Patser

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cissi_D

Berichten: 1549
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-01 13:09

Wij hebben een Basset Hound van 9 maanden oud. Kei lief beestje. Mijn vader en broertje zijn zaterdag op vakantie gedaan en sinds dat zij weg zijn doet Patsertje een beetje raar. Gisteren zat ze in de tuin, er lag een boek op tafel. M'n moeder ging effe douchen. Toen ze terug kwam was Patser aan een bibliotheekboek begonnen. Kaft helemaal kapot en bladzijdes eruit. Daarna had ze ook nog eens een spons gemold.

Toen ik vanochtend beneden kwam was ze er vijf minuten geleden nog uit geweest en ze had binnen gepoept! Dat had ze nog nooit gedaan (nou ja, 1 x toen we haar nog geen dag hadden).

Ze zit nu ook niet meer alleen thuis dan normaal. En ze is verder ook heel vrolijk. Verward

Groetjes Amina


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 13:10

ze snapt niet waar je broertje en vader zijn denk ik Verward

Cissi_D

Berichten: 1549
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-01 13:12

Zou best kunnen ja. Maar mijn broertje logeert ook weleens ergens en ons pap is ook weleens een paar dagen weg.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: abrina71, Astrid_Brann, bora, ComscoreBot, Galaika, gigil, karelien, katinker, Maanon_, myk_en_shant, Niwla, Poosje81, SennaS, spookyskippy, VuurVleugels, wiifke, xColorCross, xHaithi, YandexBot, ynskek, Zilfstar en 75 bezoekers