Beste Bokkers, Er gaat een nieuwe paardensite de lucht in, namelijk http://cheyenne.magix.net (En nee, hij kon niet makkelijker haha) Neem er even een kijkje, en laat me weten wat je ervan vindt! Ik hoor het graag! Groetjes, Cheyenne!
Laatst bijgewerkt door Mireille op 12-04-08 19:47, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:[i][/i] van de gehele tekst af gehaald
Hey Cheyenne, mooie site, nootje van kritiek, ik kan de foto's zo van je site af pikken om te printen, op te slaan enz. Ik zou daar nog een beveiliging voor zoeken Heel veel succes met de site groetjes
ik ga met de rest mee, erg leuk! doe jij verder ook fotoshoots ? ik wil graag mijn paard (en samen met mij) eens goed op de foto hebben, ze is alleen niet zo fotogeniek en blijft niet zo lang stilstaan
Dank je allemaal. Ja Winegum, daar heb je zeker een punt! Ik vind het ook erg vervelend, want ik kan er namelijk geen tekst bijzetten, dus dat wil ik binnenkort zeker proberen te veranderen met misschien een andere site, maar eerst eens kijken hoe dit allemaal gaat verlopen..
Ik zou de inhoudsopgave in het Nederlands doen, tenzij je internationaal actief bent natuurlijk. Dit geeft een beetje een kinderlijke indruk, vooral omdat je geen ''echt'' domein hebt.