En dan komt er geen water meer uit de kraan....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Equira

En dan komt er geen water meer uit de kraan....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-08 02:02

Nou, soms zit het mee, soms zit het tegen. Wil net een glas water pakken, komt er ineens geen water meer uit de kraan. Alle kranen geprobeerd maar tevergeefs. Kijk op de website van het waterbedrijf; geen storing, geen werkzaamheden. Bel het storingsnummer (24/7 bereikbaar), verbinding wordt direct verbroken. Dit is vervelend..... Boos!

Vjestagirl

Re: En dan komt er geen water meer uit de kraan....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 02:18

Oh bah wat vervelend... Misschien is er pas net iets mis gegaan en hebben ze het nog niet op de site kunnen zetten... dat word een glas cola dus...

Equira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-08 02:27

Ja, zit al aan de dubbelfris, wat ik gemorst heb over mijn handen die ik niet kan wassen.... Knipoog En moet met ongepoetste tanden op bed vanavond. Het ergste vind ik eigenlijk nog dat mijn katjes ook bijna geen water meer hebben en ik heb echt nergens in huis meer water. Helaas ben ik vanavond nog naar de wc geweest en is de spoelbak daarna ook niet weer bijgevuld. Kun je zien hoe normaal het is dat er gewoon water uit de kraan komt op elk moment van de dag, voel me zwaar gehandicapt

Maar het storingsnummer vind ik eigenlijk ronduit belachelijk, gewoon niet bereikbaar......

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 02:29

Hebben de buren hetzelfde probleem? Beetje laat om te vragen alleen... Hmz. Morgenochtend even het nummer proberen en de katjes vannacht melk Vingers aflikken
Laatst bijgewerkt door Schimmelig op 10-03-08 02:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 02:30

Hmmm geen idee, misschien heeft degene met nooddienst net bijzonder goede sex... T zou niet moeten mogen, t kan wel,,

Heb je geen 2de wc in huis?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 02:30

Oei, zonder water ben je inderdaad snel gehandicapt. Heb je een tuin? Staat er niet iets toevallig wat regenwater opgevangen heeft wat geschikt is voor je katjes? Lachen

Equira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-08 02:34

Geen idee of de buren ook problemen hebben, ga inderdaad maar niet meer aanbellen. Helaas voor mijn skatjes heb ook geen melk in huis. Alleen dubbelfris, pure ranja, bier, wijn en diverse soorten sterke drank. Geen tuin (bovenwoning), balkon is leeg, dus geen water opgevangen. Ook geen tweede wc in huis. Ik vrees dat ze droog staan vannacht, ze gaan er vast niet dood aan. Als het nog te lang duurt moet ik morgen maar een flesje spa voor ze halen.... Clown Arme zieltjes.

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 02:37

Als de nood echt hoog is kun je ook naar het pompstation racen en daar een flesje water op de kop tikken Lachen Wat een gezeur zeg, zeker omdat er niemand bereikbaar is, brrrrr Boos!

Equira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-08 02:41

Kreeg een helder idee, katjes hebben weer een beetje water, er zat nog wat in de senseo. Pling
Ik ga zo maar slapen denk ik, morgen om 8.00 hang ik aan de lijn op het normale nummer van het waterbedrijf. En dan maar hopen dat ze het snel op gaan lossen. Moet morgen gewoon van 10.00 tot 17.00 werken..... Sjonge, wat een gedoe.

Natasjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 02:46

Hier nog een waterloze Groninger.... voel me nu ook gehandicapt, hondje heeft dorst

Edit > Het probleem ligt dus niet bij jou persoonlijk lijkt me

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 02:48

Ach wij hadden het laatst ook, maar dat was gelukkig zo weer over..

was gewoon bij ons tijdelijk geen druk op de kraan.

Natasjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 02:57

Ik hoop dat t hier zo ook weer werkt Lachen En anders in ieder geval morgenvroeg, wil dan wel even douchen voor k de deur uit ga hoor Ja

Nouja, eerst maar slapen Lachen

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 08:12

Gisteren was er op stal (eigenlijk in het hele durp) stroomstoring en alle watervoorzieningen komen via een pomp.....geen water dus!!! En dan merk je pas hoe erg je dat nodig hebt.

