Haai,Moet dus een outfit hebben voor de verjaardag van mijn vriend. Heb een heel leuk rokje gekocht in de kleur leger groen. Wat voor soort/kleur truitje zou ik daar op kunnen dragen?Groetjes AshleySorry als dit verkeerd staat
Ehm.. tja nogal logisch: Groen of wit of je doet rood ofzo en dan doe je (als je gaatjes hebt) ook rode oorbellen in of een rode ketting om Bruin kan ook
Ja eigelijk zou dat wle moeten ja. whaha morgen even me kast uitpluizen en dan maar weer naar de bogaard. Verdere idee mag altijd
Roze zie je er tegenwoordig ook veel bij. maar limoengroen is ook erg leuk en idd zwart en wit zoals al eerder genoemd werd.
Je kan ook een bepaald kleur shirt aan trekken met daar een groen printje op, dan maakt de kleur niet uit.
Lichtroze lijkt me idd ook wel leuk Ik heb ook een legergroen rokje, die combineer ik vaak met een zwart topje, is ook een leuek combi
(licht) roze staat inderdaad erg mooi op legergroen. Verder zwart, wit en rood, er kan eigenlijk best veel op!
Bruin, beige, wit, grijs. Vanalles past er bij. Gewoon wat aantrekken, voor de spiegel gaan staan. Dan zie je het vanzelf Past meer bij dan je denkt.
zwart(ma wel beetje warm) of wit staat altijd leuk! ik vind beetje groen of zo ook wel leuk! of uhm....bruin!
Ik denk dat wel allerlei kleuren erop kunnen. Roze vind ik iig altijd leuk op die kleur, of geel ofzo.