Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Levy schreef:Meid, pak je biezen....
De hele familie, incl. je vriend liegt tegen je.
Wil je daar je leven mee delen???

iloveyah87 schreef:Bubsj: Inderdaad, het komt voor mij ook als uit de lucht gevallen. Alles in een rijtje zetten is heel lastig want er zijn zoveel dingen tegen strijdig....
Liezel1 Het is ook een apart verhaal en kan er zelf bijna geen touw meer aan vast knopen...
Ik ben bang voor zijn reactie als hij vrij komt. Hij weet natuurlijk hier nog niks van. Ik heb geen idee wat zijn reactie zal zijn.. Of heel boos op mij of heel boos op zijn vrouw en poeslief tegen mij...

iloveyah87 schreef:Bubsj: Inderdaad, het komt voor mij ook als uit de lucht gevallen. Alles in een rijtje zetten is heel lastig want er zijn zoveel dingen tegen strijdig....
Liezel1 Het is ook een apart verhaal en kan er zelf bijna geen touw meer aan vast knopen... ...
iloveyah87 schreef:Ik ben bang voor zijn reactie als hij vrij komt. Hij weet natuurlijk hier nog niks van. Ik heb geen idee wat zijn reactie zal zijn.. Of heel boos op mij of heel boos op zijn vrouw en poeslief tegen mij...
iloveyah87 schreef:Maar aan de andere kant ik geef zoveel om deze jongen. Hij staat altijd voor me klaar. Hij heeft we Cypruswegwijs gemaakt (ook kwa cultuur enz), Hij beschermd me enz...