de grootste ergernissen op je werk???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 18:32

In dit geval mochten ze het toch, we hebben wel contracten, maar allemaal via het uitzendbureau en die zijn nu wel verplicht ander werk te vinden. Maar hoe dan ook zal dat nog wel even duren..
Maar goed nogal off-topic sorry..

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 18:40

Ik heb een collega die me aardig op me zenuwen werkt op dit moment...
* ze trekt haar oude wijven broek op tot ver in der naad en tot onder de bh.
* als ze klaar is met eten klopt ze op haar oude wijven buikje en lacht "hahaha, het valt goed" Verward
* Ze maakt dit geluid als ze moeten niezen en neus snuiten:
WHAAAATJHAAAHHHH!prfft prfffft prfffttt.
Heel rytmisch maar je schrikt je de klere!
* 's ochtends zegt ze nooit "goedemorgen!" maar heel overdreven articulerend: "GOEDENNNOCHTENNND"
* als een projectleider weg gaat voor een vergadering zegt ze "veel plezier"
* als je even zonder jas de deur uitloopt voor het een of ander zegt ze: "JAS AN!"
(ik doe dan net of ik terug groet en zeg dan ook: "Jas an!" )

Zo kan ik nog lang doorgaan, zijn maar hele kleine dingetjes maar op een vrijdag is het snel te veel en MOET ik het wel van me af Bokken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 18:42

Sjuimpje schreef:
* als je even zonder jas de deur uitloopt voor het een of ander zegt ze: "JAS AN!"
(ik doe dan net of ik terug groet en zeg dan ook: "Jas an!" )


Ze is bang dat je ziek word zeker? En dat je dan ineens je scheduled sickdays op gaat nemen?

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 10:14

Als uitzendkracht mag je wel van gelijk ontslagen worden.
Dat is bij mij dus ook gebeurd 5 weken geleden Frusty
Als uitzendkracht mag je ook van de ene op de andere dag ophouden met werken. Als je er dus geen zin meer in hebt, mag kan je gewoon gaan.
Maar daar staat tegenover dat ze jou ook zo kunnen ontslaan. Ik werkte als secretaresse. De hele dag gezeik aan je kop:"wil je dat doen, wil je dit doen "

Ben 4 weken werkeloos geweest en sinds één week werk ik weer als chauffeuse voor een auto lease bedrijf.
Echt zo gave baan!!!! De hele dag ben je aan het rijden in de meest luxe auto's (jaguar, BMW). De enige iriitatie is af en toe het verkeer en flitspalen

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 11:36

Zoals bij velen is ook bij ons communicatie een groot probleem. Bij ons praat altijd iedereen langs elkaar heen. "Weet je dat niet??? Maar ik dacht dat die en die dat wel verteld hadden..." En aangezien ik de laatste tijd niet veel op kantoor heb gewerkt gaat dan dus alles aan mij voorbij, want ik vang niks tussendoor op. Heel irritant.

En verder word ik doodziek van al dat geklets en geroddel en gestook tussen het personeel onderling. Jaloezie viert meer dan eens hoogtij. Misschien ook een beetje branche-typisch (schoonmaakbranche), maar ik heb bij een multimediabedrijf gewerkt en daar konden ze er ook wat van.

Ook word ik een beetje simpel van het feit dat iedereen denkt dat ie kan poetsen, maar dat is absoluut een groot misverstand. Daarbij is bedrijfsschoonmaak een heel ander verhaal dan je eigen huis poetsen.
Veel mensen willen makkelijk een centje bijverdienen zonder daarbij al te veel uit te willen voeren. En dan krijg ik de klant weer op m'n dak omdat die zich scheel betaalt aan een professioneel schoonmaakbedrijf, maar wel aan z'n bureau en de wc vastplakt. Frusty