Mijn vriend en ik kennen elkaar nu dik 4 jaar en hebben afgelopen 22/06/08 ons 3 jarig jubileum gehad.
Onze relatie heeft ups en downs maar we hebben nooit ruzie en na een kinderachtig gebler kunnen we altijd weer lachen
We studeren samen in Leeuwarden, dezelfde school en hetzelfde jaar en zitten eigenlijk na school altijd bij de een of de ander
en 's avonds slaapt ieder in zijn eigen bedje (jaja wat braaf)
Nu zitten we beiden te denken aan het huren van een huis en om te gaan samenwonen maar ik twijfel nog. Wil ik mijn laattse stukje vrijheid wel opgeven, geef je die eigenlijk wel op. Gaat het goed als we samen gaan wonen of kijgen we dan wel ruzie??
Nu komt er bij dat ik waarschijnlijk mijn verzorgpaard in kosten overneem waardoor ze van mij wordt, dit betekend niet 3/4 dagen in de week een paard maar 7 dagen in de week.. Heb ik dan wel tijd voor een studie en een vriend en ook nog twee cavia beesten?
Ik weet het allemaal twijfels eigenlijk wil ik het graag maar twijfel ik alsnog.
Ik zoek dus eigenlijk mensen met ervaring en tips!

)

) en het is eigenlijk wel heel fijn, als we nu nog hadden moeten plannen wanneer we mekaar zouden zien dan was het nooit gelukt. Hij werkt 5 dagen, ik 6,5. Hij is 4 dagen p/w 's avonds weg naar hobby en ik ook naar mn pony. Dan hebben we de zondag voor onszelf, maar dat werkt natuurlijk niet. Dan heb je verjaardagen... Familiedingen... enz...