Overigens kwam ik er pas achter toen ik was wezen plassen en niet door kon trekken Clown

Natasjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 08:26

Hier nog altijd geen water, wel een artikel op home.nl, er schijnt ergens een waterbreuk te zijn, maar waar is nog niet bekend, t gaat waarschijnlijk nog enkele uren duren, Fijn!!! Gestoord Dat wordt dus niet meer douchen, bah bah bah Nagelbijten / Gniffelen

inge81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 08:29

net volop op de radio Knipoog

Citaat:
Grote waterstoring treft stad Groningen e.o
Datum: 10-03-2008 | Foto's: info

Groningen - Sinds middernacht zit nagenoeg de gehele stad Groningen zonder waterdruk. Kranen doen helemaal niks meer. Het waterbedrijf is druk zoekende en bezig het euvel te verhelpen. (update 02:15, 112Groningen.nl Eerste met het laatste nieuws)Hou de site in de gaten voor meer informatie

(Bron: Waterbedrijfgroningen.nl) Storingscategorie : Drukklachten

Waar is de storing? (plaats / wijk / straat) Groningen stad e.o. Omschrijving storingprobleem :

Er zijn sinds 00.30 uur veel drukklachten in de stad Groningen, Groningen Zuid, Lewenborg, Bedum, Haren e.o. De oorzaak van de drukklachten wordt momenteel onderzocht. Welk gebied / straten zitten zonder water Drukklachten komen voor in de stad Groningen, Groningen Zuid, Lewenborg, Bedum, Haren e.o. Aantal aansluitingen zonder water Op welke plek water(tank)wagen geplaatst? VERWACHTE DUUR VAN STORING: Van: 10-03-2008 00:30 Tot: 10-03-2008 ongeveer 08:00 (0800-0202013 storingsnummer)

Ik hoorde wel dat als je iets water krijgt, je het minimaal 2 minuten moet koken, voordat je het kan drinken Knipoog

succes ermee, ik snap dat dit een gehandicapt gevoel geeft Tong uitsteken

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 08:33

Ik hoorde het id ook op het nieuws en het lijkt mij behoorlijk kl0te om tijdelijk geen water te hebben, de supers zijn vroeg open dus dat wordt wassen met spa blauw dus. Sterkte iedereen die het zonder water moet doen

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 08:37

Ik heb wel water, maar de druk is wel minder. Gelukkig heb ik een boiler, dus warm water heb ik sowieso nog wel even.

Natasjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 08:39

Ik hoop dat ze op het station in ieder geval koffie hebben, zat nog wat water in de waterkoker, daar heb ik me vanmorgen maar mee gewassen.... Je moet toch Iets he....

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 09:12

Kun je zien hoe afhankelijk we zijn van de moderne technieken Knipoog

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 09:14

Ik ga vanmiddag naar Grunn en kom morgen terug. Maar goed dat ik net gedoucht heb. Clown

Afhankelijk... Mwoah. Noem het eerder gewenning. Volgens mij kunnen we best een dagje niet douchen. Tong uitsteken

Nou ja, kan er wel over gaan lopen geinen, voor de Groningers is het gewoon vervelend. Hoop dat het probleem snel wordt opgelost!

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 09:22

Ik hoorde het net op het nieuws! Lijkt me echt heel erg lastig als je geen water hebt. Kan je nog 1 x naar de wc, en dan de rest van de dag maar niet doorspoelen? En douchen gaat natuurlijk ook niet! Dan maar bronwater inslaan bij de supermarkt ( maar dat zal ook snel op zijn ).
Hopelijk is er snel weer water!

Handtas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 09:24

Ze hebben dat lek gevonden (hoorde ik), dus het zal wel snel opgelost zijn. Op zich wel jammer. Nu ben ik de eerste drie uur vrij, maar anders zou ik de hele dag vrij zijn...

EvelijnSJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 09:29

Leuk is dat hè, hier hebben we er ook last van.
Trouwens, als je koffie zet met een senseoapparaat, is het dan gekookt genoeg?

Bij mijn vriend thuis(café) zitten ze ook zonder en ze hebben vanmiddag een bridgeclub, want betekent veel afwas. Nagelbijten / Gniffelen Dat gaat niet goedkomen...

Handtas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 09:32

Ik heb zelfs al weer water Nagelbijten / Gniffelen .

Emilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 09:32

Evelijn_ schreef:
Leuk is dat hè, hier hebben we er ook last van.
Trouwens, als je koffie zet met een senseoapparaat, is het dan gekookt genoeg?

Lijkt me wel. Gebruik je dan gewoon een pad?