Dit is nieuw en het werkt supergoed!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IcePrincess

Berichten: 7744
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 12:45

dat ding is zo groot...dat past er nooit in
en wat als hij niet helemaal goed zit? of vol is Verward stroom je alsnog over, of hij wordt te zwaar en valt eruit *LOL*

Tallie1979
Berichten: 22756
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-03 12:50

Ik weet niet hoor, maar wat denken jullie? Dat je liters bloed verliest?? *LOL*

Het is groot genoeg hoor Haha! En als je hem niet langer inhoud dan 12 uur is er niets aan de hand.. Haha!

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 15:36

Het lijkt me het proberen waard, maar ik heb ernstige twijfels bij wat er gebeurt als dat ding vol zit of je wilt het er uit halen. Of bij doorzitten... Verder geloof ik er geen barst van dat je het niet voelt zitten bij het vrijen. Een beetje groot geschapen man kan je baarmoedermond raken, en dat ding zit er voor. Dan voelt ie dat toch?
Ik lig hier echt in een deuk van het lachen *LOL* bij het lezen van alle reacties *LOL* , maar ik kan elke reactie stuk voor stuk heel goed begrijpen. (Het is gewoon allemaal zo plastisch, ik zie het zo allemaal voor me Haha! *LOL* Haha! )

Enne, Tallie, tijdens een beetje zware menstruatie kan je gemakkelijk een halve liter bloed verliezen (ongeveer de hoeveelheid bloed die ze aftappen als je gaat bloedgeven). Dus ik kan me zeeeeeeeeeeer goed voorstellen dat dat ding overstroomt ofzo Haha!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 15:48

Laat mij nou zo'n heftige bloeder zijn, verder nergens last van, maar ik 'loop' echt leeg (eerste keer tegen mams: hoor je het te voelen, zij: nee, ik: ik voel het constant, ze wilde al met me naar de dok gaan toen). Lijkt mij niet zo praktisch, ik zie mezelf nog niet mijn hele hand erin steken, tampon indoen vind ik al heftig, laat staan zo'n ding erin doen...
Doe mij maar de conventionele middelen die je er altijd nog uit kunt halen (touwtje)... er zal maar wat in blijven zitten!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 15:51

leentje schreef:
Een beetje groot geschapen man kan je baarmoedermond raken, en dat ding zit er voor. Dan voelt ie dat toch?


Ik geloof niet dat ik dat wil weten... Haha!

Doe mij ook maar de 'ouderwetse' tampon. Het eerste woord dat in me opkwam bij die Softcup was 'lekbakje' en dat zegt al genoeg. Haha!

Tallie1979
Berichten: 22756
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-03 15:53

leentje schreef:
Enne, Tallie, tijdens een beetje zware menstruatie kan je gemakkelijk een halve liter bloed verliezen (ongeveer de hoeveelheid bloed die ze aftappen als je gaat bloedgeven). Dus ik kan me zeeeeeeeeeeer goed voorstellen dat dat ding overstroomt ofzo Haha!


Jah?? Zoveel?? Verward Damn.. Lips are sealed

Nou, dan is het een kwestie van vaker verschonen Haha! Gelukkig heb ik dat probleem niet..

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 16:01

gera schreef:
Zit je daar achter de computer....


dat moeten we zien, fotos!! Tong uitsteken

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 19:42

Mannenleedvermaak.... Jaaaja
Nee, maar ik ben nog steeds niet overtuigd over dat ding. Kan het me echt niet voorstellen dat er meer voordelen dan nadelen aan zitten. Zullen we het allemaal massaal maar eens gaan uitproberen? haha
En nee, geen foto's!! (vunzig mannetje Knipoog )

Tess
Berichten: 982
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Mierlo-hout

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 20:08

Tallie1979"]
[quote="leentje schreef:
Enne, Tallie, tijdens een beetje zware menstruatie kan je gemakkelijk een halve liter bloed verliezen (ongeveer de hoeveelheid bloed die ze aftappen als je gaat bloedgeven). Dus ik kan me zeeeeeeeeeeer goed voorstellen dat dat ding overstroomt ofzo Haha!


Jah?? Zoveel?? Verward Damn.. Lips are sealed

Nou, dan is het een kwestie van vaker verschonen Haha! Gelukkig heb ik dat probleem niet..
[/quote]

Ho ho dames toch, een halve liter maar liefst, waar haal je het vandaan???

Normaal duurt de menstruatie 3 tot 7 dagen. De meeste meiden zijn ongeveer 5 dagen ongesteld. Daarbij verliezen zij 15 tot 300 ml bloed. Het gemiddelde bloedverlies op één dag is ongeveer 60 ml. (een tampon kan maximaal 30 ml bloed opnemen).

