Na 1,5 jaar vriend waarschijnlijk nog steeds getrouwd

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nicje87

Na 1,5 jaar vriend waarschijnlijk nog steeds getrouwd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-08 22:37

Nou, Vanaf dinsdag begonnen de problemen....

Een van mijn bazen kwam naar mij toe dat mijn vriend waarschijnlijk nog wel gewoon getrouwd was...
Dit kon ik niet geloven. Daarop heb ik met mijn vriend gesproken en meneer ontkende alles en zei dat hij zoveel van me hield. Als bewijs zou ik maandag bij hem thuis komen om te eten met zijn ouders. Als dat allemaal goed zou zijn wilde hij met me verloven en zou ik bij hem intrekken... Daarop geloofde ik hem. Ik kende immers zijn hele familie, we waren elke dag samen en iedereen kent hem en mij!

Donderdag ochtend kreeg ik te horen dat het zoontje van anderhalf van hele goede vrienden in NL kanker heeft.
Daarna kreeg ik te horen dat een paardje wat ik in training had die nacht overleden was...
Die avond belde mijn vriend me om te zeggen dat zijn telefoon uit kon gaan want zijn batterij was leeg..
Daarna niks meer gehoord en wat blijkt: Hij zit vast op het politie bureau. Hij had een paard opgehaald wat illegaal naar turkse gedeelte is gebracht. (heel veel mensen doen dit maar het is en blijft illegaal).

Vandaag belde ik zijn moeder om te zeggen dat ik morgen naar het politie bureau ga en of ik nog kleren mee kan nemen... Als antwoord kreeg ik: Nee is niet nodig want wij gaan morgen ook, maar hoelaat ga jij want Nesrin (zijn vrouw) gaat ook mee..
Dus ik zei daarop het is toch over met Nesrin? Dus zijn moeder zei nee...

Daarna belde de politie mij terug, want ze zouden het 1 en ander voor me uitzoeken wat betreft waar hij precies zit...Ze zeiden dat ze met dat bureau gesproken hadden en dat ik hem waarschijnlijk niet kon zien omdat ik geen familie ben...

Daarna belde ik zijn moeder om dus te zeggen dat het niet uitmaakt hoelaat ze gaan, want ik ga toch niet en hun gaan toch al dingen brengen. Ik wilde ook nog even terug komen wat betreft hem en zijn vrouw, want misschien begrepen we elkaar wel verkeerd.. Toen zei ze in 1x dat ze niet meer samen wonen en elkaar alleen af en toe zien i.v.m het kindje. Toen zei ik nog : oooh gelukkig, ik schok al, want ik dacht dat hij dus tegen me loog...

Na dat gesprek be-eindigd te hebben belde zijn vrouw me in 1x... Nadat ze allemaal dingen dacht en wilde weten die ik allemaal ontkend heb wilde ze in 1x zogenaamd vriendinnen met me worden :S

Daarna belde 1 van onze vrienden met de mededeling dat ik Ergin zijn moeder beter niet meer kan bellen, want het is oorlog daar in huis. Ook vertelde hij me dat ergin nog gewoon getrouwd is en samenwoonde enz, maar hij dacht dat iik dat wist :S

Tjah en nu weet ik het niet meer.. Alles komt tegelijk....

(ik weet dat ik reacties zal krijgen over dat ik haar niet alles eerlijk verteld heb. Op dat moment datcht ik alleen maar aan het kindje wat een gezin nodig heeft. )

Ik wacht nu maar tot hij vrij komt. Hij zal waarschijnlijk in eerste instantie heel erg boos op mij zijn ook al heb ik niks fouts gedaan... maar 1 ding is zeker ik wil zijn kant van het verhaal horen maar het is wel over! Hoe moeilijk ik het ook vindt. 10 Juni zouden we ander half jaar samen zijn. Het ging hartstikke goed tussen ons.... Nu alles in 1x kapot...

What's next????
Laatst bijgewerkt door Nicje87 op 31-05-08 22:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Kriel

Re: Na 1,5 jaar vriend waarschijnlijk nog steeds getrouwd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 22:41

Meid, pak je biezen....
De hele familie, incl. je vriend liegt tegen je.
Wil je daar je leven mee delen???

