Hopeloos

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Bonte_

Hopeloos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-08 23:03

Jullie kennen het waarschijnlijk wel .
Hopeloos opzoek naar een vriendje , maar nergens een goede tegen komen . Misschien is hij er wel maar je ziet hem nooit staat .
Ik vind het niet meer leuk. Ben nu 17 jaar en heb nog geen echt vriendje gehad . Waarom , geen idee .
Pff meer valt er niet over te vertellen hé Ach gut maar ik vind het gewoon zo rot , al mijn vrienden hebben wel iemand . Zelfs een andere vriendin van mij heeft wel 10 vriendjes per vinger ( laura ) en waarom vind ik er dan geen ..

Sica
Moderator Over Paarden

Re: Hopeloos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 23:44

Hoe harder je ernaar op zoek bent, hoe minder waarschijnlijk het is dat je een vriendje vind...
Stop met zoeken en geniet van je jeugd! Ga lekker stappen, doe je ding en dan komt het vanzelf wel op je pad.

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 23:46

zelfde probleem hier, 18 jaar en nog geen serieuze relatie gehad.
alleen ben ik niet opzoek, ik zie wel wat ik tegenkom Lachen

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 23:51

Jullie zijn 17 en 18! Ik zou als ik jullie was niet zo dringend op zoek gaan naar een vriendje Bloos Geniet van het vrije leven, een man en als die zorgen komen later wel!
edit: dit staat hier denk ik trouwens verkeerd, ik zal even temmen.

_Bonte_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-08 23:59

bedankt om te temmen Lachen
Het probleem is , normaal ontmoet je meer mensen door uit te gaan enzo . Maar ik ben zo'n type helemaal niet :'( ik hou niet van het harde geboenk en jezelf zat zuipen...
ik ben liever een rustige , naar de cinema ofzo , een uitstapje naar ergens ...

Ik weet die gezegdes wel van hoe harder je zoekt , vind je er minder snel een .

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 00:08

zoals Denise zegt: geniet van je vrijheid.

ik geniet er met volle teugen van, heb zelfs geeneens tijd voor een vriend Nagelbijten / Gniffelen
er zitten zoveel voordelen aan vrijgezel zijn Lachen

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 00:09

Echt waar, opeens kom je m tegen, wanneer je het zelf het minste verwacht Haha!
Zo ging het bij mij ook en inmiddels bijna 5 jaar happy samen Lovers

_Bonte_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-08 00:14

bedankt Lachen ik ga proberen minder te zoeken , maar toch is het moeilijk als heel je omgeving een vriendje heeft .

En dan de goeie die je tegen komt , doen ze aan drugs enzo Boos!

Chr1s

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 00:20

tja ben ook alweer een tijdje vrijgezel
en ben laaste paar maand opzoek geweest na een leuke meid
maar je schiet er idd niets mee op Nagelbijten / Gniffelen
wacht maar geduldig wanneer een engeltje op mijn pad komt Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 00:20

HAHAHA, ik herken het. Ik ben echt hopeloos en pak elke gozer die ik maar pakken kan maar ik hou ze nooit lang bij me. Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 10:25

Geniet nog even lekker van je vrijgezel zijn en ga niet hopeloos op zoek, je komt vanzelf iemand tegen. Iedereen is anders.. De een heeft allemaal korte scharrels waar ie steeds weer spijt van heeft, de ander heeft er geen spijt van, weer een ander heeft een aantal langere relaties die weer stuk gaan, en weer een ander wacht rustig tot hij écht de ware tegenkomt. Beter vrijgezel zijn dan allemaal foute kerels naar je toehalen waar je weer verdriet van krijgt, geloof me. Ja Veel mensen hebben een relatie om er maar 1 te hebben, en daar schiet je niks mee op en word je echt niet vrolijker van. Dan kun je misschien zeggen dat je tig vriendjes heb gehad, maar ik denk niet dat je daar dan diep van binnen echt trots op kan zijn. Clown

_Bonte_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-08 17:31

nog een probleem , leuke jongens die ik tegen kom ( fan foto's of filmpjes ofzo zelfs een reality show ) wonen allemaal in het buitenland Clown
daar heb ik dus ook niet véél aan Boos!