Dit lijkt meer op de werkelijkheid Knipoog

IcePrincess

Berichten: 7744
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 20:18

en het is niet alleen bloed wat eruit komt...ook stukjes van je baarmoederwand enzo gaan mee naar buiten (dat is juist het doel van je menstruatie...je baarmoederwand maakt extra [iets] aan wat je niet nodig hebt al het eitje niet is bevrucht dus dat moet er weer uit)
het echte bloed wat je verliest is maar een half eierdopje vol dacht ik

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 20:22

Godzamme die dingen zijn nog strond duur ook Bloos

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 20:31

idd maar je krijgt er wel een gratis instructievideo bij Haha!

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 20:33

Hahaha nee dat wil je :p
hoe gaan ze dat aan pakken Tong uitsteken
Een vrijwilliger uitkiezen die het voor doet Lachen

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 20:36

nee zo'n animatieding net als op de site, waarbij het lijkt alsof je dat ding door je been doet Verward

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 20:42

Ja als je dan gaat doorzitten klotst het er mischien wel overheen. *ieuw*

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 20:48

lijkt me zeker wel handig, vooral op vakantie of op internationaal concours..

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 21:10

Waar heb jij dat dan voor nodig op internationaal concours Blom?

jij was zeker aangetrokken door het drie letterige woord Tong uitsteken

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 21:14

Death_Squad schreef:
Waar heb jij dat dan voor nodig op internationaal concours Blom?

jij was zeker aangetrokken door het drie letterige woord Tong uitsteken


Haha! Bloos Bloos Haha! Haha!

laten we het er maar op houden dat je dat als familie "voelt" wat de ander denkt he Haha! Haha!

Maar ik gedraag me altijd voorbeeldig op concours Schijnheilig Schijnheilig

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 21:16

Family Affairs *kruist vingers* en wéér een man de de verleiding niet kan weerstaan
300 ml is bij mij al bijna een halve liter hoor. En wat je zegt: het is gemiddeld, geloof mij, ik loop in 3 dagen leeg (heb ook standaard een paar dagen 'bloedarmoede', duizelig etc) en daarna is het weer over. Gelukkig maar, je zult er maar blijvend last van hebben *gruwel*

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 21:17

Ben je nog ongesteld als je 102 bent, Merel Blom? Haha!
Dan heb ik nog erg lang te gaan....

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 21:20

lis"]
Is dit geen verlate 1 april grap Verward
Ik kan me niet voorstellen dat vrouwen zo'n ding prettig vinden.
[/quote]

Nope, hartstikke serieus. Die dingen schijnen trouwens al jaren te worden gebruikt door eh... vrouwen die hier op Bokt worden aangeduid met de benaming 'prutsmuts'. Kunnen ze gewoon doorwerken tijdens 'die dagen van de maand'. Handig toch?

Want zie hier:

[quote="www.softcup.nl schreef:
Het is nu eindelijk mogelijk om schoon en comfortabel de liefde te bedrijven tijdens je menstruatie. Jij en je partner zullen Softcup niet voelen tijdens het vrijen.

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 21:33

Serieus: Hoe krijg je dat ding eruit? Lips are sealed Helemaal zitten pielen ofzo>??

Neeeh lijkt me niks!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 21:36

Om Softcup te verwijderen ga je op het toilet zitten met je knieën uit elkaar. Breng je wijsvinger in je vagina en zoek de rand van Softcup net achter je schaambeen.

Haak je vinger onder de rand. Maak je geen zorgen, nagels kunnen Softcup niet kapot maken. Trek Softcup zeer langzaam uit je lichaam waarbij je Softcup zo recht mogelijk houdt. Trek Softcup niet naar beneden zoals bij een tampon want dan kan er lekkage ontstaan.

Het verwijderen;

Het is makkelijker als je ontspannen bent.


Als de eerste poging tot verwijdering van Softcup niet lukt, raak dan niet in paniek maar probeer het gewoon later nog eens.


Onthoud dat Softcup onmogelijk in je lichaam kan verdwijnen en zeker tot maximaal 12 uur mag blijven zitten.


Het helpt om te 'persen', alsof je je behoefte moet doen of je bekken te kantelen, hierdoor haal je Softcup er gemakkelijk uit.


Verward

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 21:43

hahaha,
Het filmpjes is ietsje duidelijker maar lijkt me nog niet echt handig anders..

Draakje

Berichten: 1727
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 22:30

Wat een gesmeer lijkt me dat. heb het filmpje gezien daarin vertellen ze hoe je het moet verwijderen en jaja je moet het nog recht houden om te voorkomen dat je knoeit. ik zie het al helemaal voor me straks trek je iets te hard en schiet ie eruit en dan valt zo al het bloed op de grond enz, neej niks voor mij.