Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

). Dus ik had tien euro per uur. Ik was 16, en dat is echt redelijk om te vragen. Lynn_Nikita schreef:lady elminra, als 16 jarige staat er dus 454.35
dat gedeeld door 164.67 is dus ongeveer 2.75
maar hoe kan het onderste bedrag, dus 3.21 netto zijn
dit is toch meer dan bruto bedrag en kan dus niet
Lynn_Nikita schreef:ik vind 10- voor 16 jarige erg veel hoor
LadyElmira schreef:Als je zwart gaat oppassen hoef je je niet aan dit uurloon te houden. Normaliter vraag je dan een uurloon van vijf tot tien euro, ligt aan de werkzaamheden. Ik deed strijken bij mensen thuis en ik vroeg 7 euro per mand plus 3 euro per uur. Ik was ook met 1 mand ongeveer een uur bezig (grote mand). Dus ik had tien euro per uur. Ik was 16, en dat is echt redelijk om te vragen.
Onderste is constant hoger. Denk eerder dat het bedrag onder je maandloon het nettoloon per uur is. Wat de middelste dan is weet ik niet.

Faelivrin schreef:Inderdaad, zat er ook net naar te kijken.Onderste is constant hoger. Denk eerder dat het bedrag onder je maandloon het nettoloon per uur is. Wat de middelste dan is weet ik niet.
.
4,20 euro per uur, om tulpen te koppen (wel zwaar werk). Lynn_Nikita schreef:wat zijn minimumlonen van belgie en duitsland, weet iemand dat toevallig??
Ze liggen hoger dat weet ik wel, maar wil het verschil wel eens zien
.
. Faelivrin schreef:Het hele huis schoonmaken vind ik dan weer wat anders dan een paar uur in de week op een kind passen en de strijk doen.