trek jij waarschijnlijk aan het kortste eind qua vrije tijd. Succes met alles op de rit te krijgen.

Mitchall

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 14:40

joyce83 schreef:
Ik heb je topics gevolgd die je toen had aangemaakt en ik kan zeggen dat ik het heel jammer voor je vind. Helaas is er in de tussentijd geen "oplossing" gekomen waardoor het weer lekker is komen te lopen bij jullie.

Maar goed liever gelukkige ouders hebben dan ouders die ruzie hebben. In dat opzichte is het het beste voor de kinderen, helaas trek jij waarschijnlijk aan het kortste eind qua vrije tijd. Succes met alles op de rit te krijgen.

idd. Veel succes ermee.. sterkte ..!

nikiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 14:41

wat een keuze om te maken...... ik wens je veel sterkte, maar je hebt wel 2 prachtige meiden!!!
hopelijk heb je alles snel op de rit...... het komt altijd goed....

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 14:43

Jeetje..
Ook ik heb je voorgaande 2 topics gevolgd, en ik vind het vreselijk voor je. "Gelukkig" heb je nu zekerheid, ook al is het niet de zekerheid die je zou willen hebben.

Heel veel sterkte!

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 14:49

hier nog iemand die je topics gevolgd heeft. Ook ik ben blij dat je nu duidelijkheid hebt. Zie het als een nieuw begin waar je alleen maar sterker uit kan komen. Je kunt nu alle energie die je in jullie samen gestoken hebt, steken in je meiden.
Ze zijn echt nog heel jong dus ik wens je heel, heel veel succes. Maar ik ben er van overtuigd dat je met jouw wilskracht er echt gaat komen.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 14:50

das flink balen! maar wel fijn dat je nu eindelijk zekerheid hebt. het zal niet voor niets voorbij zijn, dus dan zal het vast ook wel beter zijn zo? succes in ieder geval! zal flink wat van je vragen, maar ook dat `went` mss wel weer?

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 15:01

Het is dus toch gebeurd... sterkte!

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 15:10

sterkte meid Ach gut

zal de komende tijd niet makkelijk voor je zijn en je nieuwe ritme zal ook wel even duren voordat die er is.
en ja joh ,zo werkt dat he Sigaar man gaat de hort op en laat vrouw met kids in hun sop gaarkoken Boos!
en af en toe een weekendje naar papa,als papa daar tijd voor heeft Verdrietig
papa zeeen van tijd en jij moet alles goed regelen!
heel moeilijk voor jou en de kids,jij staat er nu alleen voor,gelukkig ben je een sterke meid en jij red het wel Ja
ik hoop dat je veel hulp en steun hebt in jouw omgeving Ach gut

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 15:11

Sterkte meid , wat onverantwoordelijk dat hij zo doet tegenover jullie.. Ach gut

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 15:14

Ik heb jou verhaal ook al een tijdje gevolg. Ik vind het verschrikkelijk voor je, en wens je veel sterkte om door deze rotte peroide te geraken. Ondanks dat het al een hele tijd absoluut niet goed ging, lijkt het me toch heel hard om definitief er alleen voor te staan met twee kleine kinderen.

Aan de andere kant kun je nu wel weer vooruit met je leven, in plaats van ter plekke te blijven discusieren. Ik hoop van harte voor jou en je kinderen dat je een gelukkige toekomst tegenmoet gaat!!

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 15:16

Jeetje! Sterkte meid!

ecyoj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 15:20

Pff jeetje he. ik heb je vorige topic ook gelezen.
Ik wens je heel veel sterkte samen met je meiden.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 15:20

Ik heb de andere topic's gevolg. En kan je niet meer dan sterkte wensen.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 15:21

Ik heb je andere topics gelezen. Wel fijn dat er nu duidelijkheid is en de kogel door de kerk. Die onzekere situatie waar je eerst in zat is uiteindelijk ook slopend.

Heel veel sterkte en succes komende periode.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 16:07

En ook ik las altijd mee in je topics.. Ik vind het zo rot voor je dat het nu echt over is.. Van de andere kant ben ik blij dat je nu wel uit de onzekerheid bent, want dat is slopend..

Ik wil je heel veel sterkte en succes wensen om je leven weer wat op de rit te krijgen!!

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 16:09

Hee meid, we hadden natuurlijk al even ge-pb't... wat afschuwelijk vervelend dat het nu zo is afgelopen!

Heeeeel veeeeel sterkte! Ach gut

__Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 16:15

Ook ik heb je topics gevolgd. Ondanks alles is het nu denk ik toch wel fijn dat je zekerheid hebt, en niet meer hoeft af te wachten. Desondanks is het gewoon een rotsituatie nu, maar ik ben ervan overtuigd dat je je er doorheen slaat. Heel veel sterkte meid!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 16:24

Ook ik heb je andere topics gevolgd...

Aan de ene kant fijn voor je dat je nu eindelijk duidelijkheid hebt, als is het natuurlijk niet datgene waar je voor gegaan bent...

