Ik ben dit weekend in Aken geweest, en heb daar op junk-food geleefd }>
vanmorgen met m'n ogen dicht op de weegschaal, en ik kon echt met geen mogelijkheid onder de 65 kilos
Dus ik ga gewoon weer vrolijk verder...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
), degelijk avondeten en dan vooral daarna niks tot aan slapen! Als ik af moet vallen maak ik vaak zelf kippensoep: kipfilet + kruiden + groente + bouillonblokje! Een andere goede tip is een flagmatiek paard kopen (heb ik gehad en toen was ik slank!!!) maar daar is weer geen hol aan....
), degelijk avondeten en dan vooral daarna niks tot aan slapen! Als ik af moet vallen maak ik vaak zelf kippensoep: kipfilet + kruiden + groente + bouillonblokje! En veel water drinken! Een andere goede tip is een flagmatiek paard kopen (heb ik gehad en toen was ik slank!!!) maar daar is weer geen hol aan....
Dat gewicht moet dus echt onder de 60 zakken, liefst 57 maar oooooh wat is dat moeilijk die paar kilo's
.
. Dan red ik het wel een paar dagen op tomaatjes en sla
. Maar nu heb ik veel meer behoefte aan cokoskoeken, chocolade croissants en borden met macaroni
. Citaat:Op 2001-06-19 13:50, schreef Jippie:
...en toen zat ik op de 62Dat gewicht moet dus echt onder de 60 zakken, liefst 57...
. Ik heb er al veel boeken over gelezen en de wetenschappers zijn het onderling niet eens hoor. Zo heb ik eens een boek gelezen waarin je je ideale figuur moest bepalen aan de hand van de structuur van je botten waarbij je als uitgangspunt je 'borstomvang' gebruikt. Niet gemeten over je borsten maar net onder je oksels. Daar kwam dus uit dat mijn ideale gewicht op iets van 52 kg
zou zitten. Dat vind ik ook wel wat weinig mijn lengte is trouwens 1.70m maar als ik <60 weeg voel ik me prima
.

), er was een tijd dat ik 45 kg woog..........maarja toen kwam het tijdperk dat ik ivm allergie
een halfjaartje stopte met paardrijden en niet meer sportte. Van het rijden van 4 wedstrijdpony's per dag naar niks + extra eten tegen verveling
. Achja ik doe er ook weinig aan nu hoor
. Ik woon op mezelf en heb 3 paarden te doen naast mijn fulltime baan dus koken schiet er vaak bij in en ja ik woon vlakbij een p*t*tzaak
dus ja...........