Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
chickey schreef:Ik heb het nog niet terug maar heb het ook echt pas op het laatste moment ingediend.
mo_van_dijk schreef:Ik heb nog niet eens reactie gehad. Ik had wel een brief gekregen dat ik het al had verstuurd, maar dat ik het nog een keer moest invullen..
Beetje vreemd, ze weten wel dat ik wat heb verstuurd, maar niet wat!! Dus toen nog maar een keer gestuurd.
mo_van_dijk schreef:Ik bedoel te zeggen dat ze wel wisten dat ik het had verstuurd! De rest begrijp ik wel, hoor!

en idd het id toch weer een lekker bedrag

Rianneke schreef:ik heb het ook erg vroeg verstuurd, maar ook nog niks gehoorden idd het id toch weer een lekker bedrag
Heb hem handmatig ingevuld en opgestuurd, dus heb ook niet kunnen berekenen wat ik terug zou krijgen... Merilyn schreef:Ik heb wel al de teveel betaalde BTW teruggekregen aan de hand van mijn zakelijke belastingaangifte. Deze is er wel tegelijk uit gegaan met de privé aangifte, maar dat geld heb ik dus nog niet.
Lous schreef:Merilyn schreef:Ik heb wel al de teveel betaalde BTW teruggekregen aan de hand van mijn zakelijke belastingaangifte. Deze is er wel tegelijk uit gegaan met de privé aangifte, maar dat geld heb ik dus nog niet.
Denk dat dan gelijk met de andere priveaangifte komt, dus half juni (afgelopen jaren ook geweest)
efaa schreef:dat je het vorig jaar in mei al terug kreeg is wel vroeg dan, ik denk dat ik het pas eind juli krijg ofzo of nog veeel later want heb het eind maart pas verstuurd.