Ik ben aan het leren voor mijn theorie examen complexe verkeerscontrole morgen ( allemaal regels/bepalingen van het voertuigreglement in mn kop stampen
) en ik had wat onduidelijkheid over een kwestie met een landbouwwerktuig. Ik heb me rot gezocht maar kon/kan het antwoord niet vinden. Mijn ex heeft een boerderij heeft en hopende dat hij het antwoord wel wist heb ik hem de kwestie/vraag ge-smst. We zijn nooit vervelend uit elkaar gegaan maar we hadden het allebei gewoon té druk ( hij net de boerderij van zijn ouders overgenomen) ik druk met studie/werk en we hadden allebei een langdurige relatie gehad. Het voelde voor ons beide niet goed om zo snel alweer een serieuse relatie te hebben ( hij was net 5 maanden vrijgezel na een relatie van 7 jaar en ik was net 2 maanden vrijgezel na een relatie van 3,5 jaar) dus zijn we ermee gestopt.
Ik heb het daar moeilijker mee gehad dan hij maar heb me er bij neergelegd. Tijd geen contact gehad, puur omdat dat nog te moeilijk was en laatst kwamen we elkaar tegen op een feest. Leuk staan praten, naar mate we langer praatte ontstond er een soort je weet wel spanning
maar niks gebeurd, gewoon gezellig. Mede daarom heb ik hem net ook die vraag ( durven) sms-en en kreeg vrijwel direct antwoord. We sms-en nu al een tijdje over en weer en hij stelde voor dat ik anders even bij hem langs kom, hij weet nl meer van verkeer dan ik en dat is echt zo dus geen smoesje.
Leuk aanbod, heel aardig ook maar ik vrees dat als ik daar heen ga,er andere dingen gaan gebeuren dan braaf aan de studie
en ik denk niet dat dat zo heel verstandig is want ik ben er al wel achter dat ik hem stiekem nog steeds wel érg leuk vind Wat zouden jullie doen?
.
Na een paar keer samen daten kwamen we tot de conclussie dat we toch wel wat hadden en dat duurde bijna 4 maanden. We zijn er eind april mee "gestopt"
Gewoon gevoel, geen onderbouwing bij. Kan me jouw topic nog wel herinneren.