Ik wil een BH die lekker zit!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Knoesje

Ik wil een BH die lekker zit!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-08 21:21

Hallo allemaal!

Ik ben gezegend met een flinke C-cup en een omvang van 73 cm. Haha!
Helaas irriteren alle soorten BH's me.
BH's met beugels prikken in mijn zij en softBH's zijn te slap voor mij.
Nu loop ik met nieuwe Sport-BH's van Triumph, irriteert die band weer zo...

Kennen jullie het probleem?
Wat gebruiken jullie?

8nnemiek

Re: Ik wil een BH die lekker zit!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 21:32

Ik heb maar een A'tje Tong uitsteken Maar ik ken het probleem wel, bh's met beugels prikken me ook altijd, en ik wilde er wel eentje met een beetje vorm, maar die vond ik nergens zonder beugels.. Nou ik heb er nu eindelijk een gevonden; bij de V&D hebben ze bh's zonder beugel, mooie vorm, met n beetje vulling, zo'n schuim.. Die zitten érg fijn vind ik Ja

xCarlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 21:33

die zwarte van de Hema! Zitten heerlijk Lachen

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 21:35

IEdereen zal nu wel lachen..Maar ik heb zelf een Cup D..en ik heb moeite met het vinden van fijne, goed ondersteunende bh's..Ik was het op een dag beu, om dure bh's te kopen, die toch maar kort mee gaan..Nu haal ik ze dus bij de Zeeman..Heb er toevallig vanmiddag nog 3 bijgehaald..Zitten heerlijk, gaan lang mee..Al heb ik wel de simpele huidskleur, zwarte en witte, maar ze zitten wel heerlijk! Lachen..Alleen als er 1 kapot gaat, gaat de rest ook haha..Zoals zaterdag bij Laurens van Lieren..een paar flinke bokken en toen ging mijn al versleten beugel *KRAK* doormidden Clown..Maar heb die bh's allemaal al redelijk lang, en ach voor 6 euri per stuk, mag je niet klagen toch.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 21:38

ik haal heel veel van het eigen merk van de hunkemoller, die zijn zacht, goed stevig en ondersteunen goed. ook zijn ze niet zo heel duur.
ik heb laatst zo'n nieuw soort BH gehaald, die uit 1 stuk gesneden zijn en geen naden hebben, maar die beviel toch wat minder. opzich zit het als gegoten, maar de randen zijn behoorlijk scherp waardoor ik irritaties op mijn huis krijg Verdrietig

Knoesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-08 22:02

Ik heb ook zwarte gehad van Hunkemöller, van die sportBH's, maar het nadeel was weer dat
de onderband omhoogklapte, dubbelging dus, waardoor ik een snijdend dun bandje onder mijn borsten
kreeg, ook niks dus. Huilen

Oja, en die voorgevormde dingen van tegenwoordig vind ik ook niet fijn.
Mijn borsten lijken dan nog groter en ze lijken dan zo nep, van schuimrubber Sigaar

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 22:18

Bij de hema heb je van die naad en weet ik veel wat voor loze BH's. zien er erg comfortabel uit, misschien die eens proberen? Lachen

Mloei

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 22:20

Ik heb ze zelfvan hünkemoller, hema, v&d, c&a, etc.
Wat ook nog wel eens kan helpen is om iemand even te vragen bij zaakjes die er echt verstand van hebben. Probeer het bijvoorbeeld eens bij livera of Hünkemoller. Het is misschien even vervelend of genant, maar die mensen hebben al heel wat gezien en geven vaak erg goed advies! Lachen

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 22:23

Je bent niet de enigste...heb allerlei BH's in de la liggen.Voorgevormt, sport, met beugel, zonder beugel....Maar weet eigenlijk nog steeds niet welke maat ik heb Bloos ...Zonder beugels is er niks aan het handje, maar zodra ik een BH aan heb met beugels of de voorgevormde varianten dan heb ik flinke bobbels boven op m'n borsten.Erg irritant!Iemand tips om te meten welke maat je nodig hebt?

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 22:24

Misschien kunnen jullie inderdaad gewoon laten opmeten bij een lingerie zaak. Ja Dan heb je meeste kans dat je iig de juiste maat hebt!

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 22:26

Ik ben naar een lingerie zaak gegaan. Vond het niet erg prettig om daar naar binnen te gaan, maar met een cup c en H&M BH's gaat gewoon niet samen
Nu heb ik 3 erg vrolijke BH's die erg goed zitten Lachen Het is gewoon handig dat er iemand met verstand je erbij helpt!

Mloei

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 22:27

marlies85 schreef:
Je bent niet de enigste...heb allerlei BH's in de la liggen.Voorgevormt, sport, met beugel, zonder beugel....Maar weet eigenlijk nog steeds niet welke maat ik heb Bloos ...Zonder beugels is er niks aan het handje, maar zodra ik een BH aan heb met beugels of de voorgevormde varianten dan heb ik flinke bobbels boven op m'n borsten.Erg irritant!Iemand tips om te meten welke maat je nodig hebt?

