Na lang twijfelen heb ik toch maar besloten om mijn verhaal hier te zetten..
Het breekt me gewoon op en ik weet me echt geen raad meer..
Ik had gewoon echt nooit gedacht dat dit me zou overkomen..
Ik zal het niet te lang maken en wil ook niet teveel in details treden, maar het komt zeg maar hierop neer:
Twee jaar en 7,5 maand waren mijn vriend en ik samen. Alles leek goed te gaan, hij studeerde al 1 jaar en ik ga volgend jaar ook studeren en dus leek het ons leuk om samen op kamers te gaan. Hij leek net zo enthousiast als ik.
Ik was al vaker met zijn familie op vakantie geweest en we waren ook echt onafscheidelijk. Tuurlijk, we hadden ook wel eens ruzie, maar verder niks.
Hij was mijn beste maatje en ik hield echt zielsveel van hem..
Begin maart (op een donderdag) waren we naar een appartementje gaan kijken. Hij leek echt enthousiast en het weekend was verder ook goed.
Maandag ging hij weer terug naar waar hij studeert. Die maandag hebben we gewoon nog veel gesmst en er was helemaal niks vreemds aan de hand. Hij zei gewoon dat hij van me hield, me miste etc.
's Avonds had ik hem nog een uurtje gesproken en ook daar was niks op aan te merken.. Ja, we waren allebei wat moe, maar meer ook niet.
Om 21:30 uur stopten we en ging hij slapen omdat hij de volgende ochtend weer vroeg op moest.
Ik kreeg nog een welterustensmsje van hem waar weer in stond dat hij van me hield, ik alles voor hem was, tot morgen etc.
En precies 12 uur later werd ik wakker met een smsje dat het uit was....
Ik had het niet meer.. begreep er echt helemaal NIKS van.. wat was er toch in godsnaam gebeurd...
In het smsje stond ook dat ik hem niet mocht bellen, smsen, e-mailen of langskomen. Ik zou hem toch niet bereiken..
Ik heb hem toen 1,5 week met rust gelaten (en alleen maar gehuild, maar ik dacht dat ik het erger zou maken als ik me aan hem ''opdrong'') en hem toen voorzichtig een smsje gestuurd dat ik wilde praten.
Daarop kreeg ik meteen een heel bot smsje terug dat hij niet wist wat hij dan moest zeggen, dat het te vroeg was en dat het hem speet, maar dit was wat hij wilde...
Daar ging de achtbaan weer voor mij...
Weer heb ik hem zo'n 3 weken met rust gelaten.. toen mailde hij me opeens omdat mijn moeder zijn ouders een aantal keer had geprobeerd te bellen. Hij woont niet meer thuis, maar dat had zijn moeder hem blijkbaar gezegd.
Nou, die e-mail begon met ''Ik hoorde van m'n moeder dat je nou alweer had gebeld en dus stuur ik je maar eens een e-mail. Het is nu al een tijdje geleden en ik weet dat het aan je vreet dat je niks van me hoort.''
Zoals jullie misschien wel begrijpen, de mail werd er niet leuker op.. Hij kraamde echt gigantische onzin uit.. het sloeg gewoon nergens op.. wel zei hij heel duidelijk dat het NIKS met andere meisjes te maken had en dat geloof ik ook. Ga daar dus alsjeblieft niet over speculeren. Niet omdat ik het niet horen wil, maar omdat het gewoon niet waar is.
En onderaan de e-mail waagde hij het ook nog om te zeggen dat ik dit en paar dagen moest laten bezinken en dan iets terug moest sturen, het liefst met niet teveel vragen............ (goh ja, ik zou inderdaad nog vragen kunnen hebben.......
)Ik heb hem een redelijk correcte, maar duidelijke e-mail teruggestuurd, waarin ik o.a weer zei dat ik graag met hem wilde praten.
Ook daar kreeg ik een l*llige reactie op. Hij begon gemeen, in het middenstuk werd hij wat liever, dat ik wel echt een geweldig persoon was en het hem zo speet hoe het was gegaan, maar hij kon niet anders etc etc. En dan eindigde hij weer zo hard en gemeen.
Deze e-mail is nu bijna 2 maanden geleden, ik heb daar niks meer op teruggestuurd en heb nu al al die tijd niks van me laten horen..
Het vreet aan me, het verteert me echt bijna..
Ik trek het gewoon niet meer en weet gewoon echt niet meer wat ik moet..
Het heeft me echt zo gigantisch veel moeite gekost om niks van me te laten horen.. maar het is me gelukt.. nu al 2 maanden.. ik heb dik een maand geleden mijn laatste schoolexamenweek gehad en dat was voor mij dus een reden om daarvoor niet naar hem toe te gaan omdat ik anders misschien die SE's zou verpesten.
En aankomende week beginnen mijn centraal examens. Ik sta er erg goed voor dus er kan eigenlijk niks gebeuren. Maar toch.. leren gaat zo moeizaam en het is gewoon zó moeilijk..
Ik probeer zoveel mogelijk te leren, mezelf op het been te houden, ik fitness zo vaak mogelijk, volg kickfun lessen, zet me in voor mijn baantje etc etc.
Ik probeer echt niet bij de put neer te zitten, maar het is zo ongelofelijk zwaar.