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 22:41

Jeetje dit klinkt allemaal heel ingewikkeld!
Ik kan je ook absoluut geen nuttige tips oid geven, dus ik wil je veel sterkte wensen en ik hoop dat je er uit komt Ach gut

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 22:43

Maar hij woonde volgens jou niet meer samen met die vrouw en zoontje van hem? Ik snap dat jij er nu eigenlijk ook niks meer van snapt net zoals mij, maar zou inderdaad wel even wachten hoe en wat, want zo worden er roddels in de wereld gebracht die misschien niet waar zijn.
Maar ze zijn in Cyprus (aangezien jij in het Turkse gedeelte zit) dan niet zo dat je buiten je eigen vrouw niet mag rotzooien en dat ze daar best wel streng op zijn ?
Wanneer zou die dan ongeveer vrij komen?

CandyQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 22:45

ik geef Levy totaal gelijk!
als iedereen daar tegen je 'liegt' is het niet goed voor je..
vind het echt erg voor je!
X.

Bubsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 22:45

Toevallig struin ik steeds op jou topics en heb ik dus een beetje de boel gevolgt. Zat dus ook al te wachten op het nieuws van de verloving, en nu dit. Ach gut

Even HEEL GOED nadenken meid. Zet even alles op een rijtje.

En ga met je vriend praten, dat hoeft niet meteen, aangezien hij nu even wat slecht bereikbaar is. Familie en vrienden kunnen zeggen wat ze willen, waarschijnlijk deels om jou te beschermen, maar uiteindelijk is er maar 1 iemand die jou de echte waarheid kan vertellen.

Je biezen pakken, ik snap dat advies heel goed, bij zo'n verhaal denk ik dat ook meteen. Maar ik ben een buitenstaander, en bij mij zijn er geen emoties bij betrokken. Weinig vrouwen die dat zomaar eventjes kunnen, vooral in een 'vreemd' land waar je je mede dankzij hun zo thuis voelt.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 22:47

dit is een heel apart verhaal!
Ben erg benieuwd wat hij hierop te zeggen heeft!

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-08 22:47

Dank jullie wel.. Wat betreft zijn familie liegt tegen me.. Ik weet niet wat hij tegen hun gezegt hebt wat betreft mij...

@ Samy Inderdaad hij heeft tegen mij gezegt dat hij gescheiden was en niet meer samen woonde. Het is btw een dochtertje van 4. Inderdaad ik snap er helemaal niks meer van.. Ik woon op het turkse gedeelte van Cyprus en inderdaad daar zijn ze heel streng op (vooral zijn familie).
Hij moet maandag voorkomen...

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 22:48

Jeetje meid, denk dat 't beter is om dr 'n punt achter te zetten, zo te horen, heeft hij je blijkbaar 1,5 jaar belogen... en zijn familie waarschijnlijk ook nog eens...
en ckers een goed gesprek met Hém aan gaan..
wens je stertke met je beslissing!!

Bubsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 22:49

En nog eventjes. Je zit in een prachtig land, je mag je bezig houden met je grote hobbie. Mocht dit niet zo uitpakken als je wil, focus je dan even lekker daarop. Geen betere plek om je even lekker alleen met jezelf bezig te houden Lachen

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 22:50

Levy schreef:
Meid, pak je biezen....
De hele familie, incl. je vriend liegt tegen je.
Wil je daar je leven mee delen???

mee eens en niks meer aan toe te voegen.
als het je lukt, dan nu gewoon 'doen',
en later zal je pas gaan begrijpen waarom het idd de beste keuze was..
Laatst bijgewerkt door Marigold op 31-05-08 22:51, in het totaal 1 keer bewerkt

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 22:51

Jeetje, kan me voorstellen dat je je zwaar ge***** voelt.. Ik ben het daarom ook volledig eens met Levy Ja
Moeilijke beslissing, kan ik me zo indenken, heel veel sterkte!

rossebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 22:51

Jeetje meis wat een verhaal.
heel veel sterkte met alles.

