Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik ben weer helemaal blij
iedereen zit me zo bang te maken dat het een hele zware studie is en dat je geen tijd over houd enzo!
(zeker als ik straks licht in de bak heb)
Laui! schreef:En financieel dan? Dat is voor mij het grootste obstakel, zonder mijn ouders kan ik 'm vrees ik niet onderhouden. Qua tijd (ga diergeneeskunde doen) moet het wel lukken, maar t geld groeit me nog steeds niet op m'n rug!
ukkie schreef:Fysiotherapie is bovendien een redelijk zware opleiding (zeker fysiek) en wat dr_jacksel zegt; aan t einde van de week heb je hem wel hangen dit zijn wel dingetjes waar je rekening mee moet houden!
erg intensief!
Het is een geweldige opleiding en loop anders een keer een dagje mee op een opleiding!!
) dat had de schoolarts gezien toen ik 10 was en toen moest ik ook naar kinderfysiotherapie, daar kreeg ik allemaal oefeningen om thuis te oefenen maar omdat ik ook nogal lenig ben in mn rug had ik totaal geen moeite met die oefeningen en ze vond het moeilijk om goeie oefeningen voor mij te verzinnen. ik heb m'n oefeningen wel braaf gedaan maar het staat nog steeds een beetje scheef (heel weinig maar, maar het was al heel weinig), ik heb er dus niet echt veel aan gehad, behalve dan dat ik toen wist wat ik later wou worden