Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Foryourneeds schreef:Fijn te horen.Ik studeer zo meteen ook af als bachelor in de agro- en biotechnologie, afdeling dierenzorg
Moet zeggen dat ik wel al een aantal jobaanbiedingen heb gekregen. Ok niet allemaal met dieren of onrechtstreeks, maar ik zal tenminste wel beter geld verdienen, dan wanneer ik helemaal geen studies meer had gedaan.
Heb nl ook gewerkt na mijn gewone middelbare studies (latijn moderne talen). Toen kwam ik in het interim kantoor en zeiden ze me rechtuit "wat kom jij hier doen? Jij kent niks, je kunt niks, ik heb geen werk voor jou" en toen mocht in aan de kassa gaan zitten van de GB
Nu zal ik toch al een betere job hebben. Al is het misschien niet volledig met dieren.
Degene die samen met mij gaan afstuderen, hebben toch al enkele vooruitzichten. Sommigen studeren ook nog verder.
OohafoO schreef:Ik doe op het moment een dierenopleiding MBo niveau.
Heb ook al meerdere banen aangeboden gekregen. Allemaal in de dierensector. Vind het super leuk werk ook.
Moet alleen nog gaan bedenken of ik na deze opleiding niet nog een studie wil gaan doen (ook in de dieren)
OohafoO schreef:Opzich hoor ik van veel mensen dat hier ook weinig is te vinden. Misschien heb ik gewoon elke keer geluk met mijn stage's.
Wat voor werk zou je er presies willen in de dieren?