Vooral nu je van verschillende kanten hoord dat hij nog gewoon getrouwd is zou ik ook heel erg schrikken!
Een man die tegen je liegt is je niet waard onthoud dat goed!
Maar zou idd zijn verhaal ook willen horen.
Hou je rustig ookal is dat erg moeilijk als er allemaal dingen tegelijk gebeuren.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-08 22:52

Bubsj: Inderdaad, het komt voor mij ook als uit de lucht gevallen. Alles in een rijtje zetten is heel lastig want er zijn zoveel dingen tegen strijdig....
Liezel1 Het is ook een apart verhaal en kan er zelf bijna geen touw meer aan vast knopen...

Ik ben bang voor zijn reactie als hij vrij komt. Hij weet natuurlijk hier nog niks van. Ik heb geen idee wat zijn reactie zal zijn.. Of heel boos op mij of heel boos op zijn vrouw en poeslief tegen mij...

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 22:53

Wat zijn reactie dan ook is, er is dan iig duidelijkheid!

rossebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 22:56

hij heeft geen reden om boos te worden op jou he! zodra hij dat doet gelijk weg gaan!
Jij bent hier niet degene die fout zit!
zijn ex vrouw ook niet dus daar kan hij ook niet boos op worden.

wat de uitkomst van zijn verhaal ook zal zijn de fout ligt bij hem en bij niemand anders.

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 22:57

Lieve schat, een familie die liegt, je vriend die niet eerlijk is (immers hij is nog steeds getrouwd), vriend in de gevangenis, normen en waarden verschil, daar ben je toch te goed voor?
Wees trots op jezelf en hoeveel je ook om iemand geeft, dit is geen basis hoor

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 23:00

Meis, JIJ bent hier niet schuld aan! Hij en z'n familie vooral Hij is/zijn gewoon niet eerlijk tegen over jou geweest van begin af aan. en idd als hij kwaad op jou wordt spullen pakken en weg wezen... zal cker nie makkelijk zijn naar anderhalf jaar... maar je zo laten voorliegen verdient Niemand, zelfs jij niet!!

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 23:01

iloveyah87 schreef:
Bubsj: Inderdaad, het komt voor mij ook als uit de lucht gevallen. Alles in een rijtje zetten is heel lastig want er zijn zoveel dingen tegen strijdig....
Liezel1 Het is ook een apart verhaal en kan er zelf bijna geen touw meer aan vast knopen...

Ik ben bang voor zijn reactie als hij vrij komt. Hij weet natuurlijk hier nog niks van. Ik heb geen idee wat zijn reactie zal zijn.. Of heel boos op mij of heel boos op zijn vrouw en poeslief tegen mij...

Zal zijn moeder en (ex)vrouw dan hier morgen niet toevallig over beginnen? Dat ze aan jou hebben laten weten dat hij dus nog samen is, of zullen ze dit doen, omdat ze je als een bedreiging zien, aangezien het 1,5 jaar geleden over en uit zou zijn tussen vrouw en je vriend ...
Is dit trouwens gewoon uit gegaan, of zat jij er tussen, naja tussen, was jij de reden waardoor hij haar verlaten heeft, want dat kan natuurlijk ook nog eens mee spelen!

Germatje

Ach meid, als ik dit lees denk ik, ga toch weg! Nu kan het nog, je bent 21 en vrij om te gaan en te staan waar je wilt. Als hij hier over liegt kan het nooit goed zijn, dit is iets heel belangrijks.
Eerlijk gezegt heb ik al eerder bij een verhaal oid van jou stil gestaan dat ik dacht, meid waar begin je aan! Maar daar kom je zelf meestal te laat achter...
Gelukkig woon je daar op jezelf toch? Hou je met de leuke dingen bezig!

Diamante

Jeeemineeetje!
Ook ik lees vaak topics van je..
Was je niet daar heen gegaan voor hem?

Miss zeg ik nou iets raars, maar als hij nog met die vrouw was... zou jij dat dan niet gemerkt hebben in 1,5 jaar?
Wel vind ik het allemaal ongelooflijk vreemd, en heb ik dan altijd mn twijfels of alles wat verteld wordt zomaar uit de lucht komt valles ................
moeilijkmoeilijk, je hart zegt vaak wat anders dan je verstand!

