vlinders voor een artiest

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ramgad

vlinders voor een artiest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-08 20:05

ik wist niet echt welke titel ik moest kiezen *-) Beetje meest toepasselijk voor m'n verhaal
hihi
beetje raar verhaaltje mss
maar ik ben al lange tijd fan van een band (ik ga de naam hier niet neerschrijven om de privacy van de band te behouden)
nu heb ik ze 2maal gezien op een festival
en de derde maal was in maart dat ik ze zag
na de show zag ik een van de leden, Ed en we zijn aan de praat geraakt. we hebben nog hele avond gedronken en gepraat, maar helaas eindigde de avond. we wisselden nummers en e-mail adressen uit en ik dacht dat hij me niet meer ging bellen omdat hij dus een artiest is. Maar de volgende dag belde hij, en dat doet hij intussen al enkele maanden.
We zijn in die tijd eigenlijk hele goeie vrienden geworden in die 4 maanden tijd en stiekem voel ik ook wat vlindertjes (en dat is ook wederzijds denk ik). Ik ben natuurlijk niet dom, want hij woont in Amerika en tourt lange tijd rond. Dus weinig kans dat het echt iets wordt.
Maar 19 juli zie ik hem terug! In Nederland ja, en op dour festival in Belgie en daarna blijft hij 'n weekje in Belgie.
Ik ben zoooooooooo benieuwd naar hoe het gaat zijn! Ik ga gewoon feesten met hem en de rest van de band. Hij heeft zowiso geen foute bedoelingen, daar ben ik zeker van. Ik heb al lange gesprekken met hem gehad over meisjes, liefjes, mensen die hij ontmoet en ik kan er uit opmaken dat hij geen 'playerke' is, of hoe je dat ook zegt tegenwoordig. Hij tourt ook al jaren rond dus hij heeft het allemaal wel al gehad, weetjewel.
Wat vinden jullie eig vna zo'n situatie? Hoe zouden jullie reageren?
Ik weet dat zo'n topic plaatsen een beetje dom is omdat ieder er anders naar kijkt natuurlijk, maar ik wil het verhaal gewoon aan iemand kwijt, hihi
Groetjes

Set_Elkol

Re: vlinders voor een artiest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 20:04

wauw ik denk dat hij ook wel redelijk serieus is hoor. het klinkt allemaal heel fijn en vertrouwd, maar alleen al omdat hij ver weg woont maakt dat de hele zaak al moeilijk... ik denk dat jullie misschien al een relatie hadden gehad als jullie elkaar vaker zagen. en misschien is het maar goed dat die avond de eerste keer eindigde, want anders hadden jullie misschien heel anders tegen alkaar aangekeken. Ik zou me gewoon verheugen op de dag dat je hem gaat zien, en niet ter serieus willen want dat werkt niet op afstand.

ramgad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-08 13:15

nog 10 dagen
Nog 10 dagen
nog 10 dagen!

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 13:40

Wow klinkt als een droom die uitkomt voor iedere fan!! hahaha

Ik zou zeggen:

1. geniet er vollop van!!

2. probeer je niet te veel gekkigheid in je hoofd te halen om een gebroken hart te voorkomen

3. bedenk voor jezelf vast wat je grenzen zijn en hou die ook allertijde in je achterhoofd!!

je houdt ons wel op de hoogte toch!?

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 13:43

Zou er niet iets bijzonders van maken dat hij artiest is. De meeste mannen hebben toch een baan, nou en. Hij is gewoon een leuke vent die je hebt ontmoet, en die daarna nog leuk veel contact met je heeft gezocht. Oh, en die helaas aan de andere kant van de wereld woont. Dus lekker genieten als hij er is, en dan zie je wel weer verder.

