Zo, dat moest ik even kwijt.
Ik heb een collega die ik absoluut niet uit kan staan. Nou ben ik gelukkig niet de enige, maar wel de enige die bij haar op de kamer zit. Ze komt altijd te laat en gaat altijd vroeg weg, ze schakelt de telefoon door zonder het vantevoren te zeggen, ze voert de hele dag privegesprekken en mailt de hele dag prive, en laatst hebben we al een flinke woordenwisseling gehad vanwege het raam. Het was één van die zeldzaam warme dagen, enkele weken geleden. Ik zette het raam open omdat het gigantisch benauwd was binnen. Begon mevrouw te klagen dat ze het zo koud had en ze deed meteen het raam weer dicht. Ik zei nog:"Als je nou de deur dicht doet, dan tocht het niet..." maar zij vond dat het raam dicht moest. Ik heb toen mijn spulletjes maar even opgepakt en ben in een andere kamer gaan zitten.
Vanochtend heb ik meteen toen ik hier kwam het raam open gezet. Mevrouw Trut was er toch nog niet (aangezien ze standaard een half uur te laat komt...). Het eerste wat ze deed toen ze binnenkwam, was het raam dicht doen. En tien minuten later had ze een afspraak en liep ze de kamer weer uit. Ik heb dus meteen het raam weer open gezet omdat ik vanavond niet met hoofdpijn thuis wil zitten. Meteen toen ze terug kwam van die afspraak gooide ze het raam weer dicht.
Het klinkt heel kinderachtig en dat is het ook, maar ik irriteer me er rot aan. Binnen de kortste tijd hangt hier zo'n vieze benauwde zweetlucht en zit ik hier met enorme koppijn
.Gelukkig is morgen mijn laatste werkdag. Ben blij dat ik dan van vrouw Trut af ben...

iets van gezegt maar ooooooooh wat heb ik daar een spijt van zeg
dat doe ik echt nooit nooit meer.
, zeggen ze wel eens