Een meetlint (of hoe dat ook al weer heet Knipoog ) en dat om je borsten trekken en eronder.
Dan even op h&m.com kijken, daar staan de maten!

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 22:28

Ik heb zelf 75C.
Ik heb bh's van Esprit, zitten heerlijk. Lachen

janne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 22:29

ik ken het probleem.
ik heb altijd bandjes die afzakken dat is ook super irrie.
en krijg ook snijplekjes van sommige bhs
gelukkig heb ik een normale maat maar zelfs dan heb je gezeur.
vooral de bandjes die na 2 min al op mijn bovenarmen hangen

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 22:29

sport bh van de hema,daar ben ik heel tevreden over,dan beweegt er tenminste niets meer.....

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 22:30

Oh ik ken dat ik volg ook even.. Bij mij sluiten ze nooit goed aan onder mijn borsten, grotere borsten hebben is echt lastig... Niet alleen met BH's Boos!! Zucht.. Hoop dat er goede tips komen

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 22:33

Amanda_T schreef:
IEdereen zal nu wel lachen..Maar ik heb zelf een Cup D..

waarom moeten ze lachen?

Hier een goed voorziene bokker met cup E Haha!

Ik haal mijn bh's in Hunkemöller. Ik laat me telkens opmeten en laat die dames daar zelf de bh's uitkiezen, en daar kies ik dan weer uit!

Zo weet ik zeker dat ik een goedpassende bh heb. En van die beugels heb ik echt geen last... Als je beugels prikken heb je niet de goede maat vast!

En elke keer kom ik thuis met mooie, zelfs sexy lingerie! Ik weet m'n kerel wel te vermaken telkens ik van daar kom Knipoog

Dames met grotere borsten mogen gerust gezien worden hoor, maar dan moet je wel jezelf een beetje laten zien Knipoog

kehdra

Zelfde probleem hier. heb cup D. zoooooooo onhandig!

Heb laast bij henk ten hoor een paar bh's gekocht. Super dingen! ga er binnen kort nog wat halen! voor gevormd met beugels. enige probleem zijn die eeuwig afzakkende bandjes.. Boos!

Anoniem

Ik heb geen enkele BH van onder de 100 euro... Komt bij mij ook door een grote bovenmaat (E) en een kleine ondermaat. Haal mijn BH's altijd bij een speciaal zaakje in Amsterdam, superfijn. Ga er 2 keer in het jaar heen voor 2 a 3 nieuwe BH's (met mijn mama die betaalt Tong uitsteken ), en dan blijven we er zeker 3 uur hangen Haha! En die dames maar lopen rondrennen met zeker 10 verschillende modellen. Heel fijn als die allemaal ook daadwerkelijk passen Ja

Caroline1985

Veel mensen hier zeggen even opmeten en naar een BH zaak gaan, heb ik laatst gedaan 200 euro voor een goede bH slik.,. En laat je er nou graag meer als een willen hebben.. Ik heb maat 70E (ben 164 en smal..).. Heb er nu een die goed zit van de Hunkemoller.. Alleen ook deze bandjes snijden Boos!.. HELP

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 22:35

Ik heb nu van de Hunkemoller en die zitten super!
Had hiervoor van de H&M maar daar was ik ineens allergisch voor Verward

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 22:36

Hier een 65 C/D. Ik koop altijd 70 C/D, anders vind ik het te duur worden, zo'n speciaalzaak Tong uitsteken.

Maar ik heb altijd van die nep-push-ups. Die zo'n stijve cup hebben. daar hangt alles ook wel lekker stil in Tong uitsteken.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 22:53

Heb net opgemeten ( lang leve google) maar nu ben ik dus helemaal de kluts kwijt.De website zegt dat ik een 90B moet hebben(2 website's) en weer een ander zegt dat ik 85D moet hebben(ook 2 website's)Ik duik binnenkort wel de winkel in en grits een 90B tot en met een 85D mee het pashokje in....

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 23:41

85E - ik ga eigenlijk altijd naar de speciaalzaak toe. Dan maar ietsjes meer geld kwijt, maar wel een kwalitatieve BH waar je lang mee doet!

deess

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 23:56

hoi! denk ook dat je niet de goeie maat hebt gehad bij de beugelbeha,ik kan helemaal nergens tegen Tong uitsteken zo gauw geirriteerd Koe maar de beugel sportbeha van fila (bij livera) zit mij top. geen te smalle-dus snijdende bandjes of prikkende beugels,goede pasvorm en het draagt gewoon goed.als ik ga rijden dan heb ik liever de boel vastgebonden zoongeveer haha,dan rijd ik met de jogbra van champion.(sportzaak).nou succes!!(ik heb trouwens 75d)