Ben erg benieuwd naar andere reacties
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Sasje_ schreef:Ik hoor niet al te goeden verhalen over die school, er wordt gezegd dat er met examencijfers gefraudeerd word, wat ik niet heel raar vind, aangezien je twee normale schooljaren in een jaar kan proppen? Maar ik ken wel mensen die het een goede school vinden en er ook gewoon netjes geslaagd zijn
WhiteRose schreef:Sasje_ schreef:Ik hoor niet al te goeden verhalen over die school, er wordt gezegd dat er met examencijfers gefraudeerd word, wat ik niet heel raar vind, aangezien je twee normale schooljaren in een jaar kan proppen? Maar ik ken wel mensen die het een goede school vinden en er ook gewoon netjes geslaagd zijn
Op zich vind ik dit vermoeiende vooroordelen... Het Luzac wordt vele malen beter in t oog gehouden door de inspectie dan het normale onderwijs, dus mócht er gefraudeerd worden, zijn ze direct de pineut. Afgelopen jaar wéér niets gehoord over sancties van de inspectie, dus wat mij betreft mogen deze vooroordelen in de kast.
Ik heb er gezeten, en ja, ruim 2 jaar in één jaar: dat kan.. Maar ik heb er wel ontzettend hard voor moeten werken. De aanpak is er wel heel anders, dus om zomaar te zeggen dat zoiets eigenlijk niet kan gaat me even te ver
ik ben heel blij dat er een luzac bij mij in de buurt zit nu!
WhiteRose schreef:Sasje_ schreef:Ik hoor niet al te goeden verhalen over die school, er wordt gezegd dat er met examencijfers gefraudeerd word, wat ik niet heel raar vind, aangezien je twee normale schooljaren in een jaar kan proppen? Maar ik ken wel mensen die het een goede school vinden en er ook gewoon netjes geslaagd zijn
Op zich vind ik dit vermoeiende vooroordelen... Het Luzac wordt vele malen beter in t oog gehouden door de inspectie dan het normale onderwijs, dus mócht er gefraudeerd worden, zijn ze direct de pineut. Afgelopen jaar wéér niets gehoord over sancties van de inspectie, dus wat mij betreft mogen deze vooroordelen in de kast.
Ik heb er gezeten, en ja, ruim 2 jaar in één jaar: dat kan.. Maar ik heb er wel ontzettend hard voor moeten werken. De aanpak is er wel heel anders, dus om zomaar te zeggen dat zoiets eigenlijk niet kan gaat me even te ver
Maartje1990 schreef:WhiteRose schreef:
mwah.. ze heeft wel gelijk hoor! ik geloof dat ze er 'onlangs' wel streng op zijn aangesproken (om het zo maar even te noemen) omdat ze inderdaad 'gemakkelijk' hoge punten gaven voor de schoolexamens
Maartje1990 schreef:Ik ga zelf naar 't luzac komend jaar.. 4 en 5 havo.. en ik vermoed.. dat F3nn3 bij mij op school komt dan.. ben er heilig van overtuigd dat jij naar luzac roermond gaat? edit 2: ik dacht even dat je misschien op luzac sittard zou zitten (door het midden limburg, weet niet of dat dichterbij is) maar heb even op de site gekeken en die is dus dicht en is nu roermond
leuke school, aardige staf! gezellig dat je ook hier heen komt ^^ hehe 
dus voor alleen de talen is ook mogelijk sologirl schreef:Ik moet het er nog even over hebben maar ik wil misschien in Rotterdam vwo 5 en 6 in een jaar doen! Kan dit trouwens ook alleen voor bepaalde vakken? Ik zou het dan alleen voor mijn talen willen maar weet eigenlijk niet of dat mogelijk is?
sologirl schreef:Kan me niet voorstellen dat er gefraudeerd wordt met cijfers aangezien ze door een examen staf worden nagekeken?
Ik moet het er nog even over hebben maar ik wil misschien in Rotterdam vwo 5 en 6 in een jaar doen! Kan dit trouwens ook alleen voor bepaalde vakken? Ik zou het dan alleen voor mijn talen willen maar weet eigenlijk niet of dat mogelijk is?
)