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 17:33

Ik ben 19. Huilen van het lachen

Maar ik heb er denk ik niet eens tijd voor nu. ROFL

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 17:37

22 en nog nooit een vriend gehad.... Maar dat is helemaal geen ramp hoor! Eentje is genoeg, en daar heb ik nog jaren de tijd voor (maar soms vraag je je wel af of ie wel echt rondloopt Haha!)

celticpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 17:37

bezint eer ge begint Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 17:44

Ach, je komt vast wel eens een keer een leuke jongen tegen. Ook al duurt het wat langer mss. Maar ik snap je wel, het lijkt wel alsof je er niet meer bij hoort tegenwoordig als je geen vriendje hebt. Ik ben 20 en heb al wel wat vriendjes gehad. Waarvan er ook 1 echt serieus was en ook voor langere tijd. Maar op dit moment heb ik ook geen vriendje, er is gewoon niemand op mijn pad gekomen. En de laatste tijd ontmoet ik ook niet zoveel mensen, ben niet een uitgaanstype ofzo Nagelbijten / Gniffelen Mijn vriendinnen hebben wel allemaal vriendjes en ja, soms heb ik ook wel eens zo'n gevoel van waarom heb ik nou geen vriendje of dat ik er niet bij hoor...

Annet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 20:09

Idd, je komt vast wel een keer een leuke jongen tegen. Lachen
Al die jongens waar ik op val blijken arrogant te zijn en staan flink in de aandacht van de meisjes.. Op hyves staan er dan allemaal van die berichtjes van Loveyouuu en dat soort gedoe. Tong uitsteken En tja dan denk ik van laat maar. *LOL*

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 20:15

Ach, maak je geen zorgen, ik ben bijna 24 jaar en heb geen vriendje.
Heb wel meerdere relatie's gehad, maar nooit vaste lange relatie's.
Ik ben niet opzoek, maar sta er wel open voor en ik denk ook dat je het zo het beste kan doen.
Als je zoekt vind je nooit wat!

Ranja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 09:12

[MW] --> [LZP]

_Jennifer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 09:45

_Bonte_ schreef:
bedankt om te temmen Lachen
Het probleem is , normaal ontmoet je meer mensen door uit te gaan enzo . Maar ik ben zo'n type helemaal niet :'( ik hou niet van het harde geboenk en jezelf zat zuipen...
ik ben liever een rustige , naar de cinema ofzo , een uitstapje naar ergens ...

Ik weet die gezegdes wel van hoe harder je zoekt , vind je er minder snel een .

dat heb ik precies eender. Nouja, ik ben nog wat jonger (15) maar ik denk dat ik voorlopig nog lang niet aan een vriendje zal zitten.
Zo zeggen ze maar: op ieder potje past een dekseltje
je vind er vast wel een, misschien iets later. Maar ik ben liever in een keer gelukkig dan met 10 verschillende jongens gezoend te hebben.

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 09:48

SiCa schreef:
Hoe harder je ernaar op zoek bent, hoe minder waarschijnlijk het is dat je een vriendje vind...
Stop met zoeken en geniet van je jeugd! Ga lekker stappen, doe je ding en dan komt het vanzelf wel op je pad.

OK dan! helemaal waar

eva1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 09:57

Vooral niet te hard op zoek gaan, het is wel alsof jongens dat ruiken en dan komen ze helemala niet meer Tong uitsteken Wat je ook kan doen als je geen uitgaanstype bent, is lid worden van een sportclub ofzo, gewoon om mensen tegen te komen en wie weet. Maar wanhoop niet hoor, jullie zijn nog zo jong Knipoog

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 10:48

Ik ben 18 en ik heb toen ik 12 was wel eens een vriendje gehad maar toen ook niks meer.
Om eerlijk te zijn moet ik nu echt niet aan denken om een vriendje te hebben, natuurlijk is dat wel eens leuk. Maar nu dus echt niet want ik heb nu heerlijk tijd om zelf te doen wat ik wil Lachen

Shirley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 11:03

Ik ben ook 18, maar ik heb wel een paar vriendjes gehad.
Maar ik zit toch met een iets ander probleem, maar het komt op het zelfde neer. Ik heb qua jongens die interesse tonen, niet echt een probleem. Af en toe komen er wel een aantal jongens langshobbelen, maar ik vind die jongens meestal niet leuk of maar heel eventjes. Ik vind ze eigenlijk nooit een 'geschikte' kandidaat. (Ik weet trouwens zelf niet wat hoe de geschikte gast eruit moet zien.)
Soms heb ik dus echt van "Wanneer komt er nou een goeie kandidaat?". Vriendinnen van mij hebben haast allemaal een vriendje, waar ze heel gelukkig mee zijn. En ik kan het maar niet vinden. Clown

FrankavdT

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 11:30

Na het beeindigen van een relatie van dik drie jaar begin 2007, dacht ik: laat maar, ik kom de ware toch niet tegen, ik begin er ook niet meer aan, dan maar lekker vrijgezel heel mijn verdere leven. Jongens...

Laat nou op een zaterdag (terwijl ik klaar zit om op wedstrijd te gaan, niet mijn meest sexy outfit Vork ) een jongen bij ons op het erf komen...
Die moést ik hebben!! En echt, het is waar, als je het niet verwacht...