Ik kan niet meer slapen, nu dus al bijna 3 maanden niet. Of ja, nauwelijks. Ik kom gewoon niet in slaap voor 3-4 uur 's ochtends.. ik heb inmiddels een slaaptekort van hier tot Tokio en terug..
Overdag kan ik mezelf soms redelijk goed afleiden, maar 's avond niet.. dan komen alle gedachten.. de herinneringen.. de vragen.. en word ik weer overspoeld met alles..
Ik zat op kamers, maar ben nu weer even bij mijn ouders omdat ik het gewoon niet volhoud in die kamer met alle herinneringen..
Ik huil mezelf meestal in slaap en dan heb ik bijna iedere nacht een nachtmerrie waardoor ik al met een loodzwaar gevoel opsta en met een beetje pech blijft die nachtmerrie me dan de rest van de dag achtervolgen. Het is gewoon zo uitputtend..
Ik praat veel met mensen, ook die hem kennen, en niemand begrijpt het..
Ik ben al naar een astroloog gegaan en die heeft me wel erg kunnen helpen, alleen de pijn en het verdriet blijft natuurlijk heel erg..
Ik heb homeopatische middeltjes tegen liefdesverdriet/emotioneel er doorheen zitten gekregen.. ik neem bepaalde rustgevende (natuurlijke!) middeltjes die ook voor het slapen zouden moeten helpen.. Maar echt beter voel ik me niet.. Ik geloof het allemaal gewoon ergens niet.. Nog bijna dagelijks word ik met een nachtmerrie wakker en denk dan Óh gelukkig, het was maar een anchtmerrie...........'' tot de realiteit weer tot me doordringt..
Ik doe en probeer hier echt uit te komen, maar het voelt gewoon echt alsof ik 1 stap vooruit doe en weer 3 terug.. Ook als ik me soms 2 dagen ofzo wat beter voel, stort ik de 3e dag weer compleet in elkaar..
Het sloopt me gewoon letterlijk.. mentaal en fysiek kan ik het gewoon niet meer..
Ik hou zo zielsveel van die jongen.. ik begrijp het gewoon niet.. ik hoef niet persé te weten waarom hij het heeft gedaan, maar waarom op DEZE manier.. want ik ben er inmiddels wel uit dat hij gewoon gigantisch met zichzelf in de knoop zit, niet weet wie hij zelf is etc etc.
Maar waarom zo.. waarom op zo ongeveer de ergste manier die er is..
Hij hield zóveel van me.. we hebben zóveel dingen samen gedeeld.. hij voelde zich altijd zo fijn bij me.. ik..
Wat gaat er toch in zijn hoofd om..
Ik kan me gewoon echt NIET voorstellen dat je iemand zoiets aan kunt doen.. dat is gewoon bijna onmenselijk..
En ik kan ook gewoon niet geloven dat het hem niks doet.. ik geloof echt niet dat hij zichzelf nog recht aan kan kijken..
Zoveel verschillende emoties door elkaar heen.. woende, pijn, verdreit, wanhoop, onbegrip... ik voel me zo extreem in de steek gelaten, zo minderwaardig.. alles lijkt zinloos en de laatste 2 weken is het echt kei en keihard op mijn tanden bijten.. iedere keer weer moet ik mezelf ervan weerhouden om hem niet op te bellen of iets..
Het is gewoon zó frustrerend en oneerlijk..
Ik heb met een goede vriendin van me afgesproken dat we na onze examens naar hem toegaan.. maar dat is ''pas'' over 2 weken en ik ben ergens zo ontzettend bang..
Zo DOODSbang dat hij me niet wil zien/spreken... gewoon wegloopt en me negeert.. en wat het met me zal doen als ik hem weer zie.. ik ben zo bang dat ik in elkaar stort ofzo..
Dat ik hem niet kan knuffelen.. het snijdt gewoon zó door me heen.. want ik heb nog steeds dat beeld in mijn hoofd van hoe lief hij was..
Ik kan het op deze manier gewoon niet afsluiten..
Hoe ontzettend veel ik ook nog van hem hou, en hoe graag ik ook terug zou willen.. en hoeveel pijn en tegenzin het me ook kost om dit te zeggen, het is ook echt afgelopen tussen ons.. het is gewoon niet meer te lijmen wat hij heeft gedaan..
Ik wil er dus ook niet heen met de intensie om het te lijmen.. dat gaat gewoon niet meer..
Ik krijg echt veel steun van mensen om me heen.. maar toch voel ik me zo ziels alleen.. zo verlaten.. Het doet gewoon zó'n pijn.. dat iemand waar je zo verd*md veel van houdt en zóveel vertrouwen in had.. gewoon zoiets kan doen..
Dankjewel voor het lezen.. het is toch langer geworden dan de bedoeling was..
Als iemand wat behulpzame woorden/tips heeft.. heel erg graag..
Liefs...
wat een vuillak zeg bah..
dat je weer een hele lieve vriend krijgt.. al lijkt dat nu ver weg voor jou..
Ik heb geen tips voor je behalve proberen veel bezig te zijn met leuke dingen zodat je er niet aan hoeft te denken, maar dat doe je al geloof ik. Wat een verschrikkelijk flauwe/laffe manier om het uit te maken. Veel sterkte de komende tijd en ook met je examens!
van mij.
Ik heb alleen maar fatsoen, das iets wat ik van jou vriend dus echt niet kan zeggen.
) 

niet het lef hebben iets face to face te zeggen