ik heb samen met een vriendin breekhartje zilver genomen dan was 16 euro in totaal omdat we nog twee dingen extra lieten graveren. we hebben op de achterkant datum van het begin van onze vriendschap gedaan. je kan een afkorting doen
het ligt aan de grootte wat je wil de duurste was 1 hartje vor 20 euro met 1 naam gratis gegraveerd
Ik moest €25 betalen voor 1 ketting met naam erin en de collier erbij dus (die was €9 de rest dus voor hangertje en graveren) mijn vriend was iets duurder uit. Het is maar net wat voor hanger je kiest en wat voor collier.
Dat is overal anders. Hangt ook van het materiaal af enzo. Hier in de buurt kom je voor twee kettinkjes (zilver) uit op 32 euro ongeveer voor zover ik weet. Dus dan zal één wel door de helft zijn ofzo?
Als je rekent op 20 euro heb je wel genoeg bij je hoor. Bij ons ligt het namelijk ook aan de hoeveelheid letters die ze moeten graveren en aan de lengte/dikte van de ketting. Je kunt het dus zo duur maken als je zelf wilt.
een plaatarmbandje met een naam erin in ook heel leuk, heb ik namelijk ook heb een kettinkje met hanger (met naam) plaatarmbandje(met naam) en een ring (met naam binnenin)
Hmm, ik heb 2x ketting en 2x perkamentje met vooraan de naam en op de achterkant 'onze' datum, dit heeft me €175 gekost samen. Heb ik gaan kopen voor onze 3 jaar samen.
*edit: oeps, ik ben duur uitgekomen zeg
Zit ook een diamantje in en is echt zilver, misschien daarmee het verschil?
Ik heb voor mijn eindexamen van mensen waar ik hun paard voor deed een hangertje en ketting gekregen met de naam van Olympia erin gegrafeerd..
Niet veel later heb ik ong hetzelfde gegeven aan hun dochter voor haar verjaardag, natuurlijk met een andere naam erin en ik was nog geen 15 euries kwijt...
Ik heb zo'n ketting gekregen van mijn vriendje. Een zilver hartje met zijn naam erin. Het hangertje en de ketting samen waren €30, graferen was gratis.