ik heb Daan Schuumans gezien!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 21:30

marliesjuhhh schreef:
ja vast je vriendin heeft helemaal niets met hem gehad dat zou je wel willen he maar ja dat zag je in je dromen Slapen


echt hoor, in de brugklas Hij komt uit Haren bij Groningen zoek maar op, zat bij mij op school.

iloveyou
Berichten: 348
Geregistreerd: 02-11-02
Woonplaats: s-deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 21:45

jaja

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 21:51

Tof!! ik hem hem ook eens gezien, op de kermis Haha!
alleen was Jennifer er niet bij.
Ik vind hem helemaal geen kwal! vooral in westenwind was hij leuk.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 22:13

nou ja dan geloof je het niet Frusty

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 01:12

jeetje net of het zo bijzonder is dat je erom gaat liegen zeg! Mssr hij was toch ook ridder floris? Haha!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 03:11

Ik geloof je hoor Kayla *LOL*

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 10:40

ik ken ze ook (vooral jennifer Knipoog ). ik vind ze beide doorsnee nederlanders, alleen op het scherm komen ze er met wat meer glamour uit te zien.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 13:19

ik vind Jennifer best mooi om te zien, Daan niet

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 22:06

Jennifer Hoffman heeft toen ik nog op de middelbare school zat een paar jaar bij mij in de klas gezeten. Oh ja, en toen ik nog op turnen zat, heeft ze ook bij mij in de groep gezeten. Tijdens 't turnen ging ik wel vrij vaak met haar om, maar op de middelbare school niet meer eigenlijk. Ze heeft ook maar heel kort op turnen gezeten, een maand of 2, 3 ofzo.
Ze is ook niet de eerste van mijn oude school die op tv verschenen is. Ook dat ventje van Kees&Co zat bij mij op school. Hij zat een klas lager dan ik.

Ik heb samen met mijn zus ooit eens voor de grap opgeschreven hoeveel bekende mensen we in totaal hebben gezien. We kwamen toen ruim boven de 100 uit, maar dat zullen er intussen wel weer veel meer zijn. De laatste was in ieder geval 1.5 maand geleden tijdens het homo-huwelijk van mijn oom (nu ooms). Ze gaan veel om met Loes Luca. Ze was getuige bij de bruiloft.

Oh nee toch niet! Ik heb Jochem Meijer vorige week nog gezien. En de week daarvoor nog Marc-Marie Huijbregts. En de week daarvoor Droog Brood (iets minder bekend). Allemaal cabaretiers (ga ik nogal graag heen),

Oh en ik vergeet er nog een; deze week bij ons in de stad stond Anita Witzier een man en een vrouw te interviewen met cameraploeg en al bij de Free Record Shop. Ik ben nog expres met een collega van mij langs de camera gelopen Cool . Dus misschien kom ik zelf nog op tv Haha! .

Het zijn er de laatste paar maanden toch wel aardig wat geworden!
De bekendste die ik de laatste 3 maanden gezien heb was bij mij toch wel A-ha Kwijl . En ook de leukste naar mijn mening.

Hmmm......ik geloof dat ik een beetje off-topic ben geraakt, maar je had dus Daan Schuurmans gezien. Tja, ik ben zelf niet zo'n fan van Daan Schuurmans, maar ik geloof ongetwijfeld dat hij er aardig wat fans op na houdt. Achja...altijd leuk om iemand in het echt te zien! Vooral als je het niet verwacht.....
Laatst bijgewerkt door JessicaG op 26-12-02 22:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 22:10

kayla"]
[quote="marliesjuhhh schreef:
ja vast je vriendin heeft helemaal niets met hem gehad dat zou je wel willen he maar ja dat zag je in je dromen Slapen


echt hoor, in de brugklas Hij komt uit Haren bij Groningen zoek maar op, zat bij mij op school.
[/quote]

Waar zat je dan op school?? (ik zit ook in Haren op school Haha!)

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 23:09

he grappig, op het maarrrrrrrtenscollege (de rrrrrrr dien je als kakker-r uit te spreken), jij?

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 09:02

kayla schreef:
he grappig, op het maarrrrrrrtenscollege (de rrrrrrr dien je als kakker-r uit te spreken), jij?


Ja, ik zit ook op het maarrrrrrrrrrtenscollege!!!
Wat grappig!!!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 09:53

ik ben er inmiddels al een poosje af hoor Lachen

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 20:07

kayla schreef:
ik ben er inmiddels al een poosje af hoor Lachen


Hahaha ik ben nog maar pas begonnen Knipoog