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-08 23:02

Allemaal heel erg bedankt. Maar ik vindt vooral de antwoorden van zijn moeder heel vaag. Daarbij vindt ik het ook wel heel erh toevallig dat zijn ex daar is en ze morgen mee gaat...
Daarnaast zijn we altijd elke dag overal samen. Er is eeen grote kans dat we zijn familie dan tegen komen. Ik ken zijn hele familie daarbij al. Hij zei laatst schat tegen me terwijl zijn vader daarbij stond.
Zijn broer heeft een periode een vrouw en vriendin gehad en woonden in 1 huis. Zijn moeder had daa de grootste problemen mee en Ergin praatte ook altijd slecht over zijn broer en die vriendin..
Vrienden zeggen dus dat hij nog wel getrouwd is en zijn moeder zegt ene keer dit en andere keer dat. Maar dat kan ook gekomen zijn doordat zijn vrouw er naast stond...

Het is zo tegenstrijdig dat ik het echt niet meer weet. En doordat er zoveel is gebeurd deze week ben ik het zat en heb ik eigenlijk zoiets van jullie zoeken het daar allemaal maar lekker uit, ik ga verder met mijn leven... Maar aan de andere kant ik geef zoveel om deze jongen. Hij staat altijd voor me klaar. Hij heeft we Cypruswegwijs gemaakt (ook kwa cultuur enz), Hij beschermd me enz...

Bubsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 23:02

iloveyah87 schreef:
Liezel1 Het is ook een apart verhaal en kan er zelf bijna geen touw meer aan vast knopen... ...

Met op een rijtje zetten doelde ik meer op even goed nadenken over de kleine dingetjes. Je zegt dat je bekend bent met zijn familie, ik neem aan dat jullie redenlijk openbaar een relatie hebben gehad. Dan is het toch heel vreemd dat je nu dit hele verhaal over je heen krijgt. De kleine dingetjes dus, rare voorvalletjes, dat je vriend zich tegenover bekenden meer gedroeg als een gewone vriend van je dan DE vriend, dat soort dingen.

Ik denk dat je wat je net hebt gehoord van familie enzo even daarbuiten moet laten. Ook die klinken wat tegenstrijdig. Bovendien kan ik me voorstellen dat als je hoort dat een familie lid in de gevangenis zit, er ook een lichte paniek heerst. Misschien kwamen dingen er anders uit dan bedoelt. En misschien is je vriend idd nog, voor de wet, getrouwd. Heeft hij ooit verteld dat hij ook daadwerkelijk gescheiden is? Misschien is dat nog aan de gang. Misschien moet daarom zijn 'vrouw' mee. Je weet ook niet hoe ze er daar in het politie bureau tegen aan kijken.

En laten we wel wezen. Als alles toch zo blijkt uit te komen als het nu is. Dan heeft hij niet alleen jou, maar ook zijn huidige vrouw bedrogen. Dan is het maar de vraag of jij het allemaal over je heen zult krijgen.

iloveyah87 schreef:

Als zijn reactie werkelijk is dat hij boos is, dan lijkt het mij voor jou zo klaar als een klontje. Dat is wel degelijk het teken om METEEN je biezen te pakken. Na 1,5 jaar relatie (en vreemdgaan oa wordt absoluut niet in de turkse gemeenschap geaccepteerd) en het bespreken van een verloving lijkt het me niet meer als normaal dat je er vanuit gaat dat dit een relatie is.

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 23:06

Hij is jou niet waard, echt zo'n leugenachtig persoon kan gewoon niet

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 23:07

iloveyah87 schreef:
Maar aan de andere kant ik geef zoveel om deze jongen. Hij staat altijd voor me klaar. Hij heeft we Cypruswegwijs gemaakt (ook kwa cultuur enz), Hij beschermd me enz...

Ga nu dus even op de andere tour, want om bij iemand te blijven omdat hij je beschermd, altijd voor je klaar staat en wegwijs heef gemaakt op Cyprus is wel een slecht excuus. Dan zou je dus altijd vast aan hem zitten omdat ...