Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

(week in t veld, en dan soms om de 2 uut je be duit geschopt worden etc, make up en sieraden zijn verboden etc, maar na je opleiding wordt alles minder streng
)

)
De manwijven die ik hier zie kwamen al zo binnen
xjessx schreef:@Renske even iets heel anders![]()
Wat grappig dat jij in Oirschot zit daar zit mijn vriendje ook![]()
Yaël misschien ken je m?
) vriendje zit ook in het leger, deed ook wel eens wat in Oirschot (dus misschien kent Renske hem wel
) Maar is nu weer in opleiding.
. Hij vindt het iig heel erg leuk... Ik moet toegeven dat het mij ook wel stoer lijkt. Veel buiten, stoere leger outfit, lekker actief bezig. Maar ja, het is niet een beetje mooi lopen zijn in een stoer pak. Het wordt zo ongeveer je leven. Mijn vriend is van maandag tot vrijdag weg, en als hij uitgezonden wordt gaat hij liever gisteren dan vandaag. En dan ga je dus écht maanden naar oorlogsgebied. Brrrr.... no not for me

Renske_ schreef:eeehm munnie, niet verkeerd bedoeld maar dat "eigenwijs en een grote bek" zal er echt uit moeten gaan in het leger, anders krijg je het erg slecht in je opleiding
Ze dulden nml géén tegenspraak en er zijn tig flauwe kinderachtige regeltjes(gister weer paar keer wat sergeanten en wachtmeesters hun peleton zien corrigeren, zelfs 's avonds in hun eigen tijd mogen ze niet lopen&bellen of eten&bellen, dat doe je nml als je zit en niet als je loopt.... en in een lange rij voor de kassa in de eetzaal mag je niet alvast 1 frietje van je bord opeten etc etc om nog maar te zwijgen over het op appel komen, het marsen etc etc en dan nog de final run bij iedere oefeining, puur om je te breken... dit alles veranderd wel wat na de opleidingen maar tot je zelf de hoogste rang hebt zal je altijd anderen moeten gehoorzamen)
op uitzending gaan ze hier voor 4 maar meestal zelfs voor 6 maanden en dan nog regelmatig 1/2/3 weken op oefening, soms in NL maar soms ook duitsland of kou-training in noorwegen etc
Ik zelf zou vanwege de controle en de regeltjes etc het niet redden, en maanden weg bij mn paarden is ok geen optie.
Manwijf wordt je trouwens niet van dienst hoorDe manwijven die ik hier zie kwamen al zo binnen

Is gewoon een heel erg lekkerding dus zal wel opvallen haha

maar hoor wel van iedereen dat er in Oirschot sowieso veel vrouwen zijn, en ook veel leuke dus kan op andere kazerne's best anders zijn.