Deed me dus sterk denken aan de volgende film http://www.apple.com/trailers/thinkfilm/noise/hd
Maar goed, iemand tips? bh dan de auto handmatig te verslepen? of de ruiten in te gooien en het alarm eruit te roppen?!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Deed me dus sterk denken aan de volgende film 

Benfan schreef:Maar goed, iemand tips? bh dan de auto handmatig te verslepen? of de ruiten in te gooien en het alarm eruit te roppen?!
Benfan schreef:Doen die er wel wat aan dan? alsof het niet erger kan gaat er nu nog een auto steeds af. Ik woon in een aso-aut-alarm (AAA) buurt!.. Ik hoorde net dat als je ze kantelt zo'n 45graden.. dat ze dan niet meer afgaan.. iemand ervaring?
Wat ben jij voor een aso dan! Je blijft toch gewoon met je tengels van die auto af, en al helemaal niet 45 graden kantelen. Ben je niet goed bij je plaat ofzo? Marije112 schreef:Benfan schreef:Maar goed, iemand tips? bh dan de auto handmatig te verslepen? of de ruiten in te gooien en het alarm eruit te roppen?!Benfan schreef:Doen die er wel wat aan dan? alsof het niet erger kan gaat er nu nog een auto steeds af. Ik woon in een aso-aut-alarm (AAA) buurt!.. Ik hoorde net dat als je ze kantelt zo'n 45graden.. dat ze dan niet meer afgaan.. iemand ervaring?
PardonWat ben jij voor een aso dan! Je blijft toch gewoon met je tengels van die auto af, en al helemaal niet 45 graden kantelen. Ben je niet goed bij je plaat ofzo?
je zou hem dus even met de krik een stukje omhoog moeten zettten. Daar valt geen schade mee te maken en ik durf er op te wedden dat er genoeg hulp uit de buurt zou komen ook. Er is niks zo irritant als wonen in een wijk waar vaak genoeg een paar uur lang auto alarmen af gaan.
Alleen vraag ik me af wat de schade tot mijn tuin is als ik een atoombom laat afgaan *denk*