Heel veel sterkte! Ach gut

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 16:27

ochjee...
Ik kan je niet meer dan sterkte wensen

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 16:32

ik heb ze ook gevolgd... vreselijk dit maar uiteindelijk zul je zien dat het zo goed is. Dingen in het leven gebeuren niet zomaar, nooit! De vraag is alleen of je ooit de reden ziet die dingen hadden.

Meid... probeer kracht te putten uit de twee prachtige geschenken die je hebt gekregen. Je hebt twee geweldige dochters en laat hen zien hoe mooi het leven is, ook als het niet altijd over rozen gaat.

Sterkte, hou je taai... neem het heft in handen en maak er iets moois van, nu heb je de kans!

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 16:40

Is vet balen, maar nu heb je idd de mogelijkheid om af te gaan sluiten. En er zullen best oppasjes komen voor je meiden zodat je ook af en toe eens lekker uit je dak kan gaan! Maar ik denk dat woonruimte (mag je blijven wonen waar je nu zit?) een financiele zekerheid even op de eerste plaats komen, en daarna.. zorg voor jezelf en je meiden. En met de regeling van eens in de 2 weken dat hij ze heeft... er bestaat ook zoiets als co ouderschap he, hij heeft ze ook op de wereld gezet, hij mag ook zijn verantwoordelijkheid nemen. Sterkte meis!!!

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 17:18

Ach verschrikkelijk!

Mijn pa heeft mijn ma verlaten toen ik 8 was, en mijn jongere zusje 5. Nadat mijn moeder, zusje en ik terugkwamen had vaders zijn spullen gepakt en vertrokken.

Tijden mijn vader niet gezien, mijn moeder zat alzonder baan want ze moest voor de kids zorgen van mijn vader, en hij zou voor het inkomen zorgen. Uiteraard veranderde dat toen hij wegging.
Uiteindelijk pa studie masseuse betaald zodat moeder een inkomen kon krijgen, moeders bijklussen als kinderdagverblijf oppas..

Uiteindelijk, 11 jaar later, ik 19, zusje 17 heeft mijn ma een eigen bedrijf, vorig jaar een klantenbestand van ander bedrijf bijgekocht en kan ze goed rondkomen! Praktijk deze maand naar huis gegaan, klanten supertevreden en zijzelf ook Lachen

Hou moed, het komt wel goed Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 17:23

Jeetje...ik zag de titel van t topic en wist genoeg. Wat onwijs k*t voor je! Ach gut Echt! Maar je hebt nu iig duidelijkheid...
Heel erg veel sterkte de komende tijd! Maar volgens mij ben je een hardstikke sterke meid, je komt er wel! Je zult veel bergen moeten beklimmen en dalen overbruggen, maar daar aan de andere kant ligt een prachtige toekomst voor jou en je meiden! Nogmaals vel sterkte! Ach gut

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 17:26

He Ylana wat vreselijk dit Ach gut en dan het ergste dat je man je met de meiden laat zitten. Als ik eerlijk mag zijn vind ik je man dan echter geen echte wijze man, want als het pas een echte vent zou zijn zou die zn kinderen niet zo 123 in de steek laten en er altijd voor zn kinderen zal zijn. Maar om de 2 weken een weekend zn kinderen kom op zeg wat is het voor een vent (ik niet weten maar jij wel, en zoals wat al eerder genoemd is bestaat er co-ouderschap).

Ylana ik hoop dat je wel gewoon kan blijven wonen waar je nu woont ? Of moet je nu ook op zoek naar andere woonruimte met je meiden ?
Wel heel heel erg sneu vind ik dit zo voor jou ik heb je topics ook al vanaf begin af aan mee gevolgd. En vind dat jij zelf een dappere sterke vrouw bent die de kant van haar kinderen altijd zal kiezen. En dan weet ik dat jij er hoe dan ook goed uit zal komen en je eigen leven samen met je kinderen kan gaan oppakken.

Mijn vader was vroeger ook zo maar mijn vader heeft mijn moeder alleen laten zitten met 5 kinderen, en echt mijn moeder heeft het zwaar te verduren gehad ze ging overal met de kinderen (ons) heen, bracht ons naar sporten etc..
Dit alles waren mijn ouders nog wel bij elkaar alleen op gegeven moment was de hel losgebroken en kregen ze knallende ruzie en zou het volgens mn pa allemaal aan mijn moeder hebben gelegen blablabla! Tja waarschijnlijk vinden mannen het nogal makkelijk om de schuld altijd bij vrouwen in de schoenen te schuiven.

Maar mijn moeder heeft het allemaal netjes en keurig gered nu nog steeds trouwens alleen de jongste woont nog bij mn moeder de overige 4 incl mijzelf zijn al lekker samenwonend.

Meer weet ik niet zo te zeggen alleen dat ik je heeeel erg veeel sterkte wil wensen. Knipoog Knipoog