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 13:45

welcome to my world Huilen van het lachen
nu ben ik wel erg benieuwd naar de band, pb? Schijnheilig

Verder, je kijkt er nuchter genoeg tegenaan, dus geniet ervan en zie wat ervan komt.
Je realiseert je al dat afstand enz een groot probleem kan zijn, zolang je je daarvan bewust bent scheelt het een teleustelling. Al doet het soms godvergeten pijn om afscheid te nemen, ook dan nog.

Een 'vriend' van me, ook bandlid uit de US gaat nu met een meisje uit Ierland. Ook long distance, maar ze vinden wel een manier. Als het van 2 kanten helemaal goed zit, dan kan je er altijd gewoon voor proberen te gaan!
houdt ons op de hoogte idd Lachen

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 13:47

Anoeska schreef:
Zou er niet iets bijzonders van maken dat hij artiest is. De meeste mannen hebben toch een baan, nou en. Hij is gewoon een leuke vent die je hebt ontmoet, en die daarna nog leuk veel contact met je heeft gezocht. Oh, en die helaas aan de andere kant van de wereld woont. Dus lekker genieten als hij er is, en dan zie je wel weer verder.

Dit is toch anders, man met baan heeft echt een ander soort leven. Veel meer structuur enz..
Ik snap wel wat je bedoelt hoor, dat je niet teveel tegen het artiest zijn op moet kijken, maar "hun leven" is wel dusdanig anders dat ook dat een wegende factor kan zijn.

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 13:50

Ja, daar heb je gelijk in. Is een ander leven dan dat hij vuilnisman zou zijn. Maar uiteindelijk is het toch gewoon 'Ed'. Een man waar je iets van vindt/voor voelt. Tja, en dat hij z'n geld verdient met een beetje bijzonder beroep. Da's pas in tweede instantie belangrijk.

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 13:56

Romyv schreef:
Wow klinkt als een droom die uitkomt voor iedere fan!! hahaha

Ik zou zeggen:

1. geniet er vollop van!!

2. probeer je niet te veel gekkigheid in je hoofd te halen om een gebroken hart te voorkomen

3. bedenk voor jezelf vast wat je grenzen zijn en hou die ook allertijde in je achterhoofd!!

je houdt ons wel op de hoogte toch!?

Hier sluit ik me helemaal bij aan. Geniet van de tijd die je met hem hebt!
En als jullie allebei echt iets voor elkaar voelen dan komt het vast wel goed!
Heel veel plezier en wij willen natuurlijk heel graag weten hoe dit afloopt Haha!

kannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 13:58

denk dat er wel degelijk een verschil is met iemand met een "normale" baan, ze worden aanbeden door vele meisjes die zich gewoon aanbieden, want als artiest ben je gewoon populair en gewild...je moet best sterk in je schoenen staan dus...

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 14:04

Meid, ik zou zeggen: geniet ervan! Je geeft zelf al aan dat je niet veel toekomst ziet, aangezien hij aan de andere kant van de wereld woont, daar ga ik in mee. Geniet gewoon lekker van de tijd samen en verwacht verder niet te veel Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 14:17

Noukie schreef:
Anoeska schreef:

Dit is toch anders, man met baan heeft echt een ander soort leven. Veel meer structuur enz..
Ik snap wel wat je bedoelt hoor, dat je niet teveel tegen het artiest zijn op moet kijken, maar "hun leven" is wel dusdanig anders dat ook dat een wegende factor kan zijn.

Anoeska bedoelt denk ik meer van je moet hem niet zien als
'de beroemdheid Ed waar ik verliefd op ben'
maar gewoon
'Ed waar ik verliefd op ben'.
Correct me if I'm wrong. Knipoog

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 14:19

Ja, dat snap ik ook, zie mijn reactie waar dat ook in staat Knipoog
Maar ik geef alleen aan dat er toch verschil in zit. Zoals ook al gemeld, die mensen worden wel meer "aanbeden", hebben compleet ander leven enz. Dat is iets wat je wél mee moet wegen, of je dat (naast de afstand zowiezo) aan kan.

