Wat is volgens jou het meest opvallende geweest? Of het meest leuke, of het meest verdrietige? Wat herinner jij je nog van het afgelopen boktjaar?
Wat mij nog bijstaat van het afgelopen jaar: het overlijden van Sandra, die bij een proefrit van haar paard viel. Haar droom, een eigen paard, was juist hetgene wat een einde aan het leven maakte. Heel droevig, heeft een behoorlijke impact gehad. Nu bijna een jaar later staat er nog een sticky topic op Algemeen. En daardoor lijkt het weer als de dag van gister...
Dan de AMF, Stapmolen en uiteindelijk een aantal bans.
Het overlijden van verschillende boktpaarden wat altijd heel verdrietig is.
De moord op Pim Fortuyn en de discussies die daaruit voortkwamen. Alles wat met politiek te maken had kwam aan de orde. Er kwam geloof ik ook een apart forum voor.
Dan Dorine, die toch weer aan de chemokuren moest, maar die toch altijd zo postitief en sterk blijft

Ja Dorine heeft echt wel haar plekje op bokt veroverd.

Maar er waren natuurlijk ook de leuke dingen: de geweldige boktmeetings, waardoor je iedereen wat beter leert kennen. Veel leuke mensen ontmoet het afgelopen jaar!

En voor mijzelf de eindeloze zoektocht naar een leuk paard, die ik uiteindelijk ook gevonden heb. Tot vervelens toe heb ik er topics over geplaatst omdat het steeds niet doorging

En het geklier op het kippenhok en slowchat

Dat heeft al heel veel gespreksstof opgeleverd volgens mij

Er zijn ongetwijfeld nog veel meer dingen, dus voordat ik alles ga opnoemen zal ik mijn mond houden en jullie ook eens in jullie geheugen laten graven...