Ik heb al de pest aan het eten van groente aardappels en vlees, bah wat vind ik dat goor.

Maar goed, ik zit dus op school neem mijn broodjes met kaas mee en eet dat op.
Als ik dan thuis kom bewaard mijn moeder warm eten voor mij wat ik dan s'avonds op kan eten, maar dan zitten mijn ouders lekker achter het brood, en moet ik dat gore eten naar binnen werken!
Ik word daar gewoon weg chagerijnig van.

Maar goed, nu eet ik hoog uit 2 keer in de week [in het weekend dus wanneer mijn ouders thuis zijn] wel mijn warme eten.
Maar ik merk wel dat ik veel prikkelbaarde ben zins ik mijn groentes niet meer binnenkrijg.
Ik heb al wel van die vitamine tabletten die ik dagelijks slik, maar die werken ook geen drol.

Ik denk dat veel mensen hier gaan zeggen ja je moet toch je groentes binnen krijgen, maar dat is toch geen 'optie' omdat ik het tóch niet doe.
Ik vind het al zo goor, en ik vind het zowieso al balen dat mijn ouders dan brood eten.
Ik heb ook al eens gevraagt of we niet s'avons gezamenlijk met z'n allen warm kunnen eten, maar nee dat willen ze niet.
Ik moest dit gewoon even kwijt, maar als jullie tips hebben wil ik ze altijd horen.
Gr Kirsten.