Overigens, pb mag je laten zitten TS, ik weet welke band Knipoog Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 14:24

Nee okee, zijn we het daarover eens. Knipoog
Klopt ja, je moet er wel rekening mee houden dat zijn leven totaal anders is dan dat van jou. En daar moet je maar net mee overweg kunnen. Ik zou dat persoonlijk misschien niet aankunnen. Bloos

pressent

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 14:27

ik vind je verhaal goed klinken, en dat hij al een paar maanden belt terwijl je zover weg woont betekend toch wel dat ie wel serieus is vind ik. Dat hij helemaal daar woont maakt het inderdaad wel lastig maar ben benieuwd!

ramgad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-08 15:23

woow zoveel reacties ineens Haha!
bedankt al allesinds, ik had verwacht dat er zo van die rotte reactie's gingen komen als "ach, banketstaaf toch niet, vergeet die"
ken je
maar leuke reacties hier
@ anouska geloof ik Haha! het is inderdaad wel anders. Hij kan niet hier zijn wanneer hij wil, hij moet rekening houden met de rest van de band ; er zijn idd fans, wat raar is ; doordat hij zover woont is bellen elke minuut niet mogelijk (tijdsverschil, kosten...)...
een totaal verschillend leven dan een simpel schoolmeisje als ik uiteraard..

enne @ noukie, ik pm je wel, ik wil wel weten wie je in gedachte hebt en waarom je zegt "welcome to my world Haha!"

allesinds, erg bedankt al Lachen

higgins

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 15:27

Voor en tegens bekijken. Kan je daarmee leven, zou ik zeggen; ga er voor en geniet er van !

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 18:17

En? Kan je nog slapen of nemen de zenuwen de overhand? Knipoog

ramgad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-08 18:51

hahaha, zenuwen zijn nog kalmkes Haha!
maar dan slaap ik dus en om half 4 wordt ik wakker gebeld door... een jawel, strontzatte ed Haha!
Hij vertelde dat ze er net een fantastische show op hadden zitten en dat ze dat (te hard) gaan vieren waren Haha!
Kheb me al 'n zakje wijn gekocht voor dit weekend, haha

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 20:12

dit weekend zie je hem weer!?

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 20:51

Ah leuke foto in je profiel van Ed in kwestie en jou!
Ik zou zeggen gá ervoor! Ja Geniet!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 20:55

Wauww wat gaaf zeg klinkt echt heel erg leuk Ja Veel plezier Haha!

(ik ben overigens niet nieuwsgierig, maar wil wel graag alles weten ROFL Pb? Schijnheilig )

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 21:09

Faelivrin schreef:
Ah leuke foto in je profiel van Ed in kwestie en jou!
Ik zou zeggen gá ervoor! Ja Geniet!

die ha dik nog niet eens gezien.. mooie gozer hoor Vork

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 21:13

ramgad schreef:
hahaha, zenuwen zijn nog kalmkes Haha!
maar dan slaap ik dus en om half 4 wordt ik wakker gebeld door... een jawel, strontzatte ed Haha!
Hij vertelde dat ze er net een fantastische show op hadden zitten en dat ze dat (te hard) gaan vieren waren Haha!
Kheb me al 'n zakje wijn gekocht voor dit weekend, haha

fijn he, die acties Clown
of bellen en dan "ohja, wacht, wij zitten wel te zuipen, maar jij zit natuurlijk niet in de US, tis bij jou wat later..."
ja, inderdaad, maar tnx voor de wake up call Huilen van het lachen)

pb even of je al weet hoe je de verdere invulling gaat doen? Knipoog

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 21:31

ooooh, ik ben reuzebenieuwd hoe het afloopt!!
zo snel mogelijk iets posten...
amuseer je gewoon, en wees fier dat je hem kent, stel je er niet teveel vragen bij, dat is voor niets goed!

ik woon trouwens niet zo ver van je als van de meeste bokkers, hihi, woon in merchtem Knipoog