hallo allemaal,
ik weet niet of het hier goed staat, maar ik ben op zoek naar meer gedupeerden van Gamevarea, dit is een website waar je gamecomputers kunt kopen voor lage prijzen, zoals de Nintendo Wii en Xbox.
ons is het volgende gebeurd, mijn zus wilde voor haar vriend zijn verjaardag een Nintendo Wii bestellen, nu komt zij niet om in het geld en ze heeft haar laatste spaarcenten erin gestopt. mijn moeder en zusje hebben oko meebetaald aan het cadeau.
nu blijkt dit bedrijfje te bestaan uit oplichters, waar wij dus te laat achterkwamen. achteraf denk je: 'hadden we nu maar...', maar daarvoor is het te laat. op internet zijn meerdere mensen te vinden die door het bedrijf opgelicht zijn, een telefoontje naar Barclays Bank in Engeland (waarnaar het geld in eerste instantie werd overgemaakt) leverde niets op. onze bank (Rabobank) heeft een brief gestuurd naar Barclays, we wachten nu af wat dit op gaat leveren.
het gaat dus als volgt, je wilt een computer bestellen, en men vermeldt dat er niet met creditcard betaald kan worden, overmaken kan wel, en ze accepteren geen PayPal. je maakt braaf het bedrag over, maar vervolgens wordt er nooit geleverd. in eerste instantie komt de site mijns inziens erg professioneel over, maar de alarmbellen gaan rinkelen als je ziet dat de shipping voor een apparaat van 189 Euro GRATIS is, dat ze je een nieuw apparaat sturen als het kapot gaat (ipv repareren zoals bij dergelijke apparaten over het algemeen gebruikelijker is), en dat de prijzen EXTREEM laag zijn. helaas kreeg ik en de vriend van mijn zus het pas onder ogen toen het al te laat was...
dus, als er meer mensen zijn die door Gamevarea zijn opgelicht, laat het hier weten. verder zijn ALLE andere ervaringen met internetoplichting en wat ermee te doen hier ook welkom natuurlijk, wij willen het geld terug zodat we alsnog een mooi cadeau kunnen kopen.
alvast bedankt,
Groetjes Renée
Laatst bijgewerkt door Ann op 01-04-08 09